Juli 2011 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ProudMum, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    ik sinds net brrrrrrr heb de kachel al aan en een trui zo maar lekker douchen warm worden

2. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ik heb het ook de hele dag koud! Gisteren verklaarden ze me allemaal voor gek op mijn werk; ik liep met een fleecejack en een sjaal ;)

3. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

haha koud indd hier ook :D

hebben jullie ook zo'n opgeblazen buik? Amai ik moet hem heel de tijd in houden ;)

4. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    haha... ik heb nooit boven een kachel aan en nu op me slaapkamer ben uit nood maar gaan strijken... misschien dat de stoom het wat warmer maakt haha... een warme douche nemen werkt ook wel eens maar.... brrrr (en dat werkt zo onwijs lekker die kou als je al last hebt van gevoelige (.)(.) brrr)

5. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    opgeblazen buik? jup.. heb ookal kleren aan wat eroverheen valt haha

6. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    ik heb dat voornamelijk in de avond en dan maar pyama aan

7. Frummel

Frummel Niet meer actief

ik hou van mijn waterbed haha sinds ik weer zwanger ben ben ik echt een ijskonijn.. had ik bij dex ook

8. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    haha wel grappig dat er dus meer zijn die het koud hebben.... ik was bij de vorige twee zwangerschappen heel warm...

9. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Ik heb het ook heel de dag ijs en ijs koud. Draag 4 lagen en nog koud!

Frummel, even vraagje ik zie ik je onderschrift Declan staan maar ik hoor je over Dex. Hoe zit dat :D

10. hallo meiden,
    Ik lees bij vanaf blz. 77 (ben aan t werk dus doe t tussendoor)
    @ miffy fijn dat t beter gaat met Julie. Leuk he dat fietsje, hebben wij ook. Ze is er niet uit te slaan haha
    @ frummel wat goed van Declan zeg! Wordt een echte grote jongen.
    is geen bakerpraatje hoor, is bewezen toch? Onze hond heeft tijdens mn eerste zwangerschap heel de tijd achter me aangelopen. wilde me beschermen. Deeed ook niet wild met me en wilde niet spelen.

@ kaatje lekker zwemmen. Hier is dat volgens mij op de dagen dat ik moet werken.
    @ angela wat laag om zoiets te doen. en balen dat je het niet geworden bent :( lief van Arjen zeg
    *komt wel goed schatje*
    @ baily heerlijk zo bijslapen.
    @ patriesja ik herken je klachten zo... veel honger en zodra ik begin te eten zit ik al vol. Maar de tafel is nog niet leeg of ik heb weer honger.
    @ miracle welkom
    @ sophie welkom

@ sucre wat vervelend dat je zo beroerd bent :(
    @ lieve truus wat vreselijk meis. En dan ook nog moeten werken. Denk je aan jezelf?

@ the cat je kunt t gewoon in de oelkast bewaren. En moet idd ochtendurine zijn
    hier is mvm gisteravond om 20.30 geweest en had om 6.15 al geplast.Heeft heel de dag in de koelkast gestaan en had een superknalstreep.
    Vanaf nu dus plassen in een kannetje hihi
    voor in de agenda: dinsdag 16 nov. om 9.00 eerste echo in zh. 26 nov. om 8.20 eerste echo vk

11. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Ik dacht dat ik de afspr om 9.30 had, bleek 10.30 te zijn. Nu loopt het nog 15 min uit ook. Ach we ware dus in ieder geval op tijd. Zal ff paar paginas terug lezen.

12. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Je moet idd goed aan jezelf denken meis! Daar heeft mike helemaal gelijk in!
    Dikke knuffel!!

13. Frummel

Frummel Niet meer actief

@bailey: onze zoon heet Declan ja:) hier typt dex wel makkelijk en soms gebruiken we dat in het dagelijks leven ook als afkorting.. Declan word alleen zo vaak verkeerd uitgesproken als mensen het alleen op schrift zien staan:)

14. Frummel

Frummel Niet meer actief

ik heb heel dat stukje van truus gemist.. meid denk inderdaad aan jezelf! ik had je via hyves een prive bericht gestuurd maar je hoeft niet te antwoorden hoor! wilde alleen even laten weten dat ik aan je dacht!

15. hihi angela nu al zwangerschapsdementie :D

16. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Welkom aan de nieuwe dames! :D

@ Kwaaltjes: ik had tot 6 weken ook nergens last van, maar nu loop ik iedere ochtend te kokhalzen tot na mijn ontbijt en gisteren heb ik alles er ook weer uitgegooid. Spijtig genoeg is het ook geen ochtendmisselijkheid maar duurt het gewoon de hele dag door.. Vandaag nog niet moeten spugen maar 'k voel me wel allesbehalve...

@ Truus: Veel sterkte en een idee knuffel meid!

17. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    @Frummel: Ahaaaa oke! hihi nu is het duidelijk.

@Truus: Godsamme zeg... wat een kutzooi, sorry dat ik het zeg. Vind het echt heel erg! :(

18. Frummel

Frummel Niet meer actief

@bailey: Zijn naam spreek je, by the way, uit als Deck-luhn. Het is een keltische naam.

19. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    een schoolvriendinnetje (ierse moeder) had een broertje die ook declan heet......dus hier iemand die WEL wist hoe je m moest uitspreken ;)

(ik zou eigenlijk niet weten hoe je hem anders zou kunnen uitspreken)

20. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    @Frummel; gaan jullie bij de 2e weer voor een Keltische naam?

Deel Deze Pagina