Juli 2011 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ProudMum, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    vgg. volgens mij wordt het idd aangeraden tussen de 20 en 28 weken te doen omdat je je kindje er dan nog helemaal goed op krijgt. zodra ze beginnen in te dalen heb je kans dat je het gezichtje niet meer ziet op de echo.
    Volgens mij mag je gewoon nog alle soorten thee hoor.

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Zo ben weer thuis!

Men ik ben echt kapot! Pfff, die moeheid is ook niet fijn meer, mja tis voor een goed doel denken we dan maar! Ga zo maar even stofzuigen en wat opruimen. Kan ik daarna mooi op de bank gaan liggen. Dinand is lekker naar het KDV, dus he even m'n handen vrij!

3. Frummel

Frummel Niet meer actief

ja ik ben echt marilyn monroe blond:( heb er nog maar een tintje donkerder overheen gedaan! zit nu in te trekken:p

Ik had de eerste 3d met 23 weken.. tot 35 weken elke week 3d gehad:D wil dit x weer 3d maar dan miner vaak!

4. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Frummel Nu maar oppassen dat je haar niet groen word van het tintje donkerder!! ;)

5. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Oja, schiet me nu te binnen: Jara ging gisteravond op mijn benen liggen onder het mom van 'zwemmen'. Dan doet ze dus net alsof.
    Daarna ging ze met haar hoofd op mijn buik liggen en zei ze 'zusje'
    Dus ik vraag waar is een zusje? toen zei ze 'baby in de buik' en wees ze naar mijn buik.
    We hebben haar absoluut niet verteld dat ik zwanger ben. 3 weken terug zei ze ook zomaar vanuit het niets: 'broertje, zusje, baby in de buik'
    Dat had ze 's avond ook tegen mijn moeder gezegd. Dus die dachten al dat ik zwanger was! Haha, wij wisten dus nog van niks!

6. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Marloes: dan ben ik dus niet gek... Ik voel mijn baarmoeder ook al zo hoog (ook 3e kindje) gaat echt snel he!!

Angela: echt een mooie echo hoor!! Ik moet naar het ziekenhuis in ede volgende week, zit bij de vk bij ons in het dorp.
    maar wel ifjn dat de vk ook inwendig echo kan maken, dat kan bij ons niet.

7. Konijn87

Konijn87 Actief lid

*breekt even in*

In verband met de thee: Ik ben ervan verschoten dat je best wel wat thee niet meer (veel) mag drinken in de zwangerschap. Ik ben er zelf nog volop over aan het opzoeken, vermits ik graag kruidenthee drink.

Hier vinden jullie een lijstje: Te mijden kruiden | AnneTannes Kruidenklets

*gaat weer aan het werk*

8. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Voor de lijst: mijn eerste echo-afspraak is van 17 naar 23 november verzet!

9. vgg

vgg Bekend lid

8 okt 2010
    522
    21
    18
    NULL
    NULL
    Zonnebeertje: Nu ben ik wel heel benieuwd waar je vandaan komt... Woon ook in de buurt van Ede namelijk, maar sowieso niet in hetzelfde dorp als jij, want de vk heeft bij ons wel echoapparatuur.

Zal wel komen doordat dit m'n eerste zwangerschap is, maar ik zou niet weten hoe ik zou moeten voelen hoe hoog m'n baarmoeder zit. Haha...

10. vgg

vgg Bekend lid

8 okt 2010
    522
    21
    18
    NULL
    NULL
    Waarom is het verlaat???

11. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Angela, wat een mooie echo!!! Super dat het goed is!!

Echo, ik weet nog niet wat wij doen. we zien het wel ;)

marleen, wat gaaf van jou dochter zeg!!

Frummel, hoe is je haar nu??

12. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    marleen, wat geweldig dat Jara wist dat ze een broertje of zusje krijgt! dat hoor je wel vaker, dat kinderen dat aanvoelen. Lijkt me heel apart...

Konijn, op de site die je geeft worden die kruiden afgeraden in medicinale doseringen. De hoeveelheid in een kopje thee is vaak heel klein, volgens mij geeft dat echt geen problemen.

13. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Miffy Ik had vroeger ook wel zulke 'voorspellingen'. Dan zei ik bij voorbeeld dat mijn pake (opa) kwam. Dan keek mijn moeder uit het raam maar mijn pake was er niet. 5 minuten later stond mijn pake op de stoep. En het was zo'n 5 minuten fietsen van hun huis naar ons huis :)

14. vgg

vgg Bekend lid

8 okt 2010
    522
    21
    18
    NULL
    NULL
    Marleen: Wel supergaaf dat je dochter dat ineens aanvoelt... Heel bizar! Misschien heeft ze qua 'zusje' ook wel gelijk. Ik ben benieuwd. ;)

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    We gaan het vanmiddag mijn schoonouders vertellen.
    Ferry wilde het eigenlijk nog een tijd stil houden, omdat hij bang is dat het mis gaat, maar ja als het mis gaat..
    Vertellen het nu iig alleen aan schoonouders en mijn zusje en de rest pas na de echo van 30 nov.

Frummel hoe is je haar uitgepakt ?

16. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ze hebben bij ons wel een echo apparaat, alleen niet voor inwendig volgens mij ;)
    Ik kom uit S. ;)
    en jij?

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Spannend Kaatje! Hier heb ik volgendeweek mijn eerste echo. Die zaterdag erop vier ik mijn verjaardag, en dan zet ik het op de wc deur neer (wc deur is met schoolbordenverf geverfd) Met verjaardag word die deur altijd helemaal ondergekalkt, dus ze zullen het vast lezen hihi:p.

18. vgg

vgg Bekend lid

8 okt 2010
    522
    21
    18
    NULL
    NULL
    Zonnebeertje: Kom uit V. Inwendige echo helemaal niet aan gedacht. ;)
    Bellie: Leuke manier om het te vertellen. Ik ben benieuwd wie er het eerst naar de wc gaat en gillend/ schreeuwend/ feliciterend terug komt. :p

Wij gaan het vanavond (hopelijk) aan mijn ouders vertellen. Mijn vader is jarig en ik hoop heeeeeeeel erg dat er een momentje is dat m'n broers/ zussen er allemaal niet zijn... Duimen jullie mee?

19. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Da's een leuke manier om het te "vertellen" Bellie, lekker origineel! wat ga je op het bord zetten?

vgg, spannend, jij ook al vertellen! Je wil het nog alleen tegen je ouders vertellen? Mooi verjaardagscadeau voor je vader!

20. Frummel

Frummel Niet meer actief

ok ik gaat even naar de winkel om een spoeling te halen.. ik blijf zo uberblond en dat vind ik echt niet.. :) morgen maar er overheen doen dan:)

ik voel mijn baarmoeder ookal boven mijn schaambeen hoor!

Deel Deze Pagina