Juli 2011 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ProudMum, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Konijn

Konijn Niet meer actief

@ Pindakoek: joh wat rot zeg... Sterkte en ik hoop voor je dat je snel duidelijk en onomstotelijk zwanger bent!

2. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Hoi dames,

Ook ik ga me maar voorzichtig hier melden. Heb maandagavond en gisteren een goedkope test gedaan van het Kruidvat, beide positief.

Dus Sara krijgt een broertje of zusje.

3. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Pindakoek heel veel sterkte...

4. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    #2524 mielenl, 11 nov 2010
    Laatst bewerkt: 11 nov 2010
    @ pindakoek heel veel sterkte meis! en hou idd die buikpijn in de gaten.....

@ angiebaby gefeliciteerd en ik hoop dat het dit keer wel goed gaat bij je!

EDIT: nienke ook gefeliciteerd!

@ iedereen * goeiemorgen *

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nienke, welkom en gefeliciteerd

Mielenl, goedemorgen :)

6. Frummel

Frummel Niet meer actief

angie&nienke: welkom!

pindakoek: wat ongelooflijk k*t zeg! ik zou het zeker even in de gaten houden hoor! sterkte meid..

ik ben door de keuring van MvM heen! Vandaag zal ik niet zoveel reageren want er komen 2 vriendinnen plus kids langs:) ben benieuwd of ik mijn mond kan houden.. 1 ervan wil ik het sowieso heeeel heeel heeeeel graag vertellen:D haar zoontje is 2 maandjes ouder en zij wilt ook zo graag voor een 2e beginnen:D

7. Konijn

Konijn Niet meer actief

Ik ga misschien toch maar een tweede test doen vandaag.... Welke zwangerschapstest is het beste?

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Die dure digitale van clearblue ;) maar ja kosten 16 euro.

Ik heb altijd getest met die testen van het kruidvat ( 2 voor 5 euro ) en nu had ik ze via internet besteld ( 5 voor 4 euro )
    Bleven deze keer wel licht,maar achteraf was ik ook pas 3 weken en 2 dagen toen ik posi test

9. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    bedankt meiden!!!!

@ konijn haha ik heb er veel geprobeerd zelfs 3 achter mekaar omdat ik het niet kon geloven kv 2 v 5 euro en cb zwanger of niet zwanger met het aantal weken zwanger en de kruidvat + test

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Angiebaby. Is dat je test in je avatar ? Wat super duidelijk zeg ! Hier echt mega lichte streepjes.

11. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ kaatje als zij al bijna 7 wkn zwanger is dan klopt dat toch? Bij mij was eergisteren (niet met ochtendurine) het streepje iets lichter dan het controlestreepje

* effe zoeken.... *

Bekijk bijlage 107337

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja maar als dat haar test van met 4 weken is is het wel een verschil ;)
    Misschien doe ik volgende week ook nog maar een testje ( heb er nog 2 in huis ) want heb altijd lichte strepen gehad (vroeg getest) en wil wel eens een goede dikke vette streep

13. Frummel

Frummel Niet meer actief

uhm dames ik kijk net op de mvm test en vind de test ingedroogd toch wel erg licht positief voor 6 weken:S ik word nu echt weer vreselijk onzeker..

14. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ frummel de HCG waarde is bij iedereen anders.....een lichte test hoeft niet gelijk iets te betekenen....kun je m anders eens plaatsen?

15. Frummel

Frummel Niet meer actief

ja krijg heb niet goed op de foto:S zal het nog een x proberen

16. Frummel

Frummel Niet meer actief

dit is hem

17. Frummel

Frummel Niet meer actief

wat ik nu ga zeggen klinkt waarschijnlijk heel gemeen/egoistisch en zo is het echt NIET bedoelt maar.. hij lijkt precies op de test van truus een paar dagen voor het echt misging:(

18. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Meiden, allemaal heel veel succes met jullie zwangerschap.

Ik meld me af, heb een vroege miskraam, heb woensdag nog weleen echo om te kijken of alles weg is. Mijn hoop is weg, voel me zo niet zwanger meer. Heb te veel bloed verloren om nog hoop te hebben.

19. Frummel

Frummel Niet meer actief

wat duidelijker

20. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    hmmm ja ik zou hem ook donkerder verwachten. maar goed, als je die tabelletjes met HCG waarden bekijkt (op de site van freya bijvoorbeeld) dan is de marge enorm. dus zolang je geen bloedverlies hebt oid......

Deel Deze Pagina