Juli 2011 Mama's!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by ProudMum, Oct 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Frummel

Frummel Niet meer actief

genoeg bloedverlies gehad:(

mariska meid wat rot! sterkte

2. mielenl

mielenl VIP lid

Jun 29, 2007
    6,257
    0
    0
    @ maris ach meissie toch! Ik vind het zo naar voor je! dikke knuffel voor jou en hopelijk ben je gauw zwangerrrrt van een plakbeeb!

3. mielenl

mielenl VIP lid

Jun 29, 2007
    6,257
    0
    0
    pfff konden we maar een blik in de toekomst werpen he.......het feit is dat je het gewoon niet zeker weet, het kan beide kanten op gaan.
    Ik heb wel gehoord dat die testen van MvM niet heel gevoelig zijn....meis probeer je niet al te veel zorgen te maken.... dikke digi knuff voor jou

4. Frummel

Frummel Niet meer actief

dank je mielen:) dat weet ik ergens ook wel maar ik wil zoooo graag dat dit goedgaat.. het is al 2x misgegaan en de zwangerschap van dex is mega zwaar geweest. ik heb het er echt voor over om nog zo'n zwangerschap te hebben want ik wil gewoon graag dat dex niet alleen blijft maar ik word hier zoooo onzeker van..

5. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,125
    0
    0
    Enschede

Balen meid! *digitale knuffel :)*

6. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

Aug 9, 2010
    1,124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ Mariska: heel veel sterkte!

@ Frummel: ze dachten vd week toch dat je misschien iets korter zwanger bent? Daar kan het ook mee te maken hebben. Die testen van MvM hebben heel veel HCG nodig. Misschien ben je toch nog geen 6 weken. Hoop voor je dat het gewoon helemaal goed gaat.

7. Tesske

Tesske VIP lid

Mar 24, 2009
    6,799
    0
    0
    ik meld me hier ook af.
    Merk dat ik met tegenzin ga lezen omdat ik het vreselijk iritant vindt dat sommige meiden zichzelf (en elkaar) onzeker gaan zitten maken. Meiden julie hebben positief getest, julie zijn zwanger en al die extra testen zijn totaal zinloos want het enige middel dat volledig uitsluitsel geeft is een echo. Die extra testen maken je alleen maar onnodig onzeker dus ga liever even sterk zijn, wacht op die echo en vertrouw op je lichaam en het kleine mini mensje dat er in zit.

Ik wens julie allemaal een fijne zwangerschap en goede bevalling toe.

8. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0
    @kaatje meis kijk eens niet onzeker worden de bovenste was met 3 wk en 5 dagen dus dat jou test ook iets lichter is is helemaal niet erg heb vertrouwen t word vanzelf meer

9. mielenl

mielenl VIP lid

Jun 29, 2007
    6,257
    0
    0
    Jammer.....
    Het is nu eenmaal een onzekere tijd, en sommige meiden zijn nu eenmaal onzekerder dan anderen. Ik dacht dat dit forum juist was om elkaar te steunen. Tuurlijk heb je gelijk als je zegt dat we wat meer vertrouwen moeten hebben. Maar ja, met een vmk achtern mijn kiezen een paar maanden terug, en nu ook weer bloedverlies in het begin, en mijn leeftijd, en het feit dat we alweer bijna 2 jaar bezig zijn voor nr 2.......ja, sorry dan word ik echt nerveus bij de gedachte dat het soms ook mis gaat.
    Ik wens jou ook een fijne zwangerschap en een goede bevalling toe, en wie weet heb je over een tijdje (als de eerste onzekere weken achter de rug zijn) wél weer zin om mee te kletsen!

10. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0
    ach jammer meis maar doe waar jij je goed in voelt jij ook een fijne zwangerschap meis

11. mielenl

mielenl VIP lid

Jun 29, 2007
    6,257
    0
    0
    wauw, mooie serie!

12. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0
    dankjewel!!!!!!;):D

13. mielenl

mielenl VIP lid

Jun 29, 2007
    6,257
    0
    0
    hoe ver was je bij die andere tests?

14. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0
    uhmmm de 2de was bij 4 wk en 1 dag en de 3de bij 4 wk en 5 dagen (ik had harde ontlasting gehad en moest persen daarna verloor ik aan de voorkant dus wat bloed en werd onzeker maar s'avonds was t bloedverlies dus al weer bruin en volgende dag weg dus was iets gesprongen)

en de 4de rond 5,5 week denk ik en afgelopen maandag nog eentje geloof ik om t af te leren hihi ik heb vrijdag 19 november me eerste echoooooo omdat ik in april dus mk heb gehad mag ik al lekker eerder komen dan ben ik 7 wk en 5 dagen:D

15. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,125
    0
    0
    Enschede
    Hebben jullie nog leuke plannen voor vandaag?:)

16. Frummel

Frummel Niet meer actief

@esje: nee volgende de echo was ik precies evenver als ik dacht.. net met kruidvat getest en deze is ook lichter als mijn voorgaande testen.. geen hoopvol iets dus..

@tesske: 2 twee miskramen, een missed abortion, heel veel bloedverlies bij mijn zoontje, dichtslippende eierstokken en nu heel veel bloedverlies denk ik toch dat ik reden genoeg heb om onzeker te zijn

17. Frummel

Frummel Niet meer actief

@kim: ik ga zo met de meiden en de kids even lekker naar het centrum. even winkelen en kletsen onder het genot van iets lekkers:) en jij?

18. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    Pindakoek en Mariska: heeel erg veel sterkte voor jullie!! wat vreselijk!

Frummel: maak jezelf niet gek door de test, idd maakt de 1 meer hcg aan dan de andere.
    wanneer heb je weer een echo?

Concert was erg leuk gisteren, waren naar Volbeat.
    moest wel de hele tijd staan, dat was wat minder. Vrienden hebben niks gezegd van mijn buik!

19. Frummel

Frummel Niet meer actief

het gaat erom dat mijn testen lichter worden als voorheen en dat duid op een afbraak van hcg.. dat het niet bij iedereen evensnel stijgt dat klopt maar ik had bij 4 weken en 3 dagen een knaltest van kruidvat en dat is nu met 6 weken een licht streepje. heb er weinig vertrouwen meer in dat het goed zit. ook de misselijkheid is weg

20. Frummel

Frummel Niet meer actief

dames ik meld me af.. heb zojuist ook stolsels verloren en nu hevige krampen.. gevoel klopte dus toch.

Bedankt voor al jullie lieve, grappige en gezellige berichtjes. allemaal een fijne en voorspoedige zwangerschap gewenst

Share This Page