@ kimm * ik zou nodig eens aan het werk moeten * @ angiebaby ik heb ook een vroege echo; ik zit de dagen af te tellen
Frummel. hij is idd wel lichter als mijn mvm testen,maar hoeft niets te betekenen he. Ahh nee toch Heel veel sterkte meis Mariska. sterkte Tesske,. misschien heb je daar gelijk in,maar als het al 2x mis gegaan is dan wordt je gewoon onzeker. ook na een echo. veel succes met je zwangerschap Angiebaby.thanx. mijn test is idd als de bovenste van jou.
@ Frummel: nee... joh... wat rot zeg! Heel veel sterkte... Ik vind het echt rot. Zal je ook missen hier. @ Mariska: ook heel veel sterkte... Ik begrijp wel een beetje wat Tesske zegt... Eigenlijk wilde ik ook heel graag vertrouwen op het feit dat ik twee weken geleden een positieve test had en dus echt niet nog een keer testen en mezelf onzeker maken. Ik heb positief getest, ben niet ongesteld geworden (geen druppel bloed of wat dan ook), hormonen gieren door mijn lijf en sinds zes weken ook misselijk... Maar het is heel lang tot een echo en ik merk toch het een moeilijke en ingewikkelde tijd is. Nu toch een tweede test gedaan en mezelf daarmee inderdaad alleen maar onzekerder gemaakt. Hij was namelijk gewoon duidelijk (waar een andere test 2,5 week geleden heel vaag was), maar véél minder dan ik had verwacht. Onzin om me ongerust te maken, maar ik doe het toch. Dus Tesske heeft denk ik wel een goed punt. Aan de andere kant is de eerste tijd nu eenmaal gewoon onzeker, is iedere zwangere vrouw wel (een beetje) bang dat het mis gaat, gaat het ook vaak mis (dat zie je hier op het forum helaas ook zoveel) en zijn er vrouwen met een heel moeilijke voorgeschiedenis wat zwanger-worden en/of zwanger-zijn betreft. Maar als je met tegenzin mee-leest, kan ik de keuze om je af te melden goed begrijpen. Wel jammer!
klopt t maakt je onzeker ik ga ook niet meer testen ik voel me goed zwanger en volgende week de eerste echo daar houden we ons maar aan vast
Ik test ook niet meer heb gister getest maar dat was voor MvM en die was zo duidelijk dat het wel goed zit ik heb pas 8 dec mijn echo maar kan wel wachten (hoop ik)
Ik ga het ook niet meer doen... Alleen heb ik pas over twee weken een afspraak bij de verloskundige en één of twee weken daarna in het gunstigste geval een echo. Maar ja, geen bloedverlies en je zwanger voelen zijn vooralsnog meestal tekenen dat het gewoon goed gaat! En anders is het natuurlijk ook nog eens zo dat er niets aan te doen is... Het blijft gewoon rot die eerste weken. Ik had gedacht dat het een tweede keer minder erg zou zijn (en dat is het ook echt wel), maar het valt me eigenlijk nog wel een beetje tegen. Afleiding! Ik ga Bob de Bouwer kijken...
Ik ben nieuw hier! Gisteren positief getest met CB+, en ga dit wekend met CB digital kijken hoever ik (heel onregelmatige cyclus, maar volgens temp zou ik nu bijna op 4 weken zitten). Wat een verhalen hier allemaal, ik ga ze op m'n gemak maar elezen. Ben zelf licht misselijk, pijnlijke borsten (met vlagen, wat een raar gevoel!) maar heb vandaag wel lichte spotting (rood/bruin). Maar ga tot het tegendeel bewezen is vrolijk uit van een mooie zwangerschap!
Ik heb net al boodschappen gedaan met Myrthe samen en als zij straks slaapt ga ik een dikkie dik taartje maken voor een collega. Haar zoontje is morgen jarig. Weer lekker freubelen dus..
Aaah Frummel neee, he jakkes wat rot! Veel sterkte en hoop dat je het een plekje kunt geven! Hier vanmorgen met de kleine man naar het CB geweest. We mogen trots wezen op het kleine mannetje! Loop voor op zijn leeftijd (altijd leuk om te horen hihi). Hij weegt nu 10,3 kilo en is 74 cm lang. Ik weet nu ook waarom hij afgelopen maandag zo ziek was, hij krijgt namelijk 4 tandjes boven tegelijkertijd. Geen wonder dat hij 1 dag ziek was!
ik bedoelde met mijn bericht ook niet dat je niet onzeker mag zijn of dat de onzekerheid niet terecht is. Ik krijg persoonlijk alleen een beetje een domino effect gevoel bij die berichtjes (de een voelt iets wel/niet en word daar onzeker van, de ander denkt 'jeetje ik voel dat ook (niet) dus die word ook onzeker etc. ) dat ik me daaraan stoor is iets wat volledig bij mij ligt en ik wil ook zeker niet dat sommigen stoppen met die berichtjes als dit hun uitlaatklep is maar ik kies ervoor het niet te willen lezen. Wie weet kom ik terug als we gezellig kunnen kletsen over het wel en wee vd zwangerschap (en af en toe de zorgen die daarbij horen) wie weet blijf ik weg. Frummel vind het heel erg dat het mis is gegaan. Sterkte!
Frummel, je gevoel had dus toch gelijk... hele dikke knuffel en ik hoop heel hard dat er in de toekomst toch nog een broertje of een zusje voor Dex komt!
oh Frummel, wat erg Wist niet dat je testen lichter waren geworden. Wil je onwijs veel sterkte wensen, dit is echt zo klote!