Heb je je al opgegeven voor mvm? Kan dat nu al dan? Ik ga daar ook zeker aan mee doen maar dacht dat ik beter ff kon wachten met aanmelden omdat het nog zo pril is.
Jeetje meiden lekker veel weer geschreven!! @ fleurtjes welkom!! Hier hebben we het ook al verteld aan mijn ouders en zusje en aan zijn ouders. Vinden het wel leuk dat ze het weten en mocht het misgaan dan heb je misschien ook de steun nodig. Jolien is weekendje uit logeren en wij zijn aan het klussen in huis en gister lekker met vrienden uit eten geweest. oke nu douchen want dan gaann we een muurtje bouwen.
Misschien een idee dat de dingen voor de lijst rood worden gekleurd? Zo houd Angela ook het overzicht.
Ja dat is wel een goede truus Ik heb me al gewoon opgegeven, misgaan kan ook bijvobeeld in week 19...
Dat rood maken zou idd wel makkelijk zijn!! Ik moet elke keer alles doorlezen, en kijken of er wat tussen staat, het op de site zetten, en dan alles weer doorlezen, omdat ik wil reageren Dubbel werk dus Ik sliep pas heel laat, kon niet in slaap komen. Ik heb vanochtend weer een test gedaan, maar voor mijn gevoel blijft hij hetzelfde als 21 okt... ik maak me zorgen. Ik denk dat ik woensdag nog ff 1 doe, en dan ook CB indicator.
Geen zorgen maken hoor Angela! het zit vast allemaal goed!! toen ik weer zwanger was van mijn dochter na mijn mk reageerden mijn schoonouders ook helemaal niet enthousiast, vond ik toen heel erg! Gelukkig reageerden ze wel veel beter na de echo, ze waren gewoon bang dat het weer mis zou gaan! Mijn man wil dat we nu ook wachten tot na de echo, ik ga voor een vroege echo, met een week of 7/8 Dat idee met de choco letters van Truus vind ik wel erg leuk! en dan de een de b en a geven en de andere de b en de y. Ik heb wel wat buikpijn vandaag, vind dat zooo spannend, vandaag is mijn NOD! Bij mijn zoon heb ik een dag of 5 bloed verloren, hoop echt dat dat nu niet zo gaat worden!
Angela, plaats even een foto van vandaag en de 21e meis, kunnen wij even kijken voor je. Zonnebeertje, Spannende dag vandaag!!
ik vind hem toch duidelijker hoor, maar ik snap je onzekerheid. Zou zelf een digi halen en kijken wat die aangeeft, al heb je daarmee geen garantie dat het goed blijft gaan. Stress is ook niet goed voor jullie ukkie!
Angela: ik vind hem ook iets donkerder hoor! en er zit maar 2 dagen tussen, dus lijkt mij heel goed hoor! Probeer anders even een ander merk, kv of zo? ik vind deze zwangerschap echt wel weer heel spannend!! net als bij mijn andere kids vind ik deze eerste weken echt laaaang duren denk ik. Vorige keer telde ik echt de dagen af naar de 12 weken, hihi
wij zijn nu op weg naar mn ouders, zo even overleggen of we het nu toch al gaan zeggen. Zonnebeertje, idd wat duren die dagen lang!!
Dankje Melmel, lief van je! Ik ben ook een juli 2009 mama, en nu dus ook juli 2011 ! Angela, ik vind je test echt wel donkerder worden hoor! Het is ook niet zo dat hoe donkerder de streep is, hoe zekerder de zwangerschap. Streep is streep en zwanger is zwanger. Sommige vrouwen maken nou eenmaal meer HCG aan dan andere. Truus, spannend dat je het misschien al tegen je ouders gaat zeggen! Lijkt me idd ook veel leuker om het live te zeggen dan via Skype... waar gaan ze heen emigreren? Onzekerheid, herkenbaar hoor! Ik merk dat ik steeds nog een slag om de arm hou, dat heb ik nu meer dan bij Julie. M'n gevoel zegt dat het goed zit...maar toch. Ik wil eerst dat hartje zien kloppen! Ik ga maandag de verlos maar eens bellen voor de eerste afspraak. Bij Julie had ik de eerste afspraak pas met 9+5, dat wachten duurde eeeeeecht lang! En daarna ga ik me weer druk maken over de combinatietest, die gaan we dit keer weer doen, hebben we vorige keer ook gedaan. En daarna weer de 20 weken echo...