Juli 2011 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ProudMum, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    aaaah bedankt meisss ja ik doe t echt hihi ben tot nu toe niet gestrest dus t voelt goed jij ook gefeliciteerd!

2. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    dankjewel meisssss en wat goed dat je echo goed was geniet ervan he??ik moet volgende week vrijdag!!!!ps:waar staat die lijst??;):)

3. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    meis dankjewellll houd de moed erin he??soms heb je wel eens een dagje ertussen zitten dat je wat minder kwaaltjes hebt dat heb ik ook met misselijkheid of borsten en dan denk ik verdorie nee he en de volgende dag is t er weer knuffellll en gefeliciteerd

4. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Zo even gauw de benedenverdieping gedweild en nu de badkamer nog af poetsen. Ik was halverwege vanochtend met Kyano maar toen had hij honger en wilde boterhammen eten :D Nu dus even in alle rust afmaken.

Kaatje daar gaan we zeker voor, 2 gezonde kids!

MamavanNoelle gefeliciteerd en welkom!
    Wat is fraxiparine? En waarvoor is het nodig?

Angela super toch dat jij je zo goed voelt, houden zo!

Angiebaby jij ook bedankt voor je lieve reactie!

5. MvN

MvN Niet meer actief

sorry had iemand aan de telefoon vandaar dat ik nu pas reageer!!

Waar wonen jullie dan? Leuk Leuk Leuk! Bij de oktmama2009 woonden we zover uitmekaar! nu valt t wel mee dus! :D

Ik meot fraxiparine spuiten 2 keer per dag in mn buik of bovenbeen ( bloedverdunners ) Ik heb in mei een longembolie gehad en heb toen 3 maanden moeten spuiten en moet dat nu dus ook tijdens een zwangerschap omdat je dan meer kans heb op trombose

6. Frummel

Frummel Niet meer actief

Dames, bedankt voor jullie lieve berichtjes.. het bloeden is inmiddels iets minder geworden maar nog steeds wel fors. heb aardig wat stolsels verloren maar nog niet de moed gehad de verloskundige te bellen:( denk dat ik dat morgen ga doen, wil het even voor mezelf rustig aandoen.

Fleurtjes, meid ik hoop echt heel erg dat het bij jou goed zit en dat je binnenkort een prachtige echo hebt!

andere dames: veel succes ik hoop voor jullie allemaal op een hele mooie zwangerschap met prachtige, gezonde kindjes:)

7. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Dit is de tafel, BJURSTA van ikea. Tot 4 pers. Dit is uitgeschoven. Zo hebben wij hem ook staan.

8. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    En hier hebben we 4 stoelen van.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Frummel. alles op je eigen tijd meis. de vk is er morgen ook nog

Hier steeds krampjes. net bandenpijn. Moet zeggen dat ik aan de ene kant blij ben iets te voelen,maar aan de andere kant.. was met maar 30 nov

10. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    zal ff complete foto maken zo.
    Ohja stoel is van ikea en heet Nils

11. MvN

MvN Niet meer actief

Frummel:Ik ken je verder niet maar vind t toch klotevoor je meid! dikke knuffel!

Angela: Die tafel hebben wij ook! Leuk!! Wij hebben de 4-8 persoons donker bruin

12. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    En dit is de bijna complete set.
    De 4e stoel miste 2 onderdeeltjes, dus daar moeten we weer voor terug.... :(

13. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Hij is leuk he mamavannoelle? Ik heb dezelfde kleur salontafel en tvmeubel. Zal is kijken of ze op de site staan.

14. Marja84

Marja84 Lid

10 nov 2010
    21
    0
    0
    operatieassistent
    @ Kaatje85: bij hoeveel weken heb je je eerste echo? Ik bij ruim 7weken en 5 dagen daarna ga ik voor 5 weken op vakantie. Als ik terugkom ben ik dus 13 weken en dan gaan we het wereldkundig maken...

15. MvN

MvN Niet meer actief

16. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    dit is de tvmeubel

17. MvN

MvN Niet meer actief

Die hebben wij ook hahahahha

18. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    En volgens mij is dit de salontafel, alleen we hebben hem in de kleur van de rest van de meubels. Op deze foto is ie lichter.

19. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    hahaha :D Mama van Noelle, zelfde smaak dus :D

20. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    leuk Angela!!
    En wat mooi zeg dat je gelijk bij de echo jullie kindje zag!! Ben benieuwd of over een paar weken je termijn weer evranderd wordt!
    Ik bnn ook zooo benieuwd naar mijn echo, ik weet zeker waneer mijn ei was, ben benieuwd of het kindje ook zo groot is.
    Moest je trouwens een volle blaas hebben voor de echo?

Frummel: ik zou de vk gewoon bellen wanneer jij er aan toe bent! je moet iig even een echo regelen om te laten kijken of je helemaal 'schoon'bent.
    vind het echt zoooklote voor jullie :( Wat zei je mannetje?of ben je alleen thuis

Deel Deze Pagina