Kaatje, fijn dat je het een plekje heb kunnen geven! En ik geloof zeker dat er geen dag voorbij gaat dat je niet aan haar denkt. Mijn vriend heeft de vis gisteren meteen schoongemaakt
Getsie mijn man en ik vissen zelf ook ( hij iets meer als mij ) maar het idee dat ik ze moet schoonmaken en opeten. nee bedankt
Wauw dat is snel! leuk zeg. Het is zo fijn als je het kindje eenmaal voelt. Er zijn best wel veel moeders hier voor wie het het tweede kindje is: hoe oud zijn jullie kindje? Judith is bijna 2,5 nu...
Inger, karper, snoek, kleiner witvis.net een beetje wat het seizoen is en waar we zin in hebben. En jullie/je vriend ?
Hé allemaal, Hoe doen jullie dat: het reageren op iedereen? Houden jullie dan een lijstje bij op papier? Voordat ik namelijk een paar pagina's heb doorgelezen ben ik veel alweer vergeten... Ik ga een poging doen: @ Angela: gaaf dat je een mooie echo hebt! En leuke meubels! @ Pinkeltje en Mama van Noelle: leuk dat jullie er ook bij zijn! @ Kaatje: wat een heftig verhaal zeg... lijkt me niet niks om te verwerken. @ Kaatje: ik woon ook in de buurt van Alhpen (en Waddinxveen) @ Inger: leuk! @ Wupje: wat rot joh, dat je er geen goed gevoel over hebt. Ik hoop heel erg voor je dat het toch gewoon goed gaat. @ Frummel: veel sterkte de komende dagen en ook als je de verloskundige gaat bellen. Is het gewoon dat er bij deze forums zoveel miskramen zijn in het begin? Het is zo rot voor die meiden... Ook al is het nog heel pril, het is al zo helemaal 'echt'. Bij Judith ben ik geloof ik veel later pas aangehaakt bij het bevallingsforum, ik geloof pas tegen de tijd dat ik met verlof ging (en ook weer snel afgehaakt, al weet ik niet meer waarom). Pff... bij Judith ben ik nooit misselijk geweest. Hang nu het liefst een emmer om m'n nek. Wel 'fijn' om je zo zwanger te voelen. Bij Judith had ik totaal geen verschijnselen. Ik heb zo'n zin om allemaal leuke dingetjes te gaan maken voor de baby! Even de eerste echo afwachten en dan ga ik een feestje maken van deze zwangerschap! Wordt er bij jullie Sint Maarten gevierd? Ik vind het zo jammer dat het hier niet is (hoewel het weer niet echt fantastisch is natuurlijk nu), maar ik vond het zo leuk vroeger... Liefs en groetjes! Esther
Konijn, woon je dus ook in de buurt. wat is de eerste letter van je woonplaats ? ( denk niet in mijn woonplaats want hier doen we wel aan sintmaarten.levi zijn eerste keer, zeker slecht weer ) Ik open Kladblok ernaast en daar typ ik mijn reacties. Kopieren en plakken op zp
Bedankt voor de tip! Ik woon iets zuidelijker, in G. Maar ik werk bij jou! Vroeger woonde ik in Noord-Holland, daar wordt volgens mij overal aan Sint-Maarten gedaan.
Dan denk ik dat ik weet waar je vandaan komt. Je werkt denk niet bij mij want woon niet in Alphen maar er vlakbij. wat voor werk doe je ?
Haha... nee dan niet inderdaad. Ik werk namelijk midden in de stad. Ik ben lerares in het voortgezet onderwijs.
Ja, zeker! Heel gaaf om met 'pubers' te werken. Het is natuurlijk ook weleens lastig en minder leuk, maar dat heb je altijd natuurlijk. Iedere dag is in ieder geval anders en het is gewoon heel mooi als het lukt om echt een band op te bouwen met je klassen. Ik kijk er ook erg naar uit om na de kerstvakantie aan mijn leerlingen te kunnen vertellen dat ik zwanger ben! Wat voor werk doe jij?
Hey hey!! Heb snel en kort gereageerd! Pindakoek, jeetje meid... Ik wil je een hele dikke en stevige knuffel geven! Angiebaby, gefeliciteerd en welkom hier ! Mooie serie testen joh! *Edit: Nienke jij ook gefeliciteerd!* Mariska, dikke knuffel meid en heel veel sterkte! Frummel, Nee toch...ook voor jou een dikke knuf! Heel veel sterkte Tesske, wat jammer maar je moet idd datgene doen waar jij je goed bij voelt.. Kaatje, mijn eerste test was ook licht, heb getest met 3wk5d en twee dagen later teste ik dik positief! Maak je geen zorgen meid, al snap ik jou wel *Edit: Kijk daar zijn de symptoompjes!* Pinkeltje en Marja, Welkom en gefeliciteerd!! *Edit: Mamavannoelle, jij ook!* Fleurtjes, Mijn duimen draaien hard voor je meid!! Wupje, Geen gekke dingen denken meid! Over een paar dagen heb je een mooie echo! Angela, wij hebben dezelfde eettafel. Hier staat ie half uitgeklapt en hij is bruinzwart. Vind het een erg fijne eettafel. Ik ga hier eens aan het eten beginnen... Ofja, maak voor Jaimy een prakkie klaar en gooi voor mezelf en hubje een pizza in de oven. Heb een lange en zware dag achter, ben met me moeder naar het ZH geweest voor me broertje.
@ Miracle: joh, wat is er aan de hand met je broertje, of wil je daar liever niet over praten? Eet ze! (Ik ga maar even de bloemkool slachten en aardappeltjes schillen... Judith eet vrijwel niets en als het is alleen maar Hollandse kost) @ Kaatje: zeker handig getimed! Kunnen ze je meteen van je beste kant meemaken .
Konijn, ik zou hier nu het liefst met woorden willen gooien die zouden vertellen wat hij mankeerd maar die zijn er niet want doktoren weten niet wat hij mankeerd tot op heden. Het is een beetje een lang verhaal dus ga er nu niet uitgebreid op in maar wat het probleem nu is, is dat mijn broertje al vanaf klein mannetje af aan pijn heeft aan zijn benen/enkels/heupen. Daaruit is gebleken dat hij zoiezo hypermobiel is in zijn onderlijf maar er is nog veel meer aan de hand waar ze, na onderzoek op onderzoek, nog steeds geen antwoord op hebben. Na anderhalf jaar therapie hoop je op vooruitgang maar die is er niet, het gaat alleen maar slechter. Hij heeft braces om zijn enkels omdat die de klappen van het lopen niet meer aankunnen, zijn knieen zijn aan het doorhangen, zijn spieren worden niet sterker en nu moet hij ( na anderhalf/twee jaar rust te hebben gehad ) weer de medische mallen molen in want er moet een oorzaak zijn. Inmiddels is er ook vastgesteld dat hij ADHD heeft.. En buiten dit om ( en de pijn die hij s'avonds heeft omdat hij gewoon een kind is en wil spelen ) is hij een super vrolijk, lief, zachtaardig en een stoere vent! Hij is verder ook een harstikke gezonde jongen op zijn benen na...
Konijn Esther: mijn zoon is net 2, en mijn dochter is 3,5. Wij hadden die eettafel ook in het vorige huis, daar was het te klein voor een gewone tafel, vonden hem ideaal. alleen als we bezoek hadden trokken we de tafel uit en kon je er zelfs met zijn 6en aan eten
Miracle , heb vanmiddag toch nog een testje gedaan was idd donkerder als maandag. nog niet knal maar goed. Konijn. Juist. hoop het sowieso 4 weken daar stil te houden ( eind proeftijd ) maar bij Levi hing ik dus van 6 tot 16 weken boven de wc pot dus ben benieuwd