Juli 2011 Mama's!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by ProudMum, Oct 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

Feb 10, 2010
    2,232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Jeetje, heb zanoni ook van de lijst gehaald. Wens haar veel sterkte marloes!

Miffy, als je het maar niet in de pan met hete olie gegooid heb ;)

Ik vind dat je helemaal gelijk hebt hoor, stoeltje moet gewoon goed vast staan, anders heeft het nog geen nut…

Zo, 2 wassen opgevouwt (?) en nu weer ff rustig zitten.

2. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Hihi ik heb dat ook hoor dat hormonaal reageren! Maar waar is waar, je wilt wel dat je kindje veilig vervoerd wordt!

Ennuh, ondanks dat hier de misselijkheid aan het toenemen is klinken die sateetjes met home made satesaus, ananas (jummmmmieeee:D), en alles wat je erbij hebt gemaakt me goed in de oren. Oeeeh beetje van die gedroogte uitjes er over heen, oooh lekker!

3. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Ja gebakken uitjes heb ik ook! Te lekker gewoon! Dus wie zin heeft in een sateetje vanavond :)... ik heb er ook zin in ondanks de misselijkheid, gek is dat he!

4. Wupje

Wupje VIP lid

Jan 24, 2008
    6,406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hey kletstantes :D

Heb even illegaal bijgelezen op mijn werk :)
    Gelukkig is het vrijdag en wat rustiger vandaag. Ik heb vandaag ook veel last van pijnlijke boobs maar niet zo misselijk, alleen vanochtend.

Konijn hmm idd niet fijn dat je nu wel misselijk bent, elke zwangerschap is idd anders.
    Ps ik typ trouwens mijn reacties in Word en lees dan weer verder ;)

Miracle knuff voor jouw broertje! Heb nog niet kunnen lezen op het ander forum.

Mielen oef schrikken :(

Frummel oh gaaf je bent er weer! Super toch zo’n echo! :)

Marleen jee wat grappig dat Jara daar steeds over begint!

BB10 welkom en gefeliciteerd!

Frenzy oh wat lief van jouw broer!

Nina wat een leuke banner!

Jem oh hou op mijn borsten doen vandaag ook weer ontzettend zeer, heb ik nog nooit gehad!

Miffy ik vind het ook wel lastig om alles bij te houden!
    Oef jee wat een gedoe met souders :$. Tuurlijk moet die stoel vastzitten!

Ryanne ha ha jij ook aan het aftellen??

Angela oef gelukkig zijn jullie goed thuis gekomen!

5. mamatien

mamatien Niet meer actief

Hello meiden,
    Praat niet zoveel mee hier, omdat het soms btje veel voor me is om bij te lezen, maar wil het toch proberen beetje bij te houden...

Vandaag mijn eerste dag zonder buikpijn. Buikpijn was mn enige klacht dus gelijk bang dat het mis is.. herkennen jullie dit!?

6. kimlee82

kimlee82 Actief lid

Aug 18, 2010
    327
    0
    0
    zuid-holland
    Dat had ik ook de eerste weken buikepijn en nu sinds 3 dagen niks meer...
    Heb gister toch een xtra test gedaan en hij was echt knallend:D
    groetjes kim

7. Frummel

Frummel Niet meer actief

@miffy: meid ik begrijp je helemaal. stoel moet goed vast zitten punt. dat zullen ze pas inzien als er iets gebeurd en dat moet juist niet:) hormonen of niet, je hebt niets fout gedaan!

@mamatien: lees bij of niet, maakt niets uit toch:) meid als je het maar gezellig vind! ik lees soms ook niet alles bij hoor..

Buikpijn kan ook zijn dat je lichaam een beetje gewend is aan het zwanger zijn qua baarmoeder en darmen.. soms gaat dat snel soms langzaam. ik heb sinds eergister ook geen buikpijn meer(op de pijn van de pijn van de cystes na dan.. maarja daarvan weet ik nu wat het is!)

even ego:

Ik ben zooooo trots op mezelf:D schoonpaps en vriendlief zijn uren met de vaatwasser bezig geweest. diagnose: overleden.

madame muts(ce'st moi) is een klein uur bezig geweest en hij doet het:D

8. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Aug 27, 2010
    339
    0
    0
    Vlaams-brabant (België)
    Na het hevige bruinverlies nu helder rood, ik vrees dat het ook voor ons game over is. Het is nog zo onwerkelijk en ik kan het niet begrijpen...

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Het eerste gedeelte lijkt heel erg op iets wat ik anderhalf jaar geleden met mijn ouders mee heb gemaakt. Alleen was mijn moeder zo gepikeerd dat ze het contact verbroken heeft ;)
    Groot gelijk dat je eerst het stoeltje wilde zien en geen risico's nam. Het gaat toch om de veiligheid van je kind.

10. mamatien

@ Frummel: Whaaa cool dat je hem wel aan de praat kreeg :D Hoe heb je dat gefixt?

Ik moet maar geloven dat ik gewoon nog steeds zwanger ben, ook zonder buikpijn!

@kimlee: Ik dacht, dat ALS je kindje overlijdt, je niet meteen - test hoeft te hebben, omdat het hcg niet meteen daalt? Nu geloof ik meteen dat het bij jou nog steeds helemaal goed zit hoor :):)

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    mamatien.hier ook af en toe last van buikpijn.zijn bij mij denk vooral mijn darmen die verschuiven ect

12. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

Feb 10, 2010
    2,232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Oh nee konijn, dat meen je niet??

13. MamaMo

MamaMo Lid

Jun 14, 2008
    76
    0
    0
    Oh jeetje konijn ben r helemaal stil van. Sterkte xx

14. mamatien

@ Konijn: jeetje meid, wat heftig!! Even naar de HA??

15. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    nee, niet nog een...:(

dikke knuffel meid

16. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Aug 27, 2010
    339
    0
    0
    Vlaams-brabant (België)
    Ik ben nog op mijn werk en ik weet niet goed wat te doen. Alleen thuis gaan zitten is ook stom maar ik ben bang ieder moment te beginnen huilen...

17. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Konijntje nee toch :(..??? Heb je ook krampen? Duim zo voor je dat nog goed zit!!! Zou je toch niet even naar de HA gaan?

18. vgg

vgg Bekend lid

Oct 8, 2010
    522
    21
    18
    NULL
    NULL
    @Konijn87: Als je je op kantoor niet prettig voelt, gewoon naar huis gaan. Daar ben je tenminste op je eigen plek. Heel veel sterkte meis. :( Ik denk aan je!

Ik ben niet zo reageerderig vandaag dames. Lees wel mee, maar heb even niet de zin om te reageren... ;)

19. MamaMo

MamaMo Lid

Jun 14, 2008
    76
    0
    0
    @ hormonaal reageren: op lorenzo's verjaardag kwam mijn schoonvader binnen (bijna 80!) Kleed me uit met z'n ogen en zegt: jij ziet r lekker uit. Getver! Ik helemaal pissed. Dus toen we vorig weekend de zwangerschap aankondigden begon hij gelijk weer over mijn reactie. Alsof het door mijn hormonen kwam! Ik was toen nog niet eens zwanger :s Lamzak grrrrrr

20. Frummel

Frummel Niet meer actief

agh konijn dit meen je niet he! laat het wel nakijken he meis.. ik was er gister ook heilig van overtuigd dat het game over was:( sterkte meid:(

@vaatwasser: er zit dus een dubbele bodem in die vaatwasser en er zat condens op de sensor:D ik ben goehoed! als ik ooit nog is de opmerking krijg niet technisch te zijn krijgt die persoon een corrigerende tik

Share This Page