Juli 2011 Mama's!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by ProudMum, Oct 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nina1982

nina1982 Bekend lid

Dec 30, 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    @ konijn: echt even de arts bellen misschien stuurt hij je door naar ziekenhuis waar ze een goede echo kunnen maken!!

2. mamatien

mamatien Niet meer actief

Is hier trouwens nog een lijstje met data enzo?

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Konijn,meis ga naar een leidinggevende, vertel het en ga naar huis. Alleen thuis zitten is misschien ook niets,maar op je werk je best doen om niet in huilen uit te barsten toch ook niet. sterkte

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Juli 2011 Mama's

Je info kan je door geven aan Angela

5. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Aug 27, 2010
    339
    0
    0
    Vlaams-brabant (België)
    Dank je wel dames, het is een grote steun! Ik heb net m'n man gebeld en die was ook zo verdrietig maar hij moet vanavond laat werken. Ik heb inderdaad geen krampen maar verlies wel echt veel bloed, net een ongi.

6. @ konijn ah nee he meid :( Waar is je hubbie?

@ miffy ik kom wel langs hoor :D is in de buurt. (welke wijk woon je?)

7. afspraken:
    16 nov eerste echo zh
    26 nov eerste echo vk
    30 nov intake vk

8. Frummel

Frummel Niet meer actief

konijn: lijkt me ook slimmer als je de leidinggevende inlicht en naar huis gaat meid.. als het misgaat heb je ook even tijd voor jezelf nodig en dan is het fijn dat ze weten waarom je thuis bent!

@mamamo: ooo ik lag helemaal dubbel toen ik dat las van je schoonvader!!! ik heb zo'n buurman, het is een schat maar zijn opmerkingen soms! ouwe snoeper! van me schoonvader zou ik zoiets overigens minder grappig vinden als van de buurman..

@cateraar miffy: heeft u ook een bezorgservice?:D

ooo ik heb lekker aardappel anders gemaakt met tomaat, champignons en ananas:D jum jum

9. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Konijn, bloedverlies kan verschillende redenen hebben, hoeft geen mk te zijn en zeker niet als je geen krampen hebt...

Ryanne haha gezellig, gaan we mooi sateetjes kanen! We wonen sinds vorig jaar niet meer in Maastricht zelf, zijn verhuisd naar dorpje er vlakbij (Bunde). Waar woon jij?

10. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0
    heb je toevallig niet net een grote boodschap moeten doen?en flink moeten persen?
    dat heb ik 1 keer gehad dat was ook een klein plasje helder rood bloed en de dag erna bruin en ging t weg hoop t zo voor je dat t nog goed zit

11. @ miffy haha daar ben ik nu aan t werk... Wij wonen in de Hazendans

12. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Ja hoor haha, ik rij vanavond wel effe naar Zuid Holland met m'n sateetjes :). Lust je ze ook koud?

Ik zou serieus wel een caterbedrijf willen beginnen, of een eetcafe... lijkt me hartstikke leuk! Is altijd al stiekem een beetje m'n droom geweest. Laat ik nu een totaal ander beroep hebben...

13. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Dat meen je! Waar werk je dan?

14. Frummel

Frummel Niet meer actief

@konijn: bij mijn miskramen had ik echt hevige krampen, net als de allereerste weeën bij de bevalling..

onze nieuwe trots:D;)

15. op de trichterstraat bij het evenementenbureau

16. Frummel

Frummel Niet meer actief

@miffy: hahaha ik weet toevallig wat je doet en dat is inderdaad iets anders ja:D krijg nu hele grappige/ vieze gedachtes over je satesaus:D lol bah das echt vies
    raar meisje ben ik toch:D

ik warm ze wel op hoor:p pik je je dochter gelijk over op bij de schoonouders, drop je haar hier dan vermaak ik haar wel:D

17. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Is dat daar naast Friends?

18. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

Feb 10, 2010
    2,232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Konijn, ik zou idd lekker naar huis toe gaan. Licht je leidinggevende in, en misschien wel vk of ha inlichten. Dan kunnen zij je wel vertellen wat ze gaan doen.

19. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Woeha, jij hebt te lang op GE gewerkt dat je zulke associaties maakt :D!

20. @ miffy ja :D

Share This Page