Laten we hopen dat dit eenmalig was! Vriendlief kwam net naar me toe, zegt ie, "voel je je weer wat beter? Want ik werd gewoon bang van je net..." Ja, fijn schat.....
@Angela: Lang leve de hormonsters... Hier nog geen last van gelukkig! @Truus: Wilden naar Zakynthos, maar nu ff kijken wat we willen qua tijd en ook qua geld natuurlijk. Hier wel een gezellige lading puisten trouwens. :x
VGG en Wupje, welkom hier en gefeliciteerd allebei! Truus, wat mooi hoe je moeder reageerde! En de hele familie er gelijk bij! Lijkt me ook wel heel fijn hoor, om het verteld te hebben. Ik zit nog te dubben of ik het mijn zusje morgen zal vertellen als ze komt logeren... Mijn stemming is ook nogal wisselvallig. Het ene moment ben ik helemaal gelukkig en poeslief, het andere moment kan ik helemaal omslaan. Gelukkig is mijn vriend het al gewend van mijn vorige zwangerschap, toen had ik dat ook heel erg. Zoals daarstraks, ik was met 3 dingen tegelijk bezig (koken, Julie eten geven, intussen had ze een poepbroek dus verschonen), en intussen ligt meneer lekker lui op de bank! Grrrrr :x! Puistjes heb ik ook weer gelijk , ondanks dat ik meteen weer ben begonnen met m'n anti-puisten programma. En ook last van m'n darmen, gisterenavond echt erg! Net lekker met Juul in bad geweest, doen we bijna iedere avond, lekker moeder-dochter momentje. Nu slaapt ze lekker en ik zit hier in m'n warme pyjama, hmm!
Esje klopt idd, zekerheid heb je nooit. Hubbie zei eerst we wachten tot 12 weken ongeveer ik zei ja dag, dan heb ik gegarandeerd al een buikje, zolang kunnen we het nooit verbergen VGG ook gefeliciteerd! Vakantieplannen hebben wij nog niet. Ik wilde eigenlijk graag nog een weekje met Kyano en hubbie naar de zon in het voorjaar, even afwachten of dat gaat lukken. Lijkt me wel erg leuk. Truus oh wat leuk die reactie van je moeder! Miffy oeps mannen, daar kun je dan net niet tegen Ik voel me nog normaal eigenlijk alleen soms wat vlaagjes van misselijkheid. Maar ja ik ben ook morgen pas officieel 4 weken, dus is echt nog pril.
Pffff ik was EINDELIJK in slaap gevallen... wordt ik wakker van arjan die naar bed gaat. Zal vast ook wel met afkickverschijnselen te maken hebben. Na de miskraam ben ik weer begonnen met roken (stom,stom), dus moest nu weer stoppen. Ben nu ruim 6 uur gestopt. Lichamelijk heb ik het eigenlijk niet nodig, t is alleen dat je denkt dat je t nodig heb. Snap je het nog? Maar goed, dat gaat nu wel ok. Dus zit nu met een kopje thee hierzo...
Goeiemorgen! Wat knap Angela, dat je weer gestopt bent met roken! De psychische afkick is inderdaad groter dan de lichamelijke. Been there, done that! Even doorbijten, dan ben je straks hartstikke trots op jezelf. Ik ben voordat ik zwanger werd van Julie gestopt met roken, en ik rookte veeeeeeel! Van het ene op het andere moment gestopt. Op de babyborrel van Julie heb ik ´s avonds van iemand een sigaret gebietst, ik had het gemist! Maar het smaakte helemaal niet meer, ik werd er beroerd van . Dus echt helemaal ervanaf. Ik heb ook last van slapeloosheid, heeft ook met de zwangerschapshormonen te maken denk ik. Vannacht tot 01:45 wakker gelegen... :x
VGG en Wupje, welkom hier en gefeliciteerd allebei! Wupje: wij lopen helemaal gelijk, leuk!! bij mijn had ik trouwens al met 5 weken een buikje, moest toen ook echt al positiekleidng aan en met 8 weken moesten we het echt wel vertellen, mijn schoonmoeder had het al een beetje door! nu verwacht niemand denk ik een 3e bij ons, alleen mijn ouders denk ik, dus de rest zal wel erg verrast zijn Wij wachten tot na de eerste echo! denk dat we die tussen de 7 en 8 weken krijgen. Ik had van de week ook een paar nachten van slapeloosheid, heel irritant! Verder voel ik mij gewoon hetzelfde! Bij mijn dochter had ik ook nergens echt last van (alleen van mezelf op een gegeven moment, haha) en bij mijn zoon had ik echt verschrikkelijk last van hormonsters, zo erg dat mijn man soms echt weg vluchtte was trouwens zaterdag bij de miss etam outlet hier in de buurt en kin het niet laten om al wat positiekleding te kopen, ik heb namelijk alles verkocht na mijn zoon en wie weet heb ik het over een week of 3 al nodig. Ik had voor 40 euro 3 broeken, 1 rokje, 2 shirts en een bolero. 1 broek was zelfs maar 2,95! heb wel alles ind e maat gekocht die ik nu heb, ik koop gaanderweg wel wat grotere broeken. gisteren de 2e verjaardag van mijn zoon gevierd, die is woensdag jarig! Was erg leuk, maar ook heeel moeilijk om mijn mond te houden hihi en op alles ging nog 20% korting af, normaal was het 50 euro of zo.
Leuk feestje gevierd? en heeft hij mooie kado's gehad? En dat is leuk als je zoveel kleren voor weinig kunt kopen. @ angela: Vorige week dinsdag ben ik ook gestopt met roken! Zodra ik die test had dacht ik ja nu kan het niet meer en ja ik heb ook frustatie momentje en snoep wat meer nu maar ja alles voor de baby he! Was ook weer begonnen een paar maanden na de bevalling maar moet zeggen dat stoppen best lukt nu. Vind het alleen niet leuk. Hou van mijn sigaaretjes.. maar nog veel meer van de baby dus ja keuze snel gemaakt! @ wupje en vgg: welkom gezellig dat jullie erbij zijn!! Ok meiden nu weer aan het werk ben erg moe na het weekend klussen maar ja het geld moet ook verdiend worden!
Zonnebeer dus je hebt al lekker geshopt! Wauw, da's echt geen geld zeg voor wat je allemaal hebt! Waar zit die outlet? Ik moet alles nieuw qua positiekleding, zit nu in een heel andere maat dan in mijn vorige zwangerschap. Miss Etam heeft prima dingen, en van Mamalicious vind ik ook altijd leuk spul. Ik had er nog helemaal niet over nagedacht dat je al zo snel een buikje zou kunnen zien, zeker nu het m'n tweede kindje is... . Ik heb net de verlos gebeld voor m'n eerste afspraak. Was wel heel gek om de bekende assistente weer aan de lijn te hebben! Ik heb de afspraak met 9+1 weken, ook gelijk de termijnecho. Leuk wel dat we de eerste keer bij de verlos komen die ook mijn vorige bevalling heeft gedaan. Nou ja, ze heeft 'm uiteindelijk niet echt gedaan, maar wel begeleid naar ziekenhuis toe. De gyn heeft Julie opgevangen, de vk kwam net kijken op de verloskamer toen Julie net 1 minuut op de wereld was. Zij heeft ook de eerste foto's gemaakt. Voor de lijst: 1e afspraak vk + termijnecho 29 november
Zonnebeer, hoop dat je een leuk verjaardagsfeestje van je zoontje hebt gehad! En alvast gefeliciteerd!
ja echt miffy, ik had echt zo snel al een buikje! maar ja, dat kan bij iedreeen natuurlijk verschillen! Mijn zoon heeft heel veel gekregen, een keukentje, een duplo kasteel, en een little tikes vrachtauto (zo'n grote) en nog wat losse auto's. stoppen met roken: super dat jullie gestopt zijn!! ik ben al 9 jaar gestopt gelukkig
Oeh ben benieuwd wanneer je het bij mij gaat zien. Nu ben ik niet de slankste dus denk dat ik het nog wel even kan verbergen. Wel ga ik weer een H&M positie spijkerbroek kopen daar heb ik de vorige keer bijna in gewoond!! Ga morgen even bellen met MvM en de verloskundige denk ik. Of volgende week.
@Sproetie: Welkom en gefeliciteerd! @Stoppen met roken: Goed bezig dames! Hier gelukkig nooit gerookt (op het stoer meedoen in de vroege tienerjaren na dan, maar dat was gelukkig niet verslaafd ), dus weet niet wat jullie doormaken, maar vind het superstoer van jullie dat jullie nu meteen stoppen! @Positiekleding: Ik hoop toch niet zo snel een buikje te krijgen hoor! Is hier de eerste, dus zal sowieso wel niet zo'n vaart lopen. Sowieso volleybal ik nog gewoon, dus zou het niet fijn vinden als ik al snel een buikje krijg, want dan zou ik me daar denk ik niet meer goed bij voelen... Positiekleding wordt nog leuk hier, want ik ben zelf lang en shop normaal bij miss etam lange mode of elders extra lange broeken, dus moet nog kijken hoe ik dat ga doen met positiekleding. Waarschijnlijk gewoon lekker veel leggings met jurkjes erover. Dat is dus nog een reden om te hopen dat ik niet te snel een buikje krijg, want legging in hartje winter lijkt me niet echt fijn... Ik ga zo de verloskundige bellen en vind dat eigenlijk best spannend. Haha, stom he?
Nee joh is niet stom is ook heel spannend!! Moet het ook nog doen! Vond het de eerste keer ook zo spannend en nu eigenlijk ook wel weer een beetje! Succes met bellen!
Hallo meiden! Ik meld me ook gezellig bij jul(l)ie aan. Ik weet de uitgerekende datum niet precies. Ga ik uit van de vermoedelijke ovulatiedatum, dan ben ik op 1 juli uitgerekend, maar denk dat de gyn straks rekent op 29 juni. Het lijkt me hier wel gezellig!
Jannegie, welkom! Als je je gegevens (vermoedelijke uitgerekende datum, leeftijd, hoeveelste kindje, meedoen met MVM, plaats van bevalling en soort voeding dat de voorkeur heeft) hier in het rood neerzet, wordt je in de lijst toegevoegd die we bijhouden. Edit: Verloskundige proberen te bellen, maar steeds in gesprek. Nu dus maar op de website aangemeld en nu word ik zo snel mogelijk gebeld.