Skatje, hihi sorry maar moest even lachen om de tekst in jou banner... "... My brain is growing fast & I already have more brain cells then Paris Hilton!" Hihi, lol!
@ Kaatje: zo eerste werkdag zit er dus op! Je zal het wel ergens verteld hebben maar wat voor werk doe je? @ miracle: moeilijk he om dan niets te zeggen! @ sushi: gefeliciteerd! en hopen dat het T-shirtje snel binnenkomt! @ angiebaby: het kan soms met ups en down gaan. de ene dag wel goed en de ander moeilijker. Anders toch even met je HA of verloskundige overleggen of er iets tegen te doen is. @ mamavannoelle: De tests zijn wel duidelijk hoor! Zwanger! @ sherry: snel lezen dan kan je de film gaan kijken! @ ennas: een beetje bruinverlies kan geen kwaad! @ frummel: oke chili met vis hmmm klinkt niet zo lekker haha. En wel voorzichtig doen he! kan je iets tegen een lage bloeddruk doen? @ miffy: wat lief van Julie om zo met haar poppetjes te gaan rijden! @ beliebel: heb je nog een leuke sjaal gehaald? @ angela: goed idee van de PB dan is het voor jou ook overzichtelijker. En wel een lekker idee dat je niet "hoeft"te werken. Zorg maar eerst dat je je goed voelt! Vandaag is jolien jarig!! alweer 1 jaar oud. Van het weekend met familie en vrienden gevierd en veel kado's gekregen. Maar ze was zo doorgedraaid dat ze ;s nachts wakker werd en dat wordt ze nooit! Nu op de bank lekker tv kijken!!
Nina, gefeliciteerd met Jolien der eerste verjaardag!! Gaat snel he Ja vind het dan wel ff moeilijk om niks te zeggen...
mielen. Ik heb vanochtend gebeld met mvm. En mijn situatie uitgelegd. Kreeg gelijk het nummer van de consullent. die heb ik gebeld situatie uitgelegd, en zij is gelijk naar mij toegekomen. Super gewoon. anders is het voor mij haast onmogelijk. Gelukkig kan ik de flessen in mijn dorpje naar een inzamelingpunt brengen. En als ik klem loop, mag ik de consullente bellen. Vind dat ze erg meewerkend waren. frummel. Wat ongelofelijk vervelend voor je vriendin. Ook al was ik het niet helemaal met haar eens. dit gun je niemand. Ennas. Bij mijn derde kwam ik pas na 3 mnd erachter dat ik zwanger was. Heb tussendoor toen dus ook bloedingen gehad. Probeer je niet te veel zorgen te maken. (makkelijk gezegd weet ik) Mama van noel Gefeilciteerd hoor. Volgens mij ben hartstikke zwanger! angiebaby. vervelend voor je. Ik heb er geen ervaring mee dat het zo moeilijk gaat. maar heeft een ha of een vk daar niks voor?? sushi Wij hebben ook het gevoel dat er nog "niks" veranderd is. Voel me ook goed. en de familieproblemen staan nog heel erg op de voorgrond. Maar dat komt vanzelf goed. Als onze buikjes gaan groeien kunnen we er niet meer omheen. hihi Ik heb ook zo'n moeite om familie niks te kunnen vertellen. Normaal doe ik het gelijk als de test positief is. dit keer niet. maar pppfffftttt wat is dat moeilijk. Wel een heel leuk idee om het hun te vertellen via een tshirtje. Ben benieuwd of hun het wel gelijk zien. suc6. De dames die morgen een echo hebben, veel plezier.
Pfffff valt niet mee om alles bij te houden wat hier gemeld wordt.. Ben vanmorgen even hier geweest, en mag nu alweer 3 of 4 pagina's doorlezen.. Maar goed. Goed om te lezen dat het bij zoveel mensen prima of steeds beter gaat. Wat spannend voor degenen die bloedverlies hebben. @MissX: wat leuk dat je al zo snel een echo krijgt! Ik moet nog even wachten, eerst de 30e naar de VK en dan waarschijnlijk 2 weken daarna de echo. (Bij m'n dochter had ik bij 6 weken al een echo, bij de gyn) @Kaatje: maakt me eigenlijk niet uit, gyn of Vk..Vk is weer even nieuw maar wel dichter bij huis. Bevallen wil ik zowiezo niet thuis. Eerste keer was niet zo soepel verlopen. Ook geweldig dat leuke collega's zoveel goed kunnen maken qua inhoud van het werk! @chinese horoscoop: meisje. Heb niet echt een voorkeur. Mijn dochter wil een meisje, mijn man wil een jongen. (hij ziet de bui al hangen over 15 jaar: 3 menstruerende vrouwen ) @kamerdecoratie: Mijn dochter heeft een wand met schuifdeuren (kast). De panelen hebben we behangen met een elfjes behang van de formido. Erg leuk geworden. De rest is neutraal met een roze bed en wat prinsessen accessoires/stickers. Vandaag hebben we onze ouders ingelicht door middel van een shirt voor onze kleine meis. "Ik ben blij.... want ik krijg er een broer of zus bij!" Smoeder had het niet meteen door. Mijn Szus zag het direct. Ze vond het al vreemd dat we met zijn 3en langskwamen op een maandagavond. Mijn moeder werd emotioneel. (voornamelijk omdat precies een half jaar geleden mijn vader is overleden)
Nina, mederwerkster orderproces bij een tandtechnische bedrijf. Alle kronen,kunstgebitten ect. dat uit China komt controleer ik en maak ik weer verzendklaar voor de tandartsen. Vandaag ( samen met een groep andere collega's ) 1000 orders verwerkt. Ik had er ongeveer 55. Gefeliciteerd met Jolien. Ik wist op Levi zijn eerste verjaardag 4 dagen dat ik zwanger was van Milou*. vond het ook heel moeilijk mijn mond te houden. Sjantalle.lieve reactie van je moeder dus. Jeetje heftig om je vader al zo vroeg te verliezen.
@kaatje: is ook heftig! Zeker omdat het tijdens een vakantie gebeurde (hartinfarct). Maar goed, heel hard gezegd, het levengaat door. Mijn vader zou super trots geweest zijn! Onze dochter heeft het vanavond kei hard naar een ster geroepen: Wij krijgen een baby!! (we hebben gezegd dat opa nu een ster is) Dat raakte me. @1e verjaardag: dat is echt een mijlpaal. Het gaat allemaal zo snel. (In juli wordt de kleine meis al 4.)
Oke! beetje eentonig las ik maar wel leuk? Vandaag heb ik op mijn werk aan mijn bazen verteld dat ik zwanger ben. Was er toevallig en ze zaten er alle twee dus meteen maar verteld! en leuke reacties!!
Pff nou ik trek het bijna niet meer Nu ben ik al vanaf vanmiddag weer opnieuw misselijk en kan bijna niks meer eten Het wordt nu echt met de dag behoorlijk erger. En omdat ik honger heb, wordt ik ook weer misselijk. Weet eigenlijk niet wat ik nu het beste kan doen, ik wil eigenlijk graag gaan slapen maar dan moet ook eerst dat hongergevoel weg zijn....pff ik ben nog steeds dolblij met deze zwangerschap maar ik eis morgen toch wel een levend frummeltje met alle deze kwaaltjes Frummel en Belliebel wat een leuke muurschilderingen!! Konijn87 wij duimen zeker voor jou! Angiebaby oef nee dat gevoel herken ik niet....hier alleen maar misselijk Sushi geniet nog maar van de kwaaltjesloze dagen, bij mij begon het op het einde van de vijfde week. Miracle balen hè als ze het eigenlijk al aan je zien dat er iets is. Nina oh wat leuk, van harte met de eerste verjaardag van Jolien!!! Sjantalle oh ik kan me voorstellen dat je moeder een traantje moest laten. Is dan ook dubbel nieuws in zon situatie Kaatje ik ga nog even lezen aan de andere kant en succes morgen
Ik probeer mee te lezen maar jullie gaan heel snel haha! Nina: Gefeliciteerd met jullie meisje! Ons meisje is 5 nov 1 geworden... heb denk de hele dag met tranen in mn ogen naar haar gekeken haha! Sjantalle: Krijg kippevel van je bericht! Wat mooi dat je dochter het naar de sterren riep!
Nina, dat geloof ik! Was bij Jaimy der eerste verjaardag ook best emo.. Sjantelle, wat mooi van je dochtertje zeg! Wupje, ohh dat is minder zo misselijk zijn..Blegh! Oeww morgen echo, spannend! Morgen zie jij een klein frummeltje met een kloppend hartje Hmmm, een cornetto *yumYum*