Mielenl: ik duim ook!!! @frummel: hier ook een man die vindt dat ik maar 's nachts en 's ochtends vroeg mijn bed uit mag voor de kleine.. Gelukkig heeft hij meer goede kanten.. vandaag lekker naar het peuterzwemmen en naar de psz. Heerlijk 2,5 uur voor mezelf!
Hallo, ik meld me ook aan hier....heel voorzichtig nog....als het goed is 23 juli uitgerekend. Zijn jullie ook allemaal actief op het 'andere' juli 2011 topic?
nieuwe zwangere gefeliciteerd!! ik ben ook 24 juli uitgerekend... Ik praat alleen in dit topic.. vind t eerlijk gezegt een beetje onzin om buiten het bevallingslijstforum topic juli 2011 een topic in algemeen te starten met juli 2011. Dus ik praat alleen hier
goeiemorgen allemaal, kom me hier ook ff melden ben uitgerekend voor 24 juli! hoop dat ik het hier een beetje kan bij houden! hoe gaat het verder met iedereen hier?? owjaa ook nog gefeliciteerd allemaal.....
mielenl bahhh nee toch! zit gewoon goed hoor! nieuwe dames welkom en gefeliciteerd!! @sushi(lekker) ik zou ook nog even wachten
Bulldog jij ook gefeliciteerd!!! 24 juli al weer.... nog 1 weekje en dan zijn er al weer augustus mama's 2011...
@marloes80 ja ik ook hihi.... ik zie dat sommige al vroeg een echo krijgen!! hier is dat pas rond de 12 weken lekker irritant lang wachten....
ik krijg een vroege echo, omdat mijn eerste zwangerschap niet goed ging... de 2 daarna wel, maar dan mag je dus nog steeds een vroege echo, dus daar zeg ik geen nee tegen. Eigenlijk zou ik hem gisteren hebben, maar dat vond ik te vroeg, dus nu volgende week
Idd heel bizar! De tijd vliegt voorbij! Ik zit te twijfelen over moeders voor moeders... ene kant wil ik het wel doen, andere kant is t toch een hele belasting de eerste tijd van je zwangersschap. + dat ik nog erg onzeker ben of t wel allemaal goed gaat omdat ik niet veel voel...
@marloes ik had eigenlijk gedacht omdat ik een ks heb gehad dat ik dan wel wat eerder mocht maar niet dus grrrrrr.. spannend dus volgende week !!!
@mvn ik voel ook nog niet veel , heb wel last van mn borsten en een trekkrig gevoel in mn onderbuik maar verder niks. straks denk je had ik maar niks gezegd haha. komt van eigens goed positief blijven..
mamavannoelle: je moet doen waar je jezelf goed bij voelt meid.. ik heb heel eerlijk gezegd nu ookal spijt maarja het is voor een goed doel dus we houden vol! Bulldog: echo met 12 weken is zooo leuk maar inderdaad erg lang wachten! je ziet dan al een heel compleet kindje zo schattig! hier ook vroege echo's ivm miskramen en bloedverlies.. nu nog meer echo's omdat er cystes zijn gevonden. na deze zwangerschap laat ik misschien wel alles eruit halen.. zit nog erg te twijfelen maar heb altijd zoveel problemen gehad met menstruatie en alles