Juli 2011 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ProudMum, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    eerst even mijn echo showen hoor :)

hebben een mooi kloppend hartje gezien!!!
    wieeee ben zoooo blij :)
    termijn klopte ook al mooi, 1 dag verschil maar.

2. MvN

MvN Niet meer actief

Ja en het is ook zo lullig om halverwege te stoppen! of niet voldoende te verzamelen... ik pis wel graag in bakjes hoor... maar alleen voor de testen hahah!!

Bulldog: Hier t zelfde.. lichte menstruatiekrampjes... soms een steek met opstaan en als ik aan mn borsten zit voel ik ze..

3. MvN

MvN Niet meer actief

zonnebeertje! Geweldig meis! Mooie echo! Zit je bij een vk of een gyn?

4. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @frummel
    ik had bij de 1e ook met precies 12 weken een echo gehad da tis ook wel heel leuk omdat het je het dan zo goed ziet!
    maar dat wachten pffff
    ik kan ook mn mond niet dicht houden haha vorige keer wist iedereen het bij mij al met 6 weken....
    jeetje wat vervelend dat je zo sukkelt ,
    kunnen die cystes geen kwaad?

5. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @zonnebeertje gefeliciteerd met je m,ooie echo!!!!

6. MvN

MvN Niet meer actief

Ik zit trouwens nog te wachten op een telefoontje van de vk. Weet nog niet wanneer ik mn echo heb :( heb me gister aangemeld en word als t goed is vandaag gebeld!

En dan nog een twijfelpuntje.. ik weet niet of ik aan de fraxiparine moet ivm longembolie verleden en dan zou ik onder controle moeten van het zkh. Ook daar word ik vandaag door terug gebeld

7. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Hoi moeder

Leuke echo zag ik voorbij komen en een hoop nieuwe juli mama's.

Morgen krijg ik mijn echo ben erg benieuwd. Ben nog niet eens zes weken, hoop dat er al wat te zien is.

Ik ben wel verschrikkelijk moe zeg. Gisteren nadat mijn dochter in bed lag ben ik op de bank in slaap gevallen. Ik heb het gevoel dat ik 24 uur heb geslapen en ik ben nog moe.
    Mijn borsten groeien al gigantisch en zijn enorm gevoelig..

Heb zelf het gevoel dat ik wat verder ben, kan je dat ook aan de streepjes zien van je test? Bij mij waren en twee dikke duidelijke strepen na ene minuut al te zien. Zeg dat wat?

Ach ik moet het gewoon even afwachten.

Foliumzuur heb ik al in huis (davitamon compleet mama plus) en volgende week woensdag komt MVM.

8. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    he meiden nou ik weet nog niks hoor......er was wel een zwangerschapsring te zien, verder niets. Maar volkomen normaal voor deze termijn volgens de gyn. Dus nu afwachten tot maandag.....

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Zonnebeertje, super meid...

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    nog spannend dus... heb je ook buikpijn?

11. Frummel

Frummel Niet meer actief

zonnebeertje! wat een mooie echo! gefeliciteerd meid!:D

Miss x: kun je helaas niet aan de test zien:) enkel een echo kan dat uitwijzen:)

mamavannoelle: spannend he dat wachtten;)

bulldog: ja 12 weken duurt echt lang.. vind dat ook wel vreemd overigens want wat nou als je een nekplooimeting wilt of iets? of heb je wel eerder de intake bij de verlos?

Cystes: 1 cyste is zo groot dat er bijna geen eierstok meer over is. Dus die moet er waarschijnlijk uit. Als ik mijn periode heb ben ik ook echt ziek.. 3 maanden ongesteld zijn was voor de geboorte van declan geen uitzondering.. ik kan niet tegen de pil of welke vorm dan ook van anti conceptie. toen dacht ik laten we een spiraaltje proberen. 3x gehad, 3x spontaan verloren. mijn lichaam stoot het gewoon allemaal af. toen ik 14 was had ik mijn eerste vleesboom welke is weggehaald. 16 een enorme cyste in mijn baarmoeder, ook weggehaald en nu dus weer cystes. Dit is ook de reden dat ik jong mama ben geworden:) heb ergens altijd het gevoel gehad dat ook dit nieet makkelijk zou gaan en daar had ik gelijk in. inmiddels ben ik 22 heb ik 3 miskramen gehad, 1 gezonde zoon:D en zwanger van nummer 2:) op de 1 of andere manier werken mijn vrouwelijke orgaantjes niet naar behoren:) ook heb ik cervix insufficiëntie dus ik hoop dat deze beeb echt pas NA de 37 weken word geboren!

MAAR al met al is het mij wel gelukt om voor de 2e x zwanger te raken van een kindje wat er ook op de echo goed uitzag!
    hierna vind ik het eigenlijk wel welletjes.. zou dolgraag meer kindjes willen maar niet tenkoste van alles en je moet kunnen waarderen wat je hebt! 1 kindje is al een wonder:)

12. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    @mielenl.. Heb het nog niet helemaal gevolgd maar in ieder geval heel veel succes!

@Frummel. Ook succes. Hoe gaat het nu verder? Met deze beeb gaat het goed of moeten er stappen ondernomen worden? (sorry ken je hele verhaal niet en heb nog niet allleees teruggelezen ;)

13. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @mielenl hopelijk zit het goed ! is toch al positief dat ze een ring zagen of niet?

@frummel jeetje wat een verleden heb je zeg pfff.
    hopelijk gaat alles goed!
    ja ik heb bij 8 weken wel intake bij de vk en dan maken die een afsrpaak voor je voor een echo rond de 12 weken.
    maar ik wil geen nekplooimeting doen.

14. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    helemaal waar!!!!

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Sushi, ik zou nog even wachten. Het is nog zo vroeg, er kan ( helaas ) nog van alles mis gaat ect.

Michanda,Bulldogen Umizoomi. welkom en gefeliciteerd

Bulldog. Heeft vaak ook met een geschiedenis te maken. bij Levi kreeg ik een echo met 7 weken omdat ik in de MMM liep. Bij deze ook met 7 weken omdat ik een kindje verloren ben.
    Meer controle dus

Zonnebeertje, gefeliciteerd met je goede echo

Mielenl, nog steeds onzekerheid dus

Mijn man komt net terug van de fysio. heeft een hernia. zijn we weer lekker mee

16. MvN

MvN Niet meer actief

aargh.. net de vk gesproken... 6 december intake... pas NA de kerst een echo :(

17. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Dank jullie wel :)
    ik had nu een echo bij de gyn, omdat mijn 1e zwangerschap een mk was, dan mag je voor een vroege echo komen :)
    Zo'n mooi gezicht om het hartje te zien kloppen! helaas nog niet gehoord..

Frummel: jemig zeg wat heftig zeg wat je allemaal al meegemaakt hebt!

Mielenl: spannend zeg voor jullie, ik duim heel hard dat alles goed is!

Nina: nog van hart met jullie dochter! is ze goed verwend?

Marloes: jij zit bij vgz? ik kan daar ook heen via mijn werk, betalen die veel mee?

18. Vinora

Vinora Niet meer actief

@Frummel: Neen hoor, mijn vriend is militair en moet gewoon geregeld op oefening en 6 december (de eerste echo normaal) valt net tijdens een oefening dus heeft hij gebeld voor een andere date en het is er eentje vroeger geworden, gewoon geluk dus ;)

@Michanda, Umizoomi, bulldog & Lindaatje: Welkom & gefeli!

@Zonnebeertje: Mooie echo!

@mvn: Jammer, ik had 6 december normaal de eerste echo, heb geluk dat het vroeger mocht!

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    mamavannoelle. na de kerst pas :(

20. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik heb 14 december de intake.
    en waarschijnlijk ook pas na de kerst een echo.

Deel Deze Pagina