Juli 2011 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ProudMum, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Moguh allemaal!

Hier ook een goede echo gehad:D:D:D. Zal proberen vanmiddag even de echo te komen showen:D. Termijn klopte ook met mijn gedachte. Kan 2 dagen schelen, vandaar dat ik over 3 weken nogmaals een echo mag laten maken whiihoeeew:D.

Nu gauw aan het werk!

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Belliebel, gefeliciteerd met je goede echo.

3. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @belliebel gefeliciteerd met je goede echo!!

ik ga weer sluiten ga zo zoonlief ophalen van de psz!
    miss kom ik vanmiddag nog ff kijken..

fijne dag allemaal...

4. Sherry

Sherry Niet meer actief

Jullie gaan veel te snel :( heb nou niet eens tijd om alles bij te lezen!!!

5. MvN

MvN Niet meer actief

belliebel! Gefeli met je goede echo!!

Ja ik vind t echt extreem laat! in mn vorige woonplaats kreeg ik mn echo met 8 en 12 wkn...

6. Frummel

Frummel Niet meer actief

@ kelly: oo wat fijn meid:) ben blij dat dat de reden is;)

@zonnebeertje: wat prachtig om te zien he:)

@mvn: jammer zeg zo laat pas:(

@kaatje: balen van je man! hernia is echt geen pretje!

@mijn voorgeschiedenis:) je maakt er het beste van en ik mag echt niet klagen! er zijn genoeg meiden met mijn problemen of zelfs meer of minder die helemaal geen kindjes kunnen krijgen of in de mm zitten.. dat is ons bespaard gebleven gelukkig. straks hebben we 2 mooie wondertjes en dan laat vriendlief zich steriliseren zodat ik geen pil e.d. meer hoef te slikken:) dan zien we wel hoe het gaat en of alles eruit moet of niet! ik heb meer dan ik me kan wensen hoor:D

7. Frummel

Frummel Niet meer actief

yeeeeeeh bellie een goede echo!!! gefeliciteerd meid en wat vreselijk dat je over 3 weken weer moet;)

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik heb een aanvullend pakket; gezin en daar zit sowieso tandarts tot 500 euro bij.
    En voor zwangeren de volledige eigen bijdrage van de kraamzorg, 20 uur extra kraamzorg, bevalling in het ziekenhuis als het niet medisch is.

Bij Thom (juni) konden ze ons gen 20 uur extra geven en hebben we 300 euro terug gekregen.

Voor de rest heb ik ze nog nooit nodig gehad...

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Belliebell; super meid!!!

10. Michanda

Michanda Actief lid

7 dec 2009
    121
    0
    0
    Zijn jullie ook zo misselijk?? Ik weet echt niet waar ik het zoeken moet :S

11. Vinora

Vinora Niet meer actief

Ik ben helemaaaal niet misselijk!
    Soms wou ik het wel, gaf me wat meer zekerheid :)

& hier even een foto van mijn zoon, ben zo trots op hem :D

Bekijk bijlage 108563

12. Frummel

Frummel Niet meer actief

wat een schatje kelly!

Misselijk, wie ik? pff de katten zitten hier al heel de dag in de gang(grote gang hoor; met grote kattenkrabpaal, kattenbakken enz) want ik kan ze echt niet verdragen qua geur en de kattenbak word elke dag door vriendlief gedaan:(

13. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Welkom nieuwe mama's. Gefeliciteerd en veel plezier hier :)

@ Echo
    Leuke foto. Wat heeft iedereen "vroeg" de echo. Hier krijgen we hem pas tussen de 10 en 12 weken :( dus nog even een paar weken wachten :)

14. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @ misselijkheid
    totaal geen last van :oops: voel me op zich wel goed ben alleen zo onwijs moe... Heb het gevoel alsof ik elke dag uren extra kan slapen...

15. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Nieuwe juli-mama's welkom en gefeliciteerd!

Nina, ook van mij nog gefeliciteerd met Jolien haar verjaardag! Wat een mijlpaal he! Hebben jullie het leuk gevierd?

Wat een mooie echo's komen er al voorbij, helemaal super!

16. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    bellie: wow ook een goede echo, super!! heb je hem inwendig gehad?

Hier bij ons krijg je normaal rond 10 weken de 1e echo, maar ik heb gewoon het ziekenhuis gebeld ;)
    Ik mag 8 december weer! en als het goed is zie jedan ook echt een kindje, nu is het nog meer een vlek met een kloppend hartje, hihi

kelly: wat een mooi mannetje!

17. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    dames met een echo. 'Fijn dat alles goed verlopen is.

Miss X. Ik ben precies even ver als jou (15-7) en ook ik heb 2 hele dikke vette strepen. (gister bij mvm en vandaag ha) Dus voor zekerheid zal je moeten wachten op een echo..

mielen hopenlijk krijg je maandag duidelijkheid. Wij duimen nog wel ff verder voor je. Maar het zal vast nog wel goed zitten. gaan we maar gewoon even van uit.

Vanochtend bij de ha geweest. nou het is bevestigd ben zwanger haha. alsof ik dat nog niet wist. Helaas ook een blaasontsteking. Dus heb weer antibioticakuurtje mee gekregen.Dus mvm moet maar even wachten. vorige keer had ik ook blaasontsteking en ben ik er ontzettend ziek van geworden. Hoop dat dat dit keer meevalt, want misselijk ben ik nog niet echt, wil ik graag zo houden.

18. Michanda

Michanda Actief lid

7 dec 2009
    121
    0
    0
    Ik ben zo in een juich stemming, word er zelf helemaal gek van! Ben met van alles bezig, maar toch ook weer met nix... moet eigenlijk nog strijken, stofzuigen en de was ophangen, maar er komt nix uit m'n handen! Mag hopen dat dit niet de komende 8 maanden zo blijft hahahahahaha!

19. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hey meiden!

Nou ik mag ook goed nieuws komen melden!
    Er was een mooi kloppend hartje op de echo te zien, joepie :D!!!
    Maar ik ben ook nog wel voorzichtig aangezien bij de vorige zwangerschap het hartje ook tot ruim 7 weken geklopt heeft en bij 8 weken is het vruchtje toch overleden.
    Over 2 weken een nieuwe echo en hopelijk dan echt een levend minimensje te zien.
    Ik ben nu op het werk dus ga gauw weer verder!

Ryanne knuff voor jou, stomme misselijkheid!

Mama’s met slapeloze nachten ook een knuff!

Frummel mannen moeten af en toe even de wacht aangezegd krijgen ;) Oef jij hebt idd een behoorlijke voorgeschiedenis. Laten we hopen dat deze uk blijft plakken en jullie kinderwens dus vervuld is.

Sushi ik zou het ook nog niet vertellen, het is nog zo pril. Sommige vrouwen testten bijv ook al een stuk later dus je zou het zelfs nog niet eens kunnen weten.

Alle nieuwe meiden welkom en gefeliciteerd!
    Hi hi ik vind het hier al moeilijk bijhouden dus nog een juli 2011 topic erbij is wat veel van het goede :D

Zonnebeertje gefeliciteerd!!!

Mielenl spannend meid, het is idd ook nog erg vroeg om iets te zien.

Kaatje oh echt waar, een hernia? Jee wat erg zeg :(. Dikke knuff voor jou en F!

MamavanNoelle balen dat je nog zolang geduld moet hebben :( Bij ons is de eerste echo bij de vk ook met 9 weken al.

Belliebel oh wat fijn ook een mooie echo!

Kelly wat een lieve foto!

Jac oei balen een blaasontsteking. Had je ook het gevoel dan, dat je een blaasontsteking had?

20. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Wauw wupje, super van je mooie echo!!! Straks wel even een fotootje showen he :D

Deel Deze Pagina