Hallo, Ik mag me ook aanmelden! In 2009 was ik ook een julimama (eigenlijk is zoonlief in juni geboren, maar goed). Ik denk dat ik rond 3 juli uitgerekend ben.
jannegie welkom! Zonnebeertje:gefeliciteerd met zoonlief alvast en wat een kleding voor zo weinig geld!!! Miffy: ik las net van je ergernis van gister avond en het lijkt wel of we het zelfde hebben gehad hahahaha. ik zat aardappels te schillen, zoon moest nog eten, die scheet ondertussen heel zijn luier vol en me vriend zeg zooo kadotje voor mama! nou ik dacht dat ik ontplofte! 1 groot drama geschopt hier toen de kleine op bed lag. vriend werd ook flink pissed en daarna kreeg ik een onwijze jankbui. hij kwam bij me zitten en zei; hormonen? ja toen vond hij me wel zielig hij was even vergeten dat die al zo snel kwamen hahaha 24 november hebben we de intake bij de verloskundige. ik heb me toch maar aangemeld voor moeders voor moeders.. zat nog even op de site te kijken en moest weer denken aan al die vrouwen die zo moeilijk zwanger kunnen worden. dan zit ik te zeiken dat die potten zo stinken met de ochtendmisselijkheid.. even overheen zetten! ik ga gewoon weer meedoen!
Sucre: Welkom en gefeliciteerd! Wanneer is je zoontje jarig? Misschien komt deze wel op dezelfde dag dan. Da's toch niet te hopen. Frummel: Naar hoor, die megahormonsters nu al. Nu is je vriend er in ieder geval weer bedacht op.
het valt wel mee gelukkig het zijn uitbarstingen en niet continu gelukkig hahaha bij Dex was het gelukkig ook alleen de eerste 8 weken en daarna niet meer! hopelijk gaat dat nu weer zo!
Vk bellen is altijd spannend, of je het nu je 1e of je 2e is! Sproetie, Jannegie en Sucre gefeliciteerd en welkom!! Frummel, wat ontzettend goed van je dat je toch mee gaat doen met MvM!!!! Ik ga de lijst ff bijwerken! Degene die info voor de lijst hebben, zet dat hier dan in het rood neer, want anders blijf ik zoeken!
jannegie en Sucre, welkom en gefeliciteerd! Heeee Sucre, jou ken ik nog van mijn vorige zwangerschap! Ik ben ook een juli 2009 mama ! Wat leuk om je nu weer hier tegen te komen! Van welke datum is jouw zoontje precies?
Ook voor de lijst: uitgerekend 29 juni. 2e kindje, geen mvm( kan niet in duitsland), zh bevalling en borstvoeding.
De lijst die staat natuurlijk op de site in mijn handtekening, voor de mensen die dat nog niet doorhadden Pfff mijn oudste hond is loops, en mijn jongste (van 3 aug) die vind het wel grappig dat zij een onderbroekje aan heeft. Nu Zat hij achter haar aan, en hield de onderbroek vast, zodat zij nergens heen kon. Paniek en drama door de oudste. Moest stiekem wel lachten, was zo'n komisch gezicht
Hee, wat gezellig zeg!! En wat een mooie lijst! Mijn zoontje is 27 juni geboren, ga er stiekem dus van uit dat ik weer in juni zal bevallen. Maar ach, eerst die 3 maanden maar doorkomen, want vindt dat best spannend. Ik ga zo de gyn bellen en vragen of ik over een week of3 een echo mag. Miffy, leuk dat we weer samen zwanger zijn!!!!
Oje, ben ik net te laat met mn aanvulling. Dat ziet er heel netjes uit. Wat een werk! Nog vergeten: ben 30 jaar.
Nog wat dingen voor de lijst: Ik wil gewoon in bed bevallen en denk dat ik weer een jongen krijg. We weten nog niet of we het geslacht willen weten.
Maakt niet uit hoor, ik heb de site er standaard voor staan, dus ik kan gelijk aanvullen. Nu ook weer gedaan