Oh ja, ik zag regelmatig nieuwe afspraken er door heen komen, heb ze nu nog op de site gezet, maar vanaf nu niet meer. Dus, is er info die nog niet op de site staat, stuur dan pb, of via contactformulier, zodat ik het erop kan zetten! Voor de nieuwe meiden; we hebben een site (staat in mijn handschrift), waarbij we meerdere lijsten hebben. Wil je er ook op komen, stuur dan pb via zp, of via contactformulier via site. Als je je ervoor aanmeldt, zou je dan ook wat aanvullende info willen geven?
MvN, dat meen je? Dat is het bedrijf waar ik ontslagen ben Wat ga je doen? Inbound voor Upc of hi? Of outbound?
Ik heb mezelf gisteren aangemeld en zie mijn naam en ook tussen staan nu, maar ehm hoe krijg ik mijn gegevens ingevuld ? Kan dat alleen via jou ? Geen probleem maar dan weet ik dat ik even het een en ander moet mailen naar je
ohhhh hahaha bedoel 12 weken zou wel wat zijn he 12 maanden dan lopen we wel heel erg lang met onze beebs
Belliebel, mooi !' Hyves. zie net dat het geen hyves van deze groep is maar dus een algemene waar ook mensen buiten zp om lid van zijn. ga me dan niet aanmelden. Vind een hyves voor deze groep wel leuk omdat je elkaar dan beter leert kennen. Hadden we voor de september en mei mama's ook
Ik heb ook half jaar voor hi gewerkt. Ze hebben hele strikte targets, en ik zat daar elke keer boven. Ze wisten dat dit mijn eerste callcenter baantje was, en dat ik dus wat meer begeleiding nodig had. Er werd van mij verwacht dat ik die targets haalde. Maar dat lukte dus niet. Na meerdere keren aangegeven te hebben, dat ik meer begeleiding nodig had, kreeg ik de miskraam. Toen zagen ze de bui al hangen, dat er misschien wel weer een zw.schap aan zat te komen, en ben ik ontslagen. Op 1 sept de miskraam, en op 15 sept ontslagen. Terwijl ik aangegeven had, dat ik gewoon weer aan het werk zou gaan.
maar als je boven je target zit is t toch goed? Wel een ontzettende naaistreek! Ik heb zoiets dat als ik maar tot mn verlof er mag werken, zoek k daarna wel wat anders... ga via tempo team er werken en dan doen ze volgens mij vaak niet zo heel moeilijk over een zwangerschap aangezien ze je dan toch zo kunnen "lozen"
Is annie connect trouwens niet iets voor jou? Is toch zown 800 euro per maand aan inkomsten en t is thuiswerk!
Wat ontzettend asociaal zeg van Hi, en daar komt bij dat ze je om eventuele zw.schap niet eens mogen ontslaan. Ben blij dat ik geen abonnement bij ze heb ps zal zsm je mijn aanvullende info mailen
Ik zei het verkeerd Ik zat juist elke keer onder het target En boven de 4 minuten die je hebt om een gesprek af te handelen.
ik werkte via uitzendbureau met fase a contract, dus als je je dan ziek meldt, mag de opdrachtgever (in dit geval contact center) jou "ontslaan".