jac das vervelend denk inderdaad niet dat op de rivier je buurman een onbeveiligd draadloos netwerk heeft
hahaha bezorgd ff iedereen een rolberoerte haha! Angela: Ik ben daar aangenomen, maar je mag maar max 24u werken met een uurloon van 8euro. Maar heb liever iets meer uur en uurloon. Wel erg leuk bedrijf!
Ik heb een pretecho geboekt! om 18.50 op 17 dec. Dan ben ik bijna 9 weken. Anders moet ik wachten tot oud en nieuw en wil graag iedereen t met de kerst vertellen! De echo is bij een vk en als ze uitwendig niks ziet doet ze inwendig!
ik krijg de eerste echo met 9 weken 8 dec zo leuk ik ga het op oud en nieuw tegen iedereen vertellen mijn buurmeisje weet het en het is ons geheimpje en op oudjaars nacht mag ze het heel hard roepen en doen wat ze wilt hahahaha
kom ff snel vertellen dat we vanochtend een mooie echo hadden met een mooi kloppend hartje!! Is een last van mn schouders gevallen. Ze heeft me wat vorgeschreven voor de misselijkheid. op 30 nov. tweede echo
@ kaatje Balen van de hernia (}) Bloed naar het postkantoor brengen??? Ik prik bloed in het ziekenhuis @bulldog Voor jou dus ook nog zo'n 8 weken wachten... Ik zou persoonlijk even wachten met die echo van 7 a 8 weken. Stel er is iets niet goed dan hoor je dat van een echobureau zeg maar... @Belliebel Mooie echo! @Jac Wat doen jullie precies met varen? (stomme vraag maar je snapt vast wel wat ik ermee bedoel )
nieuwe meiden welkom en gefeliciteerd!!! zonnebeertje mooie echo!!!hoopdat ik dat vrijdag ook heb meis geniet ervan. nou ik zit inmiddels aan de klisma's en lactulose hoopdat t helpt
Ryanne, Gefeliciteerd met jullie goede echo Kimm. hier prikt de vk dus zelf bloed, doet ze dan in een speciale envelop die je zelf op de bus moet doen. Weet zij achter de balie gelijk wie er zwanger is in het dorp Ik ga het zo toch aan de BBB lerares vertellen. kan moeilijk nog weken met een smoes aan komen
Ryanne, Wow!!! Gefeliciteerd met de goede echo Slim, Kaatje, om het toch maar te vertellen! Misschien krijg je wel andere oefeningen
Hoi! ik wou me graag aanmelden hier Zwanger van ons eerste kindje als alles goed gaat uitgerekend op 11-07-2011
Yotsuba: Welkom en van harte gefeliciteerd ! Jac: We gaan je missen ! Ryanne: Wat fijn dat je een mooie echo hebt gehad ! Verder ben ik het even kwijt, ik ga mijn meisje even lekker in bad doen.
ik ga voor sinterklaas met vriendinnen een peperkoek huisje maken (hans & grietje idee) heb net mijn boodschappenlijstje gemaakt
Hey meiden!! KellyAernoudt, ohh wat fijn! je echo eerder! Mooie foto van je zoontje, knapperd je ook! Mama's met een onrustige nacht, dikke knuffels! Kaatje, hihi jij roept dat dus ook niet meer te hard Wel vervelend van de misselijkheid.. Balen van de hernia van je mannetje zeg.. Skatje, Beterschap voor je kleine!! Sushi, ik zou ook gewoon nog even wachten. Michanda, Welkom en gefeliciteerd! Umizoomi, Heey!! Nog gefeliciteerd Vroege echo: Uhmm.. Hier krijg ik er een met 8wk, weet niet of dat vroeg is, maar dat was bij jaimy ook zo ( zit bij de zelfde VKpraktijk ) en daar krijg je dus met 8wk een termijnecho. Bij jaimy was het dan wel zo dat je er daarna pas weer eenkreeg met 20wk, nu krijg ik er ook een rond de 12wk. Dat hebben ze sinds kort erbij.. Zonnebeertje, Jeeejjj!! Een kloppend hartje en een mooie echo! nogmaals gefeliciteerd ! Mielenl, Dat klinkt al positief! Duimpjes blijven draaien voor je! Mamavannoelle, wat balen dat je pas na de kerst je echo hebt.... Super, lees dat je een pretecho hebt gepland! Kun je je ukje toch eerder zien! Belliebel, Jeeejj!! Ook een goeie echo!! En een mooie echo foto!! Frummel, hier kan ik gelukkig nog wel tegen de geur van de katten maar ook de bak wordt elke dag door lief gedaan, al vanaf dat ik posi-teste. Wupje, JOEHOEII!! Ook een goeie echo en kloppend hartje!!! Ik heb me ook aangemeld voor de hyves!! ( en dan onze gezamelijke ) BB10, kraamhulp heb ik nog niet gedaan, doe ik na de eerste en goeie echo pas. KDV heb ik wel al gemaild maar omdat ze de startdatum willen weten ga ik daar na de eerste echo pas weer verder op in. Jac, Wat balen zeg... Maar toch tot snel en veel plezier! We gaan je wel missen hoor... Ryanne, Super, ook een goeie echo!! Aaahh, lees iets over bloedprikken! Moeten we weer bloedprikken? ( misschien domme vraag *oops* ) Moest het bij Jaimy ook al... Yotsuba, welkom en gefeliciteerd! Zo volgens mij ben ik een beetje bij... Afgewerkt en nu een dagje vrij! Ben helemaal gesloopt.. Morgen komt om 11 uur iemand van MvM, ben benieuwd hoe het gaat e.d. Daarna naar me Mum, gaan we met z'n drietjes frietjes eten! ( kwijlt nu al.. ) Heb net me macaronie aan de kant geschoven en een lekker pizzabroodje gegeten, kreeg de macaronie niet weg... Best slecht he, had ook een broodje gezond kunnen maken. Achja
Jeetje, bijna 30 pagina's bij gelezen... Ook kwam er iets voorbij over migraine! Hoe los jij dat op (sorry weet niet meer van wie het was..). Neem aan niet alleen met een paracetamol.. Heb me ondertussen ook aangemeld voor de hyve! Ben Sheryl trouwens Maar denk dat deze link niet zo heel moeilijk is/was
Sherry Helaas is er op het moment dus even niks te doen aan de migraine. Het enige wat ik mag hebben is paracetamol (tabletjes of zetpillen) en verder is het uitzingen..... Heel vervelend want de afgelopen 10 dagen heb ik wel 2 dagen geen migraine gehad. Ach ja het leve gaat verder en als je zwanger bent gaat dat niet altijd over rozen. Als dit het ergste is dan is dat maar zo.
Ja, dat was bij mij dus ook. Mijn moeder heeft het ook gehad maar dat was ook na 8 weken over. Dus ik hoop ergens dat dit het was en het nou de aankomende maanden niet meer voor komt! Wat doe jij als je migraine heb? Sluit jij jezelf op in het donker en slaap je veel? Mij lukt dat nooit. Heb een veel te grote zonnebril met hele donkere glazen die ik opzet en bivakkeer zo heel de dag buiten! Frisse lucht doet in zo'n geval wel wonderen. Ook bijv. chips die heel zout is & cola (boeren, druk van mijn maag weg) helpen wel