Juli 2011 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ProudMum, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Ik hoef me gelukkig niet op te sluiten in het donker maar kan ook niet heel veel hebben. Ik werk op een KDV en dat is best lastig met 12 luidruchtige kinderen en vieze pampers en misselijkheid ;)
    Frisse lucht is inderdaad heel fijn! Of een hele koude hand/washandje tegen mijn hoofd.
    Anyway, als het na de 8e week over is dan hoef ik nog maar een week :) (nu maar hopen dat dat ook echt zo is;))

Neem jij wel medicijnen?

2. Sherry

Sherry Niet meer actief

nee, ik mag ook niks meer tegen de allergieën in nemen.. Maar de migraine is (helaas) echt een hormonen kwestie. Mijn overgebleven immigran heb ik bij mijn moeder gedumpt :)

argh, moet er niet aan denken aan die poep luiers! Als de hond al poept en de wind staat verkeerd dan sta ik al te kokhalzen..

3. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Hahaha, zo ging ik vanmiddag al over mijn nek toen ik een hondedrol op de stoeprand zag liggen!

Maar gelukkig zijn we met zn 2en op de groep + vaak een stagiare, dus als ik denk dat ik t niet red dan vraag ik iemand anders even.

4. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Meiden, ik ga zo lekker in bed televisie kijken heb ik zin in. Mannetje is ook moe dus gaan lekker als twee oude bejaarden vroeg naar bed...

Ik heb me ook weer aangemeld bij de zpjm hyves !

Tot morgen allemaal, slaap lekker vast

5. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi!

Zo rust in huis :)
    Mannetje opgehaald van kdv en lekker gezond gekookt, maar toch eet ik niet meer zo met smaak als een week geleden. Na een paar hapjes komt de misselijkheid weer. Wat zal het heerlijk zijn als we over een paar weken weer normaal kunnen eten.
    Kyano was een beetje oververmoeid van het kdv maar heeft gelukkig toch zijn bordje leeg gegeten. Daarna in bad en toen ko in bed :D
    Ik ga ook zo mijn bed opzoeken.

Bulldog hmm persoonlijk zou ik het niet doen een echo bij 7 of 8 weken. Je ziet namelijk echt heel weinig. Tuurlijk vind ik het nu fijn dat ik weet dat frummeltje leeft maar evengoed ben ik me er van bewust dat het morgen toch afgelopen kan zijn. Het is nog zo pril en dan is 35 euro toch best veel geld. En ze moeten een inwendige echo doen, lijkt me een raar idee bij een echobureau. Maar ik kan me ook voorstellen dat je iets geruster zult zijn als je wel een echo laat maken.
    Oh edit lees dat je inmiddels een echo geboekt! Met 9 weken zie je wel al wat meer en kun je echt een kindje herkennen.

Belliebel mooie foto! Wat grappig dat het toch ook al met een uitwendige echo zichtbaar is. Dat had ik niet verwacht.

BB10 oh ik zou willen dat ik een dagje jou kon zijn, even alles eten lijkt me heerlijk!
    Hier heb ik al dagen zin in chips.......maar helaas wordt ik al gelijk misselijk als ik het alleen maar ruik en zo gaat het bij zoveel dingen. Zelfs bij gezond avondeten :(

Kraamzorg oh ja goed idee.....:D

Marleen ik hoop voor je dat de zetpillen een beetje werken.
    Leuk dat de vk ook zo enthousiast was!

Jac tot gauw!

Ryanne jij ook gefeliciteerd met de mooie echo!

Miracle geniet van je vrije dagje morgen! Hmm lekker een pizzabroodje, zolang het wel smaakt lekker eten :p

6. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Heel herkenbaar dit. Zo ben ik vorige week ook voor het eerst echt over me nek gegaan! Bah

7. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Alle meiden met een goeie echo: gefeliciteerd!! Super hoor, ik mag pas bij 9 weken, nog een maand geduld hebben :(

Nieuwe meiden: welkom en gefeliciteerd :D

Ik kom even ego doen hier hoor..

Aiden en ik zijn in het zh
    Hij heeft pseudokroep en vanmiddag had het mannetje het zo benauwd! Gisteren waren we al bij de HA geweest maar die zei uitzieken. Maar het ging écht niet (afgelopen nacht ook al nauwelijks geslapen) dus ik weer naar de HA. Die stuurde me door naar het ziekenhuis en daar wilden ze hem een nachtje houden. Dus nu zit ik op een opklapbed bij mijn ventje. Hij slaapt nu gelukkig, af en toe hoor ik hem nog hoesten. Hij heeft zo'n ding aan z'n teen (saturatiemeter). Dat geeft een rood lichtje en het schijnt dwars door zijn slaapzak heen ziet er maf uit!

En nu zei Rob dat een vriendin van ons ook hier is met haar zoontje! Dat is toevallig! Zij moet vannacht ook blijven waarschijnlijk..
    Ik ga zo maar eens vroeg slapen, denk ik. Afgelopen nacht hebben Aiden en ik allebei haast niet geslapen.

Gelukkig heb ik nog geen zwangerschapskwaaltjes. Houden zo! Anders was ik nu echt dood geweest

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    mvm belde net. Ze komt volgende week dinsdag. Mag dan ook al beginnen maar begin een week later zodat ik de echo gehad heb en het niet meer zo erg is als het uitlekt in de straat.

Vertelde het mijn bbb lerares. ( waren alleen ) die riep heel hard YES en toen 3 zoenen en een felicitatie. Leuk ! Heb wel gezegt dat het geheim is dus ze zou haar mond houden

Yotsuba, welkom en gefeliciteerd

Miracle, heb je bij jaimy geen mvm gedaan ? Stelt niet heel veel voor hoor. Je moet een vragenlijstje invullen ( of je geen ziektes hebt, in het buitenland gewoond hebt ect ) , zwangerschapstest. Ze legt iets uit over mvm en je mag een welkoms geschenk uit kiezen.

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
  10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Aaah skatje, wat naar voor je kleine mannetje. Pseudokroep is echt niet leuk. Hoevaak mijn moeder niet in een warme vochtige badkamer heeft gezeten met mijn broertje. Die had het vooral bij elke tand die doorkwam! Drama is het!

Hopelijk slaap je vannacht een beetje!

Beterschap!

11. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Kaatje, Wat leuk dat je bbb lerares zo reageerde! En contact gehad met MvM!

Nee heb bij Jaimy niet meegedaan aan MvM, ging toen niet ivm de situatie toen. Dus dit is wel ff nieuw voor me. Tnxs voor je uitleg :D

Belliebel, die Echo is met 9wk toch? Toch al veel verschil als ik kijk naar mijn echo van Jaimy met 8wk!

Wupje, ik hoop dat je misselijkheid snel voorbij is meid. Is ook een stuk fijner voor jou!
    Ja ik ga morgen lekker genieten van me vrije dag, al mag ik niet klagen want donderdag nog een dagje werken en dan heb ik alweer weekend ;)

Jeetje, ik vind de dagen echt snel gaan.. Of ligt dat aan mij?
    *kruipt weer voor de buis want film is begonnen :D *

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Miracle, nou vind de dagen wel mee vallen hoor. Ja als ik vrij ben. dan vliegt hij om haha. Nog 14 dagen tot de echo. iets om naar af te tellen.

14. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Kaatje, ja als ik aan het werk ben gaat hij de ene keer snel en de andere keer langzaam, misschien komt het ook omdat ik 2 dagen achter elkaar werk, dan een dag vrij en dan een dag werken en dan weekend. De weekenden zijn hier op het moment ook heel druk, dus dat zal denk ik allemaal wel mee spelen :D

Mooi echo!!

Hier nog 3 weken tot de echo..duurt nog iets te lang :p

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja idd.

Tot morgen :)

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja, met die echo was ik 9 weken en 6 dagen.

Bizar vind ik het nog steeds. Zo wonderbaarlijk dat er met 6 weken al een hartje klopt terwijl het nog niet eens op een kindje lijkt!

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
  18. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Skatje Ach arm kereltje! En arme jij!
    Ik hoop dat je wat kunt slapen in het ziekenhuis, sterkte en beterschap!

Ik ga ook lekker op bed. Marcel heeft nachtdienst dus ik neem een kruikje mee, anders heb ik het veel te koud en slaap ik niet :)

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ga zo ook lekker me bedje opzoeken! heb afgelopen nacht niet heel lekker geslapen omdat er allerlei doem scenario's in me dromen voorbij kwamen. Van een vijfling tot een BBZ. Was toch een tikkeltje zenuwachtig vanmorgen hihi.

20. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Dat is het ook!

Deel Deze Pagina