We gaan het volgend weekend aan m'n broers en zussen vertellen en die wil ik het nu gewoon als eerste vertellen. Kort daarna zie ik die 2 vriendinnen weer, dus dan vertel ik het ze. Ouders en schoonouders weten het hier al, sportteam (wil eruit kunnen stappen als ik me niet lekker voel) en groepje vriendinnen die ik bijna nooit zie, maar wel veel contact mee heb (zag ze toevallig afgelopen weekend en we spreken waarschijnlijk hierna pas weer in januari oid af).
De meesten weten het wel al bij mij! Ik was zoooo gelukkig na de 2e bloedtest dat ik het heb gezegd Achja, als het toch mis zou lopen dat zal ik ook wel zien wie men echte vrienden zijn hé. Maar heb er vertrouwen in; geen pijn, geen bloedverlies = goed teken zeker?
Mensen die het bij ons weten: Schoonouders + broers en zussen, hele goede vrienden en mijn volledige werk weet het. A.s. zaterdag vier ik mijn verjaardag voor vrienden, normaal ben ik een roker en een drinker op verjaardagen, en nu dus niet, dus gaat hoe dan ook opavllen. Ga die leuke tekst op de wc deur schrijven. Dan weet iedereen het van onze vrienden. De volgende dag komt familie, en die krijgen het dan te horen! De vorige keer heeft het ook geen ongeluk gebracht met het eerder vertellen, en ga er vanuit dat het nu ook wel goed zit.
Hier weet alleen een goede vriendin het en mn schoonzusje en zwager.. die hun mond houden tot de kerst haha
Welke leuke tekst ga je gebruiken? Ben altijd in voor een originele vertelwijze. Wij gaan het morgen aan de broer van mijn man en zijn vrouw vertellen (zij kunnen zelf geen kindjes krijgen, dus we willen het aan hen even als eerste en prive vertellen zodat ze ook wel eventjes verdrietig kunnen zijn door de confrontatie zonder schuldgevoel, iemand anders had nameljik op een feestje aan haar gemeld dat ze zwanger was, uiteraard blij, maar toch ook in tranen, en dat wil ik haar niet aandoen met anderen erbij), dan vrijdag mijn ouders en zus, en later dit of volgend weekend de rest van de familie van mijn man.
Skatje oh gelukkig jullie zijn weer thuis! Joanne welkom en gefeliciteerd! Sushi oh wat leuk een weekendje weg met vriendinnen! Belliebel nu heb ik om 11 uur de echo. Oh woppers, MAC maak me gek!!! Ik vrees alleen dat ik straks weinig zin meer heb, meestal is tegen de avond de misselijkheid volop terug en eet ik niet veel meer. Welke tekst wil je op de wc plaatsen dan?
Bij ons weten mijn ouders het en een goede vriendin. De rest over 2 weken. Ik ga ook zo naar huis. Hubbie haalt Kyano op en ik maak alvast een lekker gezonde wokschotel
mariska gefeliciteerd wat goed!!! voor de rest kan ik niet veel zeggen alleen dat ik me weer hondsberoerd voel ga nu naar bed
Mariska, super!! Frummel, spannend van die solli. Succes! Weet je trouwens helemaal 100% zeker dat de hyve niet in mijn eigen lijst van hyves waar ik lid van ben komt te staan? En dat er ook geen 'buzz' wordt gemaakt zo van "die-en-die is lid geworden van die-en-die-hyve'?
angiebaby beterschap meid! Ben ook benieuwd naar de tekst op de wc deur! Hier weten enkel mijn 2 beste vriendinnen het waarvan 1 ook geen kindjes kan krijgen.. ook prive verteld en net als bij declan was ze reuze gelukkig voor ons! toch vind ik het altijd erg pijnlijk om aan haar te vertellen vooral omdat ik me dan toch schuldig voel ik gun haar zooooo een kindje maar ja helaas is zoiets niet aan mij om te bepalen wupje: vette snacks hier ook alleen overdag hoor 's avond gaat het mis.. ga vanavond toch pizza proberen lekker eigenwijs! pinkeltje: veel plezier en succes met vertellen!
Hier weten ouders en schoon ouders het en een goede vriendin. Verder wachten we tot de echo en dan denk ik dat ik mijn mond tegen vriendinnen niet meer kan houden. Op mijn werk vertel ik het pas na 12 weken. Precies na mijn kerstvakantie. Hoef ik de laatste 2 weken mijn mond niet te houden omdat ik dan toch vrij ben.
Wij hebben het iedereen verteld. Nou was dat heel makkelijk want door veel werken hebben we niet echt een sociaal leven Dus een heel klein vrienden groepje. Ik was van mening: Ze mogen meegenieten van ons geluk maar als het mis gaat mogen ze ook de andere kant er van zien! Van dit laatste gaan we natuurlijk niet uit Zo! Nu aan het eten beginnen!
Denk iets in de trant van: Dinand is blij, want hij krijgt er een broertje of zusje bij. Of een leuk raadsel, maar daar ben ik nog even over aan het nadenken.
Bij mij weten mn moeder, zusje, 3 vriendinnen en de buurvrouw het. Ohja ook 2 collega's verteld. Vanvond aan mn schoonvader vertellen en maandag aan mn vader en broertje. De rest hoort het dus rond kerstmis
Hey meiden! Angela, ik had een knaltest!! Belliebel, zo dat is alweer redelijk snel voor een tweede echo! Leuk joh! Hahaha, arme jij, wilde manlief geen wopper voor je halen... Mariska, wauw dat is super! Gefeliciteerd meid! Pinkeltje, ik blijf ook duimen. Frummel, dat klinkt spannend en goed! Tja, je mond houden is idd vrselijk op sommige momenten. Het liefst zou ik het hardop willen roepen maar we houden het nog even stil... Joanne, welkom en gefeliciteerd! Skatje, wat fijn dat Aiden beter is! Snacken: Ik heb net lekker een groot bord friet op en een frikandell, yum yum Mensen die het bij ons weten: Mijn ouders, hubjes moeder en een stelletje van onze vriendenkring ( we zijn erg close met hun en zij is nu 9wk zwanger ) Meiden even een vraagje: Ik had net dikke sliertjes doorzichtig slijm in mijn afscheiding ( sorry voor details ), is dat normaal? Ik kan me bij Jaimy niet meer herinneren of ik dat ook had.. Net terug van me Mum, was een gezellig middagje. Hubje ligt op bed, oef hij voelde zich niet zo goed dus ik lig lekker languit op de bank met me meissie
miracle: ja das normaal hoor! had ik bij noelle ook! Hebben jullie allemaal zere borsten en tepels? Ik totaal niet! terwijl ik dat bij noelle wel had
mvn: Ik heb gevoelige tepels wat ik normaal echt nooit heb. Maar de ene moment kan ik geen bh aan en de andere moment moet ik echt duwen voor ik merk dat ze gevoelig zijn.