Mamavannoelle, verschilt hier. Het ene moment doen ze enorm zeer en zijn ze erg gevoelig en het andere moment heb ik er geen last van. Nu moet ik wel zeggen dat ze de laatste twee dagen vaker pijnlijk/gevoeliger zijn. Denk dat dat ook bij ieder verschillend is.
@ mvn: Die pijnlijke borsten zullen vast nog komen.. je bent pas 4 wkn3dagen! Ik heb af en toe last van 'zware borsten' maar niet extreem pijnlijk ofzo.
@frummel ik heb me aangemeld voor de Hyve, maar ik heet daar geen Umizoomi natuurlijk...ik heet Esther @symptomen; het verschilt inderdaad erg per persoon en per periode...Ben pas 4wkn4dgn maar heb al ruim voor NOD zware boobs (en al groter!) en ben erg moe. 's Ochtends beetje weeiig in de buik en erg gevoelig voor geuren. Verder niets nog. Vorige keer heb ik 0x hoeven overgeven...dat hoop ik in ieder geval weer zo te hebben Alleen het aankomen wil niet zoals de vorige....voor degenen die al kindje(s) hebben: hoeveel waren jullie aangekomen? Ik 25 kilo. Hier weet alleen mijn vader het. Hij had een paar weken geleden al geraden dat we aan het proberen waren. Dus toen de test positief was, heb ik hem direct gebeld. Verder zien wel wel hoe het loopt. Vorige keer hebben we tegen aantal mensen die heel dichtbij staat het wel verteld voor de echo uit. Criterium voor mij is: wil ik het met jou delen mocht het onverhoopt misgaan?
@Kaatje Och wat een mooie echo van die met Levi!!! Nu weet ik ongeveer hoe mijn echo zal zijn met 12 weken! @Marleen hier nog 1 die met een kruik slaapt! al een paar nachten @Skatje Beterschap met Aiden @bulldog Daar heb je inderdaad gelijk in. Maar heb dan toch liever echo bij ziekenhuis ofzo. @mamavannoelle Hoe ging je sollicitatiegesprek? @Frummel Hoe voel je,je nu? Wanneer heb je het sollicitatie gesprek? (30 november zag het staan. spannend hoor!) @Mariska Wat heerlijk dat de echo goed was @Belliebel misschien dat het een andere keer wel lukt haha
hahaha @mamatien, ik las jouw handtekening even verkeerd....dacht even dat je 2 nov gestopt was met de pil en 6 dagen later al positief testte Maar toen zag ik de jaartallen....8)
Hoi Mama's Net echo gehad. Was nog heel pril maar wel een kloppend hartje. Over 4 weken krijg ik een nieuwe echo. x
Hey. Bah ik heb de griep. En niet zon beetje ook. Mezelf maar door de dag gesleept aangezien ik me moeilijk om mijn 2de werkdag ziek kan melden. Vannacht tot 3 uur wakker gelegen door de misselijkheid. Darmen zitten al behoorlijk hoog. Krijg ook boven aan mijn buik weer een trekkend gevoel. Had ik bij Levi en Milou* ook toen mijn buik begon te groeien. Ben bang dat het weer een behoorlijk buikje gaat worden. Nou ja onder de striae zit ik toch al. Mamachantal. Welkom en gefeliciteerd .mooie datum ! ( is mijn man jarig ) Wupje, ja wat het is ook Levi zijn gymjuf Borsten Hier lijken ze ook alweer een stuk zwaarder. Weet nog dat Ferry zijn ogen uit keek toen ik zwanger was van Levi haha. Miracle, jee mooie test dus van mvm. Wel je adem in houden als je die bussen opent Ik heb tijdens de zwangerschap ook meer last van afscheiding. Mariska, gelukkig alles goed met de beeb. Welkom en gefeliciteerd Frummel. Wow klinkt goed ( vooral dat salaris ) succes met je gesprek ! Joanne, welkom en gefeliciteerd klachten het gaat er op lijken dat ik avondmisselijkheid krijg ipv ochtendmisselijkheid. Gisteravond/nacht heel misselijk en nu komt het weer op zetten. Nou ja beter als overgeven op mijn werk maar voor de nachtrust niet zo fijn vertellen Ik heb met Levi een kaart gemaakt ( van een vel gekleurd papier ) op de voorkant gezet psst opa&oma ik heb een geheimpje en aan de binnenkant een tekening van een positieve test en de tekst ik krijg een broertje of zusje.Heel veel kusjes van Levi. En die heeft Levi gekleurd en volgeplakt met foam plaatjes.
Miss, Gefeliciteerd met een mooie echo!! Umizoomi, in dat Criterium van jou kan ik me dus goed vinden. Z'n gevoel heb ik daar ook bij. Ik was bij Jaimy 12kg totaal aangekomen, ben benieuwd hoeveel dat nu gaat worden. Kaatje, haha dat zei die vrouw ook, al zei zij heel netje 'Als je de flessen opent kan er een onaangename lucht uit komen..'. Ik heb hier nu twee kratten staan ( mag wel pas vanaf volgende week donderdag mee doen ) maar heb ze dus echt niet geopend. Doe ik pas indien nodig Ohjee, avondmisselijkheid. Ergens wel prettig gezien je werk, al is het natuurlijk wel weer minder voor je nachtrust.. Hoop dat het snel wegzakt! Straie's: Ik hoop dat mijn buik net als bij jaimy scheurvrij blijft. Vrees dat de rest van mijn striae's op mijn billen, bovenbenen en heupen wel weer mooi paars zullen kleuren... Achja het hoort erbij Zo ik heb Jaimy in bedje gelegd, die had er totaal geen zin meer in ( niet geslapen vanmiddag ) en was vervelend en niks was leuk. Ze ligt er nog geen 5 min in en het is al stil..Helemaal op dus.
Miss: gefeli met je goede echo!! Hier werd ik net gebeld door moeders voor moeders.. ze komt morgenavond langs.. Alleen ik heb nog geen knaltest van kruitvat.. zal die test dan wel duidelijk zijn? Dit is de test namelijk van vanmorgen
Ha mammaatjes! Jippie, ik krijg hopelijk ook half juli een baby'tje! Maandagochtend met ochtendplas positief getest en vanmiddag met middagplasje weer! Ben héél erg blij! Het is, na 2 miskramen afgelopen maanden, wel lastig om het echt te geloven. We hebben al twee gezonde kinderen van tweeënhalf en vijf jaar oud maar het blijft spannend hoor! Ik heb weinig last van kwaaltjes trouwens, wel wat gespannen bosten en ik zou de hele dag kibbeling kunnen eten (gatver.. jah ) @Mamavannoelle: Dit is echt wel heel erg positief voor Kruidvatbegrippen!
Mensen... ik ben het overzicht hier totaal kwijt! Is een topic per uitgerekende week misschien een idee?
Pinkeltje: Lijkt me best moeilijk om het aan je zwager en zijn vrouw te vertellen succes in ieder geval Belliebel: Wat dacht je van een gedichtje van de Sint iets van Sint kreeg van een klein ventje een brief, met mag ik misschien een broertje of zusje want dat vind ik zo lief . Haha of iets in die richting. Het is maar een ideetje Miracle: Ik heb geen enkel idee wat dat kan zijn, sorry Mamavannoelle: Nee, hier geen last van pijnlijke borsten. Unizoomi: Dat heb ik ook, gevoelig voor geurtjes. Vind mensen vooral heel snel stinken nu blijft dat eigenlijk die 9 maanden of gaat dat weer weg ? Had ik de vorige keer helemaal niet. Ik was de vorige keer ongeveer 20 kilo aangekomen. MissX: Wat fijn joh ! Kaatje85: Beterschap meis ! Ook een leuk idee van die kaart !!! Oh die ga ik misschien wel pikken Vivelafete: Van harte gefeliciteerd en welkom ! Heb nu wel zin in patatjes door al die verhalen van jullie ik weet wel wat ik vrijdag eet !!! Zo even weer bijgelezen ! En daarbij 6 scholiertjes van LU opgepeuzeld hihihi Ga nu lekker Scene Investigation kijken, vind ik zo'n goede serie ! En in de reclame zappen naar Voetbal, jeetje wat kan een mens druk zijn hahaha
Even een hele andere vraag! Omdat er hier al een hoop mensen zijn die als kinders hebben: Wanneer ga je pas wat zien? Bij mij zal het vrij moeilijk zijn. Ben wat fatsig normaal gesproken werd er al gevraagd wanneer ik uitgerekend ben maar nou durft niemand dat meer Lang leve het appel figuur (not)