Sherry, bij mij zag je het pas duidelijk toen ik 26 weken zwanger was.. Daarvoor dachten mensen dat ik gewoon wat aangekomen was. Al moet ik wel zeggen dat ik tegen het einde echt bol was.. Hihi, heb de schade na de 30wk geloof ik toen ingehaald Qua buikgroei Hoop nu toch wel wat eerder een buikje te hebben
Michanda: Hoe verder in de zwangerschap hoe meer mensen afvallen, die komen niet meer op t forum of iig niet meer in dit topic en dan is het niet leuk als je meerdere topics van 1 maand heb. Vind t op zich nog wel meevallen met de drukte hier... Tnx ladies... kijk best tegen die test van mvm op omdat die veel hcg nodig heeft..
*hihihi, tnx MrsHair!!* En dank aan alle anderen uiteraard! @Sherry: Bij mijn eerste zag je met een week of 14 echt wel een verdacht buikje hoor! En ik heb een gouden keel en zing als een nachtegaaltje..
Mama van Noelle: Je test is posi, en je HCG neemt alleen nog maar toe! Ik kan me niet voorstellen dat je "geweigerd" wordt. Je bent hartstikke zwanger en ja, iedere zwangere heeft tussen de 7e en 13e (zoiets toch?) week haar hormoonpiek. dat weten ze bij MvM ook hoor Komt vast goed!
@vivelafetc...gefeliciteerd! @mamavnoelle, idd een duidelijke test. Ik zou me geen zorgen maken over MvM, hoor. Je bent duidelijk zwanger. @sushi, ik heb die geurgevoeligheid de volledige 'baktijd' gehad bij de vorige. Ik vond bijv de geur van chocolade echt heel goor. En wasmiddel vond ik juist zo lekker ruiken dat ik het wel op wilde drinken. Vreemd he? @wanneerwatzien...ik tekende al heel erg vroeg en droeg met 11 weken al zwangerschapsbroeken. Is voornamelijk darmen die omhoog geduwd werden, maar samen met mijn dikke boobs hadden mensen heel snel in de smiezen dat ik dikker aan het worden was. Maar ik ben vrij slank in het niet-zwangere leven, dus dan valt het ook sneller op, denk ik.
Voor een overzichtje van de dames hier kunnen we misschien wel een lijst maken: Umizoomi, 32 jaar, 2e kindje, uitgerekend 23 juli 2011 En dan ieder haar eigen gegevens aanvullen....Goed idee?
Ik heb al een buikje en erger nog mijn favo broek gaat amper dicht wil er alleen nog niet aan geloven aan die broeken
Oeeeh net lekker appeltje en kiwi klein gesneden, en nu heerlijk een bakje fruit weg eten. Lekker lekker lekkerrrrrr
Oh, dat had ik nog niet gezien...dan moest ik eerst maar eens op zoek gaan naar Angela...is dat haar gebruikersnaam hier?
ik dacht lekker broccoli te eten. Maar toen het gekookt was leek het wel of het allemaal verdampt was Zit al heel de avond te twijfelen om nog een patatje stoofvlees of een loempia te halen. Aangezien ik twijfel pak ik maar een mandarijn Ik hoop dat mijn buik nog wel even op zich laat wachten! In januari gaan we naar lapland..
Miracle O wat heerlijk zeg dat je kon uitslapen! Mamavannoelle Hoe ging je sollicitatie? Mariska Wauw, ik kan me voorstellen dat je flink hebt liggen huilen zeg. Welkom terug! Frummel wat goed dat je op gesprek mag! Spannend hoor, en het loon is zeker niet mis! Bellie Haha, moest wel even lachen om je wopper-verhaal! Miss X Fijn dat er een kloppend hartje was!! Kaatje Beterschap meid! Sherry Ik heb mijn hele zwangerschap geen grote buik gehad Tot de 30e week was er nog weinig te zien.... Ik heb vanmorgen gebeld voor een echoafspraak.... 14 december pas! Man, dat duurt nog lang!
Whahaha, ja ik had ook honger. Had toevallig nog kiwi's liggen en vanmiddag appeltjes en banaantjes gekocht. Banaan is nog wat groenig, dus die bewaren we nog maar even. Schillen, klein maken, husselen en (vr)eten maar. Echt, op de momenten dat ik honger heb (en niet misselijk) dan kan ik alles naar binnen stauwen hihi.
Argh, we Appels zijn op... Dan maar aan de koekies Bellie, Ohh dat klinkt zo lekker! Ga dus mooi morgen voor mezelf een fruitsalade maken