heb nu al een grote buik! Mensen zijn dat wel gewend ivm m'n CU. Dus krijg daar niet heel veel vragen over. Dochterlief heeft het vandaag tijdens het spelen aan de gastouder verteld. Haar man had zoiets van.."dan heb ik dat vorige week toch goed gezien, maar ik durfde er niet naar te vragen" Vandaag op kraamvisite geweest..ooowww wat is het dan moeilijk om je mond dicht te houden. Nog 2 weekjes en dan wil ik het met mjn collega's delen.. We gaan op studiedagen en dan ben ik 2 hele dagen onder collega's..heb denk ik wel wat uit te leggen als ik erg moe ben. Daarna wil ik het pas delen met de kinderen van mijn 2 klassen. @echo's: wat zijn er veel goede echo's geweest. Geweldig!!
Precies! Ik kruip nog even op de bank en daarna me bedje in.. Morgen nog een dagje werken en dan weekend! Alvast trusten!
@ Umizoomi: om het je makkelijk te maken, de lijst is te vinden op Juli 2011 Mama's En we zijn exact even lang zwanger (hoewel bij mij pas 2 dec definitieve datum via Vk), en 23 juli uitgerekend!
Hallo, Graag wil ik me ook aanmelden bij juli 2011 mama's! Ben nu 5 weken en 2 dagen zwanger van mijn 2e kindje, volgens mijn eigen berekening ben ik 18 juli uitgerekend. Volgende week woensdag, de 24e naar de vk voor echo, heb al een enorm dikke buik, vk denkt dat ik misschien al verder ben Afwachten dus. Het lijkt me erg gezellig om hier met jullie de gevoelens en ervaringen te delen. Groetjes
Michanda. In het begin zijn dit soort topics altijd erg druk. Over een paar weken zijn er vaak een hoop meiden afgevallen ( reageren niet meer, en helaas ook miskramen ). Dan hou je een mooi vast clubje over waardoor het ook beter te volgen is Sherry, bij een eerste kindje zie je het vaak later als bij bv een tweede zwangerschap. Dit is mijn buikje bij Levi met 8 weken http://www.babyvankoert.toddler.nl/img/babysites/7383/photos/medium/3402e03b718d2cbcf92bf287bc20abdd.jpg Daantje, welkom en gefeliciteerd Tot morgen
Kom nog even gauw zwaaien voordat ik naar m'n mandje ga! Vandaag heel de dag op nascholing geweest, pfff, was een hele lange en pittige dag... heb ook bijna niet bijgelezen hier, maar 1 ding sprong toch wel in het oog: MARISKA, wat geweldig meid, jee wat ik ben ik blij voor jullie! Ik vond het zo zuur, dat het na zo'n traject niet zo zou mogen zijn... wat een doorzettertje heb je in je buik! Geniet er van, maar dat zul je zeker doen!
Goedemorgen allemaal Zul je altijd zien, heb ik 4 weken vakantie gehad.. nergens last van! Vandaag eerste dag weer beginnen en vanaf gisteravond misselijk!!! Net maar even een geroosterd broodje gegeten. Iemand nog tips? Heb namelijk geen idee hoe ik anders die dagen door moet komen! @Kaatje85 WAUW! Wat een buikje had jij al met 8 weken!
Ennas, proberen kleine beetje te eten misschien dat dat voor jou werkt?? Mariska wat een super goed nieuws zeg en wat zul je opgelucht zijn!! Helemaal super!! Nieuwe meiden, welkom hier! Heb wel wat bijgelezen maar was gisteravond zo moe dat ik lekker op tijd naar bed ben gegaan. Myrthe is het laatste half jaar op een paar uitzonderingen na altijd om 6 uur al wakker...Vanavond moet ik nog naar een herhaling van kinderehbo en morgenvroeg weer om half 8 beginnen. Vandaag dus lekker rustig aan! Half 10 komt MvM langs! Groetjes, Jolanda
@Mariska: wat een geweldig nieuws! Geniet er van. Er zullen vast wel weer nieuwe meiden bijgekomen zijn, dus bij deze allemaal gefeliciteerd! Hier echt superdruk, dus houd het helaas allemaal niet meer helemaal bij. Voordat ik erg in heb, zijn jullie alweer 30 pagina's verder.
@mariska jeetje wat een verhaal! gefeliciteerd met de goeie echo!!! @MVN das echt een mooie duidelijke test! @nieuwe zwangere welkom! vind het hier ook wel druk moet ik zeggen kan het niet bijhouden omop iedereen te reageren. maar over een tijdje dat is het wel rustiger dat was bij de juni2008 mamas ook. zijn er hier ook nog dames die geen kwaaltjes hebben ??? heb alleen last van mn borsten en steekjes in mn onderbuik.
heb niet veel las t van kwaaltjes.. moet alleen continu naar de wc rennen verder hele dag wel misselijk maar niet zo erg. ben wel sago ken niks hebben.. sorry dat ik niet altijd reageer
Haha ik kan me ook aan van alles (en eigenlijk niets) irriteren! En die misselijkheid, het is niet zo erg dat ik ook daadwerkelijk moet spugen. Maar het is er wel al vanaf gister begin van de avond. Daarbij ook best duizelig!
dames goedemorgen!! heb niet alles bijgelezen hoor!! nieuwe dames welkom en gefeliciteerd hier gisteravond onwijs misselijk geweest. na 1 hap pizza kotsen(smakelijk ik weet het) toen om half 10 ineens een trekkk nouuuu. manlief wilde niet naar de mac dus toen heb ik uit frustratie maar even www.thuisbezorgd.nl bezocht smaakte goed! hier is het echt avond misselijkheid.. bij declan had ik het elke ochtend en heel soms 's avonds. toen begon het ook pas laat namelijk in week 9! vond dat toch fijner vanmorgen zo gelachen! zoonlief had zichzelf in een hoekje gepropt in zijn slaap en lag met zijn teen in zijn mond te slapen ipv zijn speen of duim hahaha zo'n maf gezicht! ik las nog iets over wanneer je een buik kreeg bij de eerste.. bij declan kon ik het met 10 weken echt niet meer verbergen. nu nog niets te zien enkel 's avonds beetje opgezwollen
Moguh allemaal! Oh wat heb ik heerlijk geslapen vannacht zeg! Doet een mens goed! Vandaag vrij weinig doen, beetje in het huishouden wat doen en met me ventje kroelen. Lekker een stuk gaan wandelen zit er niet in denk ik. Of het moet toch nog droog worden!
Morning ladies, Daantje en bientje; welkom en van harte gefeliciteerd ! Buikje: bij mij vorige zwangerschap begon mijn buikje te groeien rond de 16 weken. Klachten: het valt hier allemaal nog reuze mee, alleen gevoelig voor luchtjes en af en toe een lichte vlaag van misselijk... Lekker half dagje vandaag ! Heb om 13.30 mijn laatste afspraak staan, maar die probeer ik wel even een uurtje te verzetten zodat ik om 13.00 uur weg kan ! En dan weer lekker weekend !! Ik ben op maandag en vrijdag altijd vrij, ideaal !!! Ga nu even mijn yoghurtje met muesli eten, fijne dag allemaal !
wow mariska!! wat geweldig zeg dat jullie wondertje er nog zit!!! nieuwe mama's gefelicieerd!! hier eigenlijk weinig nieuws te melden! alleen op de groep waar ik gisteren moest invallen zagen ze he allemaal heel duidelijk, hoop ech da ik het op mijn eigen groep nog kan verbergen, krijg namelijk per 1-12 mijn contract voor onbep. tijd. op de groep waar ik gisteren mag ik niet meer werken, ivm agressie, was wel een leuke groep alleen wil ik geen risico nemen!
Kwaaltjes.. hmm.. Weinig hier eigenlijk. Steeds denk ik: Ja! Nu word ik misselijk! En dan zakt het ineens weer. Klink misschien raar maar ik zou toch wel heel graag ff misselijk zijn, is toch een beetje een bevestiging dat die hormonen aan de slag zijn. Wel voel ik me af en toe gewoon "raar" alsof ik niet mezelf ben. En ik ben erg verstrooid. Zoeken naar je sleutels terwijl je ze in je hand hebt, zeg maar :S