Nieuwelingen: WELKOM en GEFELICTEERD!! Zonnebeertje: zit je in de gehandicaptenzorg? toevallig bij zideris? ik hoop ook dat je t kan verbergen!
Misselijk ben ik wel heel erg, verder niks...ik ben gelukkig pas 3 keer in de wc geeindigd.. daar blijft t hopelijk bij! Gister had ik enorme lage rugpijn... das nu ook weer weg Iedereen nog bedankt voor het geruststellen... de urine staat klaar voor mvm
@ kaatje beterschap! @sherry Het is echt per persoon verschillend. Met ticho zag je rond de 28 weken nog niks. en met ivy moest ik al andere kleren kopen met 8 weken. (moet wel eerlijk zeggen dat ik hoop dat het buikje hier nog wel even wegblijft.) @nieuwe mama's welkom en gefeliciteerd Gek he ben nu al zenuwachtig voor een sollicitatiegesprek van volgende week maandag. Moet van Enschede naar Arnhem met de trein... gut dat word nog gezellig
goedemorgen @nieuwe mama's welkom. Wat zijn we met vele zeg! weer aan t werk dus weinig tijd. @ misselijk hier heel de dag maar s'avonds en s'nachts is t vreselijk. Elke keer dat je denkt nu moet ik overgeven maar t komt niet :-s * zit te ontbijten met een stuk appeltaart * Hopelijk blijft t binnen, en zo niet dan heeft t me nu toch gesmaakt
@ vivelafete ik heb meteen gebeld, de afspraak kan maar staan he.. @ sushi hier ook emo zeg. Nooit gehad maar gister kwamen de tranen, om niets eigenlijk hihi
Er komt eind dit jaar een vestiging in Enschede. En ze zoeken dus mensen voor die vestiging. Vorig jaar heb ik stage gelopen bij een uitzendbureau en had het zo naar mijn zin dat ik dit werk ook graag wil doen. En nu zag ik de vacature ik dacht laat ik maar reageren. Ze zoeken iemand die HBO - WO heeft gehad en 1 jaar werkervaring heeft. Dat heb ik dus beide niet en voor de rest pas ik er wel aardig in, in dat plaatje dan... dus ben best wel zenuwachtig zeg maar hihi
Dan ga ik het ook doen, leuk leuk! Pff, lijk helemaal vergeten te zijn hoe het ook alweer ging bij de vorige zwangerschappen.. hehe! @Alle emootjes; sterkte! Heb ook wel dat ik sneller volschiet, met name op momenten dat het niet uitkomt.
Ik snap je wel hoor, misselijkheid of andere kwaaltjes zijn een beetje een bevestiging. Maar geloof me roep niet te hard dat je misselijk wilt zijn. Ik ben bijna de hele dag misselijk, heb zelfs zetpillen hiervoor en voel me hierdoor dus de hele dag echt ziek, niet leuk!
@Jodi: Wat naar! Het is ook vaak het één of het ander, de gulden middenweg lijkt maar niet te bestaan als het om kwaaltjes gaat! Ik werd trouwens wakker vannacht en ik had een dikke bobbel in mijn borst die best zeer deed, misschien is dat ook wel een kwaaltje of symptoompje, hihi. Ik heb de VK gebeld, ik mag 16 december. Yay!
vanmorgen naar de vk gebeld. mag 17 december voor een intake gesprek en 28 december voor de echo. duurt nog wel een poosje, maar heb je wel iets om naar toe te leven. ik heb ook niet echt klachten. soms wel heel moe, af en toe iets misselijk maar mag nie klagen