Hi meiden, Ik heb al paar weken kwaaltjes..en sinds dit weekend ineens niks meer. Erg zorgen gemaakt en daarom gister echo gehad. En wat blijkt....een kloppend hartje!!! We zijn zoo blij!!! Het is heel normaal om ineens zonder kwaaltjes te zitten zeggen ze.....nou ik ben toch liever weer net zo kokhalzend als vorige week..
Hallo allemaal! Kom ook weer 's kijken... was er een weekje tussenuit, voor mijn werk zat ik in mooi Munchen. Voel me wel ietsje beter qua misselijk en moe, maar ben heel erg verkouden en voel me zooooo dik. Moest daar een zakenpak aan, en ik kon de broek twee weken geleden nog makkelijk dichtkrijgen en nu dus niet meer! Hier nog spannende dingen gebeurd? Groetjes!
Whihi, mumm84, heel herkenbaar! Zolang die kwaaltjes er maar zijn ben je heel zeker van je zaak, maar zijn ze opeens weg dat ga je zitten twijfelen! Heb het heel erg gehad bij Dinand zijn zwangerschap. VErschrikkelijk vond ik die onzekerheid. Moet zeggen dat nu deze 2e zwangerschap ik er heel anders in sta. Ben veel relaxter (omdat ik weet wat er gaat gebeuren). Ik was afgelopen dinsdag toch best behoorlijk zenuwachtig voor mijn eerste echo, maar de kleine spruit heeft het erg naar zijn zin en het hartje klopt. Dat geeft toch wel een goed gevoel als je dat gezien hebt!
Mariska: wauw! Ik lees h.e.e.a bij je onderschrift en wat goed dat die kleine nog lekker in je buik zit! Super!
Nou, nu ga ik echt douche, zit al een uur lekker rond te neuzen op ZP hihi. Zit al de hele ochtend lekker in me badjas.
Lekker lui ochtendje belliebel.Ik kan maar niet op gang komen. Komt ook omdat zoonlief de nachten nog steeds op stelten zet (hij is 20 mnd (!) ) Vorige week zijn zijn keel en neusamandelen verwijderd, hoop echt dat hij binnenkort eindelijk door gaat slapen...
mariska mooie echo. heb vanmorgen gewerkt, werk in de zorg maar ben nu weer lekker vrij. kan alleen niet van de bank afkomen. heb weinig energie laatste twee weken. hebben jullie dat ook. kan nu wel slapen.
@mariska mooie echo hoor!! @jodie jij ook nog een nachtbakertje? hier slaapt zoonlief ook nog steeds niet door.
Hier ben ik nu aan het werk (kom stiekem ff spieken) maar ik word erg afgeleid door mijn buik. Volgens mij gebeurt er vanalles. Beetje lastig met een klas vol autistische pubers haha! Mariska wat fijn dat je beeb nog veilig in je buik zit!
Hier de afspraak voor de intake verzet naar de avond! Zo kan mn vriend mee en hoef ik geen vrij te vragen!
hallo mama van noelle, ik ben ook 4 weken en 4 dagen zwanger. heb de intake 17 dec. en 28 dec echo. hoe plaats je een banner
Hee meiden, heb mooie echo's voorbij zien komen. Met name die van Mariska onthouden. Wat een blijvertje, die kleine van jou. Wat een opluchting ook, of niet! Ben er nog steeds maar weinig. Voel me nog ontzettend naar, ben de hele dag aan het spugen en val veel af. Daarnaast nog de zorg voor mijn dreumes en van de week mijn lieve konijn in laten slapen. Niet echt een fijn begin van de zwangerschap. Maar gelukkig hebben we maandag de echo. Ben zo benieuwd!!
Hoi Hoi! Leuk!! jij hebt ook al zo laat een echo... ik betaal die van mij haha soort van pretecho.. kan niet zo lang wachten.. Rechts boven kan je op banner klikken en er 1 aanmaken.. dan pak je de bb code.. die selecteer je en kopieer je.. naar gebruikersinstelling en dan bij handtekening wijzigen plakken