Ik lees nog steeds mee..maar kan mijn ogen niet meer openhouden.. Heb eergister nog niet eens gehoord dat dochterlief huilde.Ik werd half wakker toen mijn hubbie weer terug in bed kwam.. (1e keer in 3,5jr dat ik het echt niet heb gehoord!) dus: truste alvast!
Miracle, griep wordt gelukkig minder. Nu dat brakke gevoel nog maar ja uit ervaring weet ik dat dat nog wel een week of 10 gaat duren En hoe is het met jou ?
ja nou ik heb dus ook al een nieuwe denk 6 wk teruk gekocht.. en dat is dus ook strak model. bij mn dochter was ik niet echt dik geworden ofzo.. maarja straks is het februari en dan pas ik niet meer in deze jas.. dillemma dus. ook met nieuwe truien ed kopen voor de winter heb k dilemma. denk maar gewoon normale truien kopen die iets langer van model zijn ofzo ik gaat zo lekker slapen denk ik.. nog steeds misselijk en voel me niet helemaal geweldig. dochter wou al voor 6en naar bed.. nog ff kunnen rekken tot kwart over 7. malief aan t werk dus lekker tukkie doen
Kaatje, nu heb ik het koud! Brr, heb kippevel op mijn lijf staan. Duik dus zo lekker onder een warme douche Voor de rest gaat het wel, vanmiddag flink misselijk maar zakte gelukkig vrij snel weg. En maagzuur! Ugh.. Dat is dus iets waar ik de rest van mijn hele zwangerschap last van ga blijven houden, precies hetzelfde kwaaltje als bij Jaimy.
Ben zo blij dat ik een paar weken geleden toch geen nieuwe winterjas gekocht heb. Nu gebruik ik degene van vorigjaar nog wel een keertje of koop ik gewoon een goedkoop jack bij de bristol ofzo. Vind het prima voor een jaartje!
hoi hoi! mvm is net weg... Ben toegelaten haha! teststreep was niet heel donker.. maar wel zichtbaar... maargoed ik ben ook pas 4.4 wk en normaal komen ze pas met 5.5 wk
Haha heel toevallig heb ik een winterjas gekocht die bij de buik wijd zit! Zo'n uitlopend model, van Liv van de V&D dus ook nog lekker cheapy Toevallig maakte ik 2 weken geleden nog de opmerking: hier kan ik nog es zwanger in worden! En tadaaaaa! Niet helemaal de bedoeling, maar dat terzijde
hahaha das wel handig dan ja ik had er niet zo heel erg bij nagedacht.. ik dacht ach kan ik wel weer ff mee vooruit. maar zit te twijfelen of ik dan nog een jas voor erbij moet kopen.. kan in feb/maart nog best wel koud zijn .. en ik als altijd koudhebbend persoon.. hmm maarja geen idee hoe mn buik word
Belliebel, ik loop nu ook met een fleecedeken om me heen gewikkeld. Ga nu een lekker bakje fruit maken Hubje heeft appels, peertjes en banaantjes gehaald! Kaatje, Nee heb geen van beide nog geprobeerd. Ik zou vd week al laurierdropjes gehaald hebben, die werken bij mij echt super goed tegen maagzuur, maar vergeet het steeds. Totdat ik rustig zit en dus last van maagzuur krijg.. Hoe gaat het met hubjes rug? Mamavannoelle, dat is een mooie test meid! En idd, ze komen normaal rond de 5de week. ( Zei dat vrouwtje gistere ook tegen mij ) Ik ga eens op tv snuffen wat erop komt, en tussendoor hier spieken Ohja, eerst me bakkie fruit maken.
Vind het wel irritant dat echt iedereen waarvan ik die testen zie knal posi zijn en die van mij niet haha
Alle grieperige meisjes beterschap! MvN: fijn dat je testje voor MvM goed was! En nu maar plassen Winterjas: ik heb een paar weken geleden een gewone gekocht, strakker model maar wel een beetje wijder uitlopend, geen knoop op de buik. Dus ik hoop dat ik die nog even aankan! Ik moet trouwens zachtjesaan eens aan positiekleding gaan denken... kreeg vanochtend tot mijn grote frustratie mijn favo spijkerbroek nauwelijks meer dicht! Nou ja, ik kreeg 'm wel dicht, maar het zag er niet echt meer uit. Voelde me ontzettend dik . Rokjes enzo gaan beter nu. Hier in de buurt zit een hele leuke Noppies voor mama's winkel, daar ga ik binnenkort eens lekker los Ooo nog even een hele trotse mama: Julie loopt!!!!! Twee weken terug begon ze met wat voorzichtige stapjes, nu dribbelt ze de hele kamer door. Zo schattig!!
Miracle, morgen dus even dropjes kopen. Nog geen verbetering met zijn rug. loopt nu veel,moet volgens de fysio helpen mamavannoelle. om je gerust te stellen. ik heb ook nooit knaltesten http://i56.tinypic.com/30jqpvr.jpg Miffy.herkenbaar hoor. Bij Levi en Milou* kreeg ik met 6 weken ook mijn broeken niet meer dicht.
raar is dat eigenlijk toch? Dat de een enorme knalstrepen heeft en de ander niet!? Aghja, t geeft iig zwanger aan! hopelijk ga ik me ook snel zwanger voelen haha!
Kaatje, helpt het lopen wel al een beetje? Vervelende is dat ze aan een hernia tegenwoordig niet veel meer doen...Behalve fysio dan. Mamavannoelle, ik heb hier ook een test liggen die erg licht is.. * ff opgezocht* Het is echt bij iedereen anders, de een maakt vlugger heel veel HCG aan als de ander. Deze heb ik gedaan met 3wk5d.. Ook erg lichtjes.
Even snel tussen de misselijkheid door... Mijn test met vier weken was nog véél lichter (bijna niet te zien) en ook vorige week had ik geen knaltest. Blijkbaar is mijn hcg niet zo sterk . Was de vorige zwangerschap ook zo. Het zegt helemaal niets. Als er een streepje is ben je zwanger, ook al moet je soms goed zoeken .