Juli 2011 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ProudMum, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Geen pindakaas :$??? Wat is dat nou weer voor een nieuwe frats? wat is er mis met pinda's dan?

Ik ga m'n mandje opzoeken, ook al zal ik wel weer niet slapen... ik slaap al weken bagger, heb vreselijk last van rusteloosheid door de hormonen. Ik slaap maar een paar uurtjes per nacht, dat ga ik echt niet volhouden :(. Morgen maar eens valeriaan halen, proberen of dat werkt...

Morgen lekker een dagje met Julie en m'n ouders naar de Efteling. M'n mama had vrijkaartjes, die werkt er :D

2. Frummel

Frummel Niet meer actief

o o o wat is het vroeg *gaap*

3. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    vroeg is het zeker :p

4. Frummel

Frummel Niet meer actief

hehe ja hier ging het licht om 6 uur aan:S laten we daar maar geen gewoonte van maken! hij ligt nu ook al weer te tukken want na zijn papje was hij toch wel moe.. Dames ik heb echt kokhals neigingen bij die pap 's morgens gadver die geur alleen al:S maarja

Julie loopt! wat gaaaaaf! wat zal jij trots zijn zeg..

Positiekleding: Hier nog niets te zien hoor:) 's avonds beetje opgezet en verder niet.. bij declan had ik met 10 weken echt een buik.. mensen die me niet konden dachten echt dat ik al 5 maanden zwanger was.. gelukkig dit x niet:D wil het toch even stil houden:D

Maagzuur: ik neem gewoon rennies.. van melk word het na een tijdje weer erger bij mij

5. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Goeiemorgen!!

Miffy Veel plezier vandaag!

Ik werd net gebeld door mijn collega, het is ontzettend rustig op het werk doordat er veel kindjes ziek zijn. Ik moet anders om 8.15 beginnen maar ze belt om 9 uur weer of er genoeg kindjes zijn, en anders ben ik vanmorgen lekker vrij :)

Fijne dag vandaag!!

6. Frummel

Frummel Niet meer actief

@marleen: wat heerlijk zeg!

@miffy: heel veel plezier in de efteling!!

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Goedemorgen allemaal!

Frummel, herkenbaar dat je die paplucht niet lekker vind ruiken. Ik heb het met de melkvoeding. Jakkes, iel! Vorigeweek ging ik over m'n nek van een poepbroek van Dinand, sindsdien kan ik ook niet meer tegen poeplucht. Dus als ik hem moet verschonen, probeer ik me adem in te houden of door me mond te ademen. Heb niet heel erg veel zin om daarna m'n eigen kots op te staan ruimen.

Oh lekker Marleen als je een ochtendje vrij bent!

@ hier.Weer goed geslapen, echt heerlijk. Ben op donderdag en vrijdag altijd vrij, en dan doet manlief 's morgens de kleine en kan ik nog even lekker blijven liggen. Vanmorgen had hij hem dus op de bank laten zitten en is naar boven gelopen om mij wakker te maken. Toen liep hij terug en hoorde ik Dinand huilen. Jep hij was van de bank af gerold. Schaaat, je kan hem niet alleen op de bank laten zitten dat weet je toch? Ja, maar ik dacht, dat kan wel even, ben binnen 30 seconden weer terug. Nee schat, dat kan niet meer, vanaf nu moet je ook nog eens ogen in je achterhoofd hebben!

Nu heeft hij niks hoor, want hij gleed zo van de bank af op zijn kont, dus het was meer de schrik, maargoed, hij had ook op zijn hoofdje terecht kunnen komen.

Hij zal echt nog wel vaker vallen, maar als je het kan voorkomen, dan doe je dat ook!

Ach hij zit nu heerlijk te spelen in zijn box en klap eens in je handjes te doen hihi:p.

8. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Gooedemorgen !

Miffy: Veel plezier in de Efteling
    Marlee: Lekker zeg onverwachts een dagje vrij.
    Frummel: Pff dat is zeker vroeg, vervelend he dat bepaalde geurtjes je nu gaan tegen staan...

Zo lekker vrij, zo eerste even stoffen en zuigen, wasje doen, bedje verschonen en vanmiddag boodschapjes doen en vanavond gaan we naar mijn ouders om te vertellen dat we zwanger zijn.. shirtje is binnen dus we kunnen !

9. Pinkeltje82

8 okt 2010
    91
    0
    0
    Human Resources
    Leiden
    Nieuwe meiden: gefeliciteerd en welkom!

Broeken: nog geen probleem hier, maar dat is ook niet zo gek, morgen pas 5 weken. Is toch pas vanaf een week of 7 dat je baarmoeder zo groot is dat je iets kan zien? Maar vindt het heerlijk om thuis zo'n lekker huisbroek van de H&M te dragen. Ik loop op werk meestal in een pak of rok, en ik heb zo'n hekel aan panty's!

Griepjes: dames, veel beterschap! Gelukkig niet besmettelijk via de PC

Kwaaltjes: heb eigenlijk alleen zware borsten (en dat voelt heel raar aangezien ik een heel klein maatje heb, net of er lood in hangt!:p) en gevoelige tepels. En *zucht* nog steeds bloed, hoewel het nu echt veel minder is.

Tips: hier nog geen, maar ben die van jullie enthousiast aan het verzamelen, wacht maar kwaaltjes, ik ben voorbereid!

Eten: Ik hou eigenlijk alleen echt rekening met rood/rauw vlees, en het goed wassen en verhitten van alles, het moet natuurlijk wel leefbaar blijven. Zoals Belliebel al zei, we zijn er allemaal mee ter wereld gekomen terwijl er toen nog geen overdaad aan wel/niet lijstjes was

Winterjas: Ben benieuwd hoe lang ik erin blijf passen, en anders gewoon een zo'n wijd vallende (A-lijn?) kopen!

Pfff... ben weer even bij gekletst, stelletje kletskousen, haha! ;)

Ikke: Joehoe, vandaag aan mijn ouders en zus vertellen! Kijk er zooo naar uit! :D:D:D

Ben zelf vandaag vrij, en ga naar mijn ouders toe, en mijn zus is er ook vanavond. Mijn man komt dan ook eten na zijn werk. Allemaal vrij normaal, dus als het goed is hebben ze nog geen vermoeden. Ik zeg dan na het eten bij de thee dat ik trek heb in iets lekkers, en mijn moeder zegt dan (altijd) "dan pak je toch iets uit de kast?". Mijn man pakt dan een rol beschuit uit zijn tas en zegt zoiets als "ik heb ook wel iets bij me, heb je hier trek in?", en ik zeg dan dat ik meer trek heb in iets zoets waarna ik een pak roze en blauwe muisjes uit mijn tas haal. benieuwd wanneer het kwartje valt!
    We zijn in de families de eersten, dus maken iedereen voor het eerst opa, oma, tante, oom etc. en de opa van mijn man wordt dus voor het eerst overgrootvader! :)

10. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Pinkeltje: Wat een leuk idee joh ! En wat super leuk dat je de eerste bent, neem de tissues maar mee denk ik ;)

11. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Normaal gesproken komt (bij een eerste kindje) je baarmoeder pas rond de 12 weken boven je schaambot uit. Tot die tijd valt er vrij weinig te zien.

De eerste weken heb je gewoon erg veel last van je darmen die ruimte maken voor je baarmoeder. Daardoor lijkt je buik dik, en dat komt wel door je zwangerschap, maar zodra de darmen weer tot rust zijn gekomen, wordt dat weer minder.

Maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen. Ik zal zo een eens een kijken of ik foto's kan vinden van de zwangerschap van dinand toen ik 5 weken was, en iets verder. Kijken of daar al verschil inzit!

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Aaaah superleuk pinkeltje.

Dit hadden wij vorigjaar ook. En dat was zo leuk:D.

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Dit was mijn buikje met 5 weken bij de zwangerschap van Dinand

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    En dit was toen ik 11 weken was! Je ziet er wel verschil in als je goed kijkt!

15. Pinkeltje82

8 okt 2010
    91
    0
    0
    Human Resources
    Leiden
    Jeetje! Da's toch echt al wel een buikje! Heb zelf helemaal geen last van mijn darmen (en van mezelf ook niet de meest afgetrainde buik, haha):p.

Hoop eigenlijk toch wel een beetje op wat meer zwangerschapskwaaltjes, gewoon als bevestiging... (wat ga ik spijt krijgen van deze uitspraak als ik straks boven de wc woon;))

16. Pinkeltje82

8 okt 2010
    91
    0
    0
    Human Resources
    Leiden
    Heerlijk luie ochtend gehad, dus ga nu even onder de douche springen. Ik lees vanmiddag wel weer de nieuwe 30 volgeschreven pagina's bij, jullie kennende ;)

17. Frummel

Frummel Niet meer actief

iemand interesse om mijn zoon uit de poep te halen?:S onder het mom; alvast oefenen:p

18. Frummel

Frummel Niet meer actief

@bellie: flinke buik toen ook al!

Ach arme Dinand.. mannen snappen dat soort dingen gewoon niet:S

@pinkeltje: leuke manier! ben benieuwd hoe ze reageren hoor!!

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik heb er hier ook 1 in de aanbieding, jech!

20. Frummel

Frummel Niet meer actief

Denk dat we toch zelf de sjaak zijn.. Declan heeft al 3 dagen niet gepoept dus het was echt een feestje:S volgens mij is nog niet alles eruit maar ik heb de zeep al klaarliggen:D

Deel Deze Pagina