Haha, dat komt tot onder zijn oksels hihi. Dinand heeft van die lekkere dunne zure ruikende luiers (word er al misselijk van als ik er zo'n luier denk blegh). Lang leve het leed dat tanden heet.
Oh ben weer video's aan het uploaden van me kleine mannetje! Kga ze toch even spammen. YouTube - Dinand speelt met zijn Duplo!
goeiemorgen! succes met de poepbroeken dames! poeplucht kan ik ook echt niet meer tegen, moest van de week op mijn werk een volwassenen met poep verschonen,dat is echt vreselijk!! ik heb echt al een enorme buik, op mijn werk van de week zagen ze het allemaal hoor.. Op mijn eigen groep nog even stil zien te houden, krijg volgende week mijn vaste contract ik draag al positiebroeken hoor vanaf 4, 5 week, voel mijn baarmoeder ook wel een stuk boven mijn schaambot.
agh wat een moppie!! lekker spelen met zijn duplo ja hier is het gelukkig gelukt zal ook het laatste kindje zijn volgens de gyn was het gezien de cystes al een wonder dat ik weer zwanger ben geraakt
Zo ben even een paar dagen afwezig door ziekte en ik kan een heel boekwerk lezen! Haha! Nou heb tussendoor vanuit bed wel op mijn blackberry meegelezen hoor, maar is wel turen met die kleine lettertjes. @Marleen: Oh lekker hoor onverwachts een dag vrij! Ik moet nu zoveel inhalen. Als je je verveelt mag je me wel komen helpen @Belliebel: Heel herkenbaar die poepluier. Als m'n man thuis is roep ik hem hoor want trek dat nu ook niet zo goed. Op een of andere manier ruik ik nu alles 10x zo sterk. Jekkie. En ook dat vallen is hier gebeurd! Van de commode ook nog eens. Weet dat hij er toen niks aan kon doen (hij bukte alleen even om iets uit de commode te pakken) maar ik was wel kwaad hoor! Heb hem er toen op aangedrongen dat alles klaar moet liggen voordat die kleine erop gaat. @Buikjes: Heb soms ook het idee dat ik al 20 weken ben ofzo. Bij Lorenzo zag je de eerste weken nog helemaal niks en nu begon het al met 5 weken op te zetten. Een vriendin van mij die ook zwanger wil worden zei heel denegerend: Dat zijn gewoon je darmen hoor je baarmoeder zit helemaal niet zo hoog. Ja dat weet ik ook wel!!! Maar het ziet er toch al zwanger uit? Heb maat 34 en ben normaal zo plat als een dubbeltje. Ook die opmerkingen naar m'n man toe ben ik een beetje zat van haar. Zoals: Nou anders maak ik bij jou wel een kindje hoor als het met die van mij niet lukt. Pfff... zoek een hobby. Wat een frustratie he? Haha! Maar verder alles goed hoor. Vanavond night of the proms. Heb er zin in! Oh en Frummel leuk hoor dat hyves!
MAar jij hebt ook al 2 kindjes, vandaar dat het sneller gaat hihi. Ik merk ook wel het verschil hoor met de eerste zwangerschap. Ze zeggen dat als je al kindjes hebt, de baarmoeder al zo opgerekt is dat het sneller uit kan rekken bij een 2e kindje en dus sneller zichtbaar is. Laat staan als het je 3e kindje is hihi.
Hoi meiden. Wil ook graag meekletsen in dit topic. Ben nu als het goed is 8 weken en 2 dagen zwanger van ons eerste kindje! Vorige week de eerste echo gehad en het hartje klopte mooi! 3 december krijgen we de tweede echo en dan zullen ze gaan bepalen hoever ik precies ben. Zoals ik nu heb gerekend ben ik uitgerekend op 29 juni. Groetjes Marcy26
mamamo: wat een feeks:s zou daar echt schop neigingen van krijgen.. wat zei je man? soory op jou kan ik zoiets niet? vanaf 4,5 positie broeken! wow! hieer nog plat hoor! declan heeft net zijn zeeppijpje gehad en nu is alles eruit zit echt tot aan zijn oksels ga hem even goed poetsen
Heb altijd geroepen dat ik 3 kindjes wilde, maar hoe meer ik nadenk hoe meer ik zoiets heb van, nee we blijven bij 2 kindjes. Heel stiekem heb ik ook wel een 3e kindje bij me, die voor altijd in m'n hart gesloten zit. Toen ik 17 was ben ik ongewenst zwanger geraakt en heb uiteindelijk gekozen voor abortus. Ik kon niet alleen voor een kindje zorgen. Achteraf natuurlijk enorm veel spijt van gehad, en voelde me zo verschrikkelijk ellendig en leeg van binnen. Achteraf na een paar jaar ben ik er wel anders over gaan denken hoor. Het is goed zo, dit kindje zal altijd een plekje in mijn hart hebben en zal ik nooit vergeten. Ook hebben Dinand en dit aankomende brusje een beschermengeltje op hun schouder zitten! Sorry als ik hiermee mensen kwets of pijn doe met dit verhaaltje. De wereld zit soms heel oneerlijk in elkaar. Ik ben super vruchtbaar, en andere mensen kampen met vruchtbaarheidsproblemen en moeten de MMM in. Vind het zo oneerlijk en moeilijk om dan te moeten vertellen dat we nog een kindje verwachten.
Oh ja, herkenbaar. Dat je darmen opzetten heeft toch ook met de zwangerschap te maken, of niet soms Ik weet nog wel dat manlief bij 5 weken tegen me zei: Sjemig schat, je krijgt nu al een pens (en bedankt he dat je het meteen weer een pens noemt hihi). Maar meteen gezegd dat dit door de darmen kwam, of dat het misschien wel een 5-ling was. Whahaha toen werd hij een partij wit in zijn gezicht whihihi. En zo'n opmerking die je vriendin dan maakt vind ik ook echt niet kunnen. Ik zou ook witheet van woede zijn hoor! Waar haalt ze het lef vandaan zeg! Maar dat is echt de jaloezie meid, en dat gaat wel weer over bij haar! Ik heb hier ook mensen om me heen die enorm jaloers zijn. Zelfs 1 die tegen andere zal zeggen " En dan zal je net zien, dat bij haar alles weer goed gaat"! Nouja, ik reageer er al niet eens meer op. Vind het prima!
Whahaha, wat zei ik je! Maar ik ruik hier ook weer poep! Het zijn net kleine poepfabriekjes die kindjes whahaha. Ga maar even kijken of hij echt wat gedaan heeft, of gewoon hele vieze stinkwintjes aan het laten is.
Wat goed zeg, toch nog net voor de MMM! vind het echt heel fijn voor jullie, wanneer heb je de echo? Hoe ik me voel? hmm, zwanger! Ben in tegenstelling tot m'n eerste deze keer, nu wel heel misselijk en moe. Nog niet echt gekotst ofzo, maar wel de hele dag dat weeige gevoel. Ook heel erg opgeblazen en ben al bijna 4 kilo (!!) aangekomen. Daar baal ik behoorlijk van, maar het lijkt dat mijn lichaam dat lekker buiten mij om besloten heeft, want ik eet niet veel meer dan daarvoor. Wel iets meer hoor, en ben natuurlijk ook gestopt met roken, helpt ook niet mee om slank te blijven. Aanstaande woensdag heb ik de echo, als het dan allemaal goed is laat ik het maar een beetje hangen denk ik. Zal ook niet lang meer duren voor ik aan de positiebroeken moet ben ik bang en heb ook nog maar 1 bh die past, gisteren maar 2 nieuwe besteld. Maar goed, genoeg geklaagd want verder gaat het goed hoor en we zijn heel blij met de nieuwe boon!
Juud: wij hebben op dezelfde dag de echo alleen is het mijn 3e echo alweer:S bizar hoor ben pas 7 weken... @belliebel: Ik vind het knap dat je daarvoor hebt gekozen, hoe moeilijk dat ook is. op je 17e ben je niet toe aan kindjes(tenminste ik was dat absoluut niet, ging nog 3x per week uit hahaha). Er zijn redenen waarom de dingen zo lopen. Ik heb vruchtbaarheidsproblemen maar ben nu wel weer zwanger en daar zijn we onwijs gelukkig mee maar 2 kindjes is voldoende.. niet nog meer angsten en kansen op miskramen enz.. plus als mijn eierstok er toch tijdens de zwangerschap uitmoet dan kan het nieteens meer het zijt zo.. ik was hier al niet vanuit gegaan hoor na dex gewoon niet gebruikt en wel zien waar het schipt strand(uiteraard hoop je heel erg dat je zwanger word!) ronde 1 was het raak dat is toch wel heel bijzonder vind ik.. desondanks kreeg ik bij dex vaak de opmerking of het een ongelukje was. daar kon ik zo enorm kwaad om worden. heb er ook nooit antwoord op gegeven..
@ frummel nee dank je sorry... vanmorgen zelf al 1 gehad die eruit getrokken moest worden @Belliebel ik moet zeggen pas op dit moment me eigen broeken nog, geen misselijkheid o.i.d. en verwacht de 3e... ben erg benieuwd hoop dat het buikje nog wel even wacht aangezien ik solliciatiegsprek heb volgende week en ik toch wel graag die baan wil hebben Hier in de omgeving ook iemand die al jaren bezig is om een kindje te krijgen. zijn er nu zelfs voor naar spanje gegaan! snap je gevoel heel goed hoor
mooi buikje zonnebeertje!! werkze Dames even een vraagje.. ik ben al bezig met geboorte gedichtjes uit te zoeken haha.. vind ik zoooo leuk om te doen en aangezien we de namen al hebben wil ik toch iets voor de baby te doen hebben Nu hadden wij bij Declan dit gedichtje: Jouw handje in het mijne Zo gaan we hand in hand mijn grote hand jouw kleine een ijzersterke bank mijn blikveld zoveel groter het jouwe nog zo klein maar één ding is belangrijk ik zal er altijd voor jou zijn nu vond ik deze en dit lijkt me zo leuk voor als we weer een knul krijgen.. juist omdat het om elkaar lijkt! Jouw handje in het mijne mijn grote hand, jouw kleine Jij, mijn kleine broer Ik, al groot en stoer Wat ben je nog klein zeg Kom, ik help je mee op weg En op een dag, een eind vooruit ziet de wereld er voor ons hetzelfde uit Je grote broer wat vinden jullie??
@zonnebeertje: jeej, das echt al een zwanger buikie hoor! Hoe houd je het nog geheim op je werk? @frummel: lachen, jij ook de echo de 24ste, gezellig! Ik heb 'm om 1300 uur, hoewel ik er vanuit ga dat het allemaal wel goed zit, is het toch weer spannend. Voor jou de 3de alweer, maar wellicht ook net zo spannend! Is dit dan je officiele termijnecho?