Juli 2011 Mama's!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by ProudMum, Oct 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Voor een jongen hebben we sowieso al een naam! We hadden Dinand na het aangeven achteraf ook nog een 2e naam willen geven. Ook die maak ik hier niet bekend i.v.m. meelezers! haha

2. Frummel

Frummel Niet meer actief

ik wist het pas toen ik hem zag haha das pas laat!
    tijdens het persen was ik nog aan het denken hahahaha wat een muts he:D

Naam voor een meid had ik al heeeel lang in mijn hoofd zitten. bij declan had ik echt een jongensgevoel en dus deze naam nooit uitgesproken.. nu echt een meiden gevoel maar een jongen zou ik ook oooo zo leuk vinden:D vandaar ook een jongensnaam:D

3. MvN

MvN Niet meer actief

heee dames!

Was ik weer even! Wel alles bijgelezen, niet onthouden sorry!!

Frummel ik vind jou gedicht ontzettend mooi!!
    Angie: Succes met de echo
    Namen: We hadden eerst julia voor noelle. Totdat ik Noëlle tegen kwam en we waren verliefd... ze is nu ook een echte Noëlle

4. amiracle

amiracle Nieuw lid

Nov 19, 2010
    2
    0
    0
    Hier ook een positieve test, ik ben ongeveer 5 weken en 3dgn zwanger. Waarschijnlijk ook en juli mama.

Gefeliciteerd allemaal.

5. Frummel

Frummel Niet meer actief

vind noëlle echt een hele leuke naam! mijn nichtje heet ook zo:) (kerstkindje)

bedankt;)

6. Frummel

Frummel Niet meer actief

amiracle: welkom en gefeliciteerd!!

7. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Welkom en gefeli amiracle

8. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,188
    1,749
    113
    Goedemorgen lieve dames!!!

Hier een hele gelukkige bailey! Net de echo gehad en we hebben een mooi cashewnootje hoor! Met een hele harde rikketik! YouTube - Het hartje van Baby Verhoeve

9. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Jeeeeej:D, gefeliciteerd met je goede echo:D.

10. amiracle

amiracle Nieuw lid

Nov 19, 2010
    2
    0
    0
    @ Frummel en belliebel. Dankje wel dames.

11. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

Jul 16, 2008
    1,439
    0
    0
    Noord-Holland
    Frummel: Mooi gedichtje !
    Beliebel: Ik begrijp soms echt niet dat mensen zo bot kunnen zijn en waar bemoeien ze zich mee…. Laat je niet van de wijs brengen hoor gewoon lekker genieten en al krijg je 10 kinderen dat moeten jullie lekker zelf weten.
    Ryanne: Heb dat liedje toen Esmee net geboren was zo vaak geluisterd, krijg er weer tranen van in mijn ogen… super mooie tekst voor een geboortekaartje !
    Zonnebeertje: Mooi buikje hoor.
    Angiebaby: Succes bij je echo !
    Bailey: Wat fijn joh !
    Nieuwe meiden: Welkom en van harte !
    Namen: Wij hebben wel een paar ideetjes maar zijn er nog lang niet uit...

Zo huisje is schoon, boodschapjes in huis... morgen alleen even verse bloemen halen en dan kan ik er weer tegenaan ;)

Heb lekker tompoucen gehaald voor vanavond bij mijn ouders, ze staan wel heel erg naar me te lachen in de koelkast :D maar ik hou me in !

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Hallo :)
    Levi was al om 05.15 wakker. Vroeg ! Gelukkig nog lief gespeeld tot 07.00 uur. Toen 4 uurtjes aan het werk en nu WEEKEND ! Morgen sinterklaas binnen halen.
    Straks naar de vk toe. vind ik altijd wel leuk ( op het bloedprikken na )

Broek Ik heb het geluk dat ik net 12 kilo ben afgevallen en mijn broeken aan de losse kant zitten. Dus kan ze nog eventjes aan

Marleen, toen ik zwanger was van Levi heb ik dagelijks min. 2 boterhammen pindakaas op hoor. nog nooit van gehoord dat dat niet mag.
    Verschilt idd per verloskundige hoor. de onze wegen wel.

Marcy, welkom en gefeliciteerd

Zonnebeertje, mooi buikje

Frummel. vind de gedichtjes iets te zoetsappig ( maar dat is ieder zijn smaak toch ;) ) maar vind de 2de zeker leuker als de eerste

Amiracle, welkom en gefeliciteerd

Baily, gefeliciteerd met je goede echo

Kleertjes Ik kon het vandaag niet laten. Bij Milou* heb ik altijd zo'n dubbel gevoel gehad als ik iets wilde kopen, het steeds vooruit geschoven naar de 20 weken echo ect. Nu liep ik in de Wibra en zag zo'n schattig rompertje dat hij mee MOEST. Hij is wel roze haha dus als het een jongetje wordt zal ik hem maar weg moeten geven.

13. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

Nov 2, 2009
    3,644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Dag Meiden,

Vanochtend een positieve test gedaan dus ik dacht laat ik me hier ook eens laten zien :p

Even kort iets over mezelf: Ik ben 27 jaar en nu dus zwanger van mijn 2de. Afgelopen april bevallen van onze zoon Tomas (nu dus 7 maanden). Zwangerschap was totaal niet gepland, maar wel zeer gewenst...Begon de dikke buik al te missen :D

Net meteen even naar de prenatal gesjeest om een trui met GROTE BROER te halen..Doe ik die Tomas straks aan om het aan mijn man te 'vertellen'...

14. Joanne

Joanne Lid

Nov 8, 2010
    40
    0
    0
    amiracle welkom en gefeliciteerd
    franka ook welkom en gefeliciteerd.

net lekker de bovenverdieping weer lekker gesopt. we hebben 4 kamers dus allemaal weer lekker schoon. nu de badkamer zo nog ff soppen, maar tussendoor ff hierkijken. haha beetje verslaving deze pagina.
    er zijn trouwens al veel berichtjes geplaatst.

15. Vinora

Vinora Niet meer actief

Nog 6 keer slapen tot de echo!
    Wat ben ik een toch een stresskip, tot dan durf ik echt nergens op te hopen al heb ik stiekem een goed gevoel. (Anders zou ik al geen namen bedenken enzo hé) :D

16. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,125
    0
    0
    Enschede
    Ik moet nog 6 weken wachten tot de echo... zucht :)

17. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    nieuwe meiden: welkom en gefeliciteerd!!!

ik ben misselijk, moe en heb hoofdpijn... dus beetje radiostilte van mijn kant.
    Gisteren intake gehad, alles was goed...

18. Joanne

Joanne Lid

Nov 8, 2010
    40
    0
    0
    wij hebben 28 december pas de echo, net na de kerst. duurt ook nog zo lang. hoop dat het allemaal goed gaat. mijn buurvrouw heeft pas een miskraam gehad met 6 weken. ik vind het allemaal best spannend en het is de eerste

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Franka, welkom en gefeliciteerd

20. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    goeiemiddag,

heb alles bij gelezen maar ben het weer kwijt!

@nieuwe meiden welkom en gefeliciteerd!

@mvn succes met plassen!

@belliebel leuk om het zo te vertellen tegen je zus haha.
    van sommige mensen kan je zon rare reactie krijgen!

@buikje heb ik nog niet echt kan mn gewone broeken nog aan alleen saonds is het wel lastig met bukken dat drukt het in mn buik.

@marloes80 balen je je niet lekker voelt!
    ik jammer genoeg nergens last van!

vanmorgen gewerkt nu lekker weekend !!
    heb wel een beetje last van mn buik/banden van het bukken rekken en strekken , en het litteken van mn ks jeukt af en toe
    zal er van het weekend niet zijn druk druk druk

fijn weekend allemaal!!!

Share This Page