Goeiemiddag! Belliebel, dat was toch al een klein buikje met 5weekjes.. En idd zie je verschil als je naar de buikfoto van 11 weken kijkt. Nieuwe mama's welkom en gefeliciteerd!! Zonnbeertje, Mooi buikje!! Frummel, vind de gedichtjes goed bij elkaar passen. leuke gedichten ook! Kleertjes: Hier nog geen kleertjes gekocht. Vind het nog net iets te vroeg daarvoor... Namen: We hebben het er wel al over gehad en gelukkig hebben we er nog een lange tijd voor want we worden het nog niet eens, tot nu toe dan.. Jaimy heeft een tweede naam, vernoemt naar mijn overgrootoma, en wil dat bij deze frummel straks ook doen. Eerst afwachten wat het geslachtje is Gedichtje geboorte kaartje: Het gedichtje op Jaimy der geboorte kaartje was Opzij, Opzij! Ik wil er nu ook eens bij! Papa en Mama hadden dolle pret, zo met z'n tweeen in dat grote bed. Maar vanaf vandaag kan ik de rust verstoren want ik ben geboren! Bailey, gefeliciteerd met je goeie echo! Wat een heerlijk geluid dat hartje.. Moet hier nog 3 weekjes wachten tot de echo.. Ben echt de dagen weg aan het kijken. Zo hier net terug van me Mum, zometeen als hubbie thuis is boodschappen doen voor het weekend en dan zijn we klaar voor vandaag.
Franka: Welkom en van harte ! Verder weinig te melden, ben beetje moe... verder nergens last van.. Esmee is druk met duplo kratten omgooien ( ja hoor ook kleine meisjes houden van bouwen ) pff ik wil ook een echo... maar dat zal nog wel even duren... eerst over 2 weken naar de vk en dan hoor ik wel wanneer het kan... Oh ik moet met Esmee gaan spelen, ze komt me halen hihihi zo schattig !
Hoi meiden!! Zo ik ben weer bij Gisteren een erg drukke werkdag gehad en niet veel tijd om even te komen kletsen en 's avonds dus echt geen energie meer over. Gelijk na GTST gaan slapen. Diegene die het volgen; wordt spannend nu hè. Daar wil ik echt nog steeds voor wakker blijven Vandaag een dagje met Kyano, gezellig! Alleen heeft hij al 3 dagen doorgelekte poepluiers en moeten we hem 's ochtends met kleren en al in de douche zetten zo vol zit alles Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Hij zat ook al vol met uitslag. Gisteren op zijn buik en vandaag op zijn rug. Zou het 5e of 6e ziekte kunnen zijn? Miffy oh super dat Julie loopt!! Veel plezier in de Efteling! Pindakaas oh dat eet ik nu best veel, heb er steeds trek in. En paté af en toe. Marleen oh lief van jouw collega! Pinkeltje oh ik ben benieuwd naar de reactie!! Leuk idee! Frummel ha ha ik sta dagelijks poep te schrobben onder de douche, dus ik laat deze kans aan mij voorbij gaan Mooi gedichtje hoor! Belliebel ik geef je groot gelijk dat je op die leeftijd koos voor een abortus. Als je een kindje geen goede toekomst kunt bieden is dat toch een beter besluit. Angiebaby succes!!! Bailey super nieuws! Gefeliciteerd!! Nieuwe meiden gefeliciteerd en welkom!!
Ja he Heb een goed gevoel over deze zwangerschap en anders zorg jij maar dat je een meisje krijgt dan stuur ik hem op
gtst: ik kijk hetook nogsteeds! Heb vanochtend de aflevering van vanaaf gezien... nou ik zat op mn handjes hahaha! Sushi: wat lief!! Hoe oud is je meisje? Vandaag niet veel gedaan.. heb nu Twilight opstaan.. al een keer gezien maar blijft een geweldige film... heb ook afl 8 en 9 gekeken van greys... Vanmiddag ff naar t graf van mn opa gegaan en verteld dat ik zwanger ben... Mijn opa is een half jaar geleden overleden.. Ik werd op donderdag opgenomen in het zkh met een longembolie en vrijdags overleed hij aan een longembolie.. ben er nogsteeds stuk van.. voelde me toen zo machteloos.. hij was pas 72! pfff.. nou de rest mag iig wachten tot we t vertellen emt de kerst haha
Bailey!!!! wat gaaaaf!!! Dames ik reageer verder even weinig.. net de c1000 uitgerend omdat ik bijna over me nek ging.. en wie stond daar, juist een oud klasgenoot van de mbo opleiding.. die hoefde maar 1x te raden en ik natuurlijk een kop als een boei!:x hoop dat die trut dit keer wel der bek kan houden(sorry ik mag haar niet) vorige x wist ze via het ziekenhuis dat ik zwanger was en heeft ze het flink rond lopen vertellen. nog nooit gehoord van beroepsgeheim zzeker:x
@ kaatje had die romper ook gekocht voor F. schattig he.. @ baily gefeliciteerd!!! @ franka welkom @ mamavnoelle poeh heftig zeg van je opa
o nog even een korte update IK HEB ME NIEUWE KINDERWAGEN!!!!!!! heb toch de bebeqo besteld en ik moet zeggen ik vind het geweldig! had ik dit maar als eerste gedaan zeg:S kreng is 200 euro helemaal compleet(ja ook de autostoel zit erbij) mijn mutsy was 1000 en crap!
Kaatje ha ha dat rompertje blijft gewoon lekker bij jou MvN oef dat is idd heftig hoe het met je opa gebeurd is Ik heb ook heel lang verdriet gehad om het overlijden van mijn opa en oma. Heb bij beide geen afscheid kunnen nemen omdat het zo snel ging. Mijn oma is in haar slaap gestorven en mijn opa kreeg een maagbloeding die hem fataal werd. Die arme man heeft tegen niemand gedag kunnen zeggen, vind het nog steeds erg als ik eraan terugdenk Oh dus GTST wordt spannend vanavond! Frummeltje jee de nieuwe wagen gescoord! Hopelijk houdt die meid haar mond! Zo nog even wat huishouden gedaan en nu Kyano maar eens uit bed halen. Hij sliep pas tgen 14 uur maar dan is 16 uur wel een mooie tijd om uit bed te komen
Hey Dames, Hier even een berichtje van mij; heb aandachtig alles bijgehouden wat jullie allemaal hebben geschreven. Kamp momenteel alleen een beetje met emotionele problemen heb het gevoel dat ik behoorlijk in de knoop zit met mezelf. Heb vandaag de dokter gebeld, was helaas op vakantie daarna is de verloskundige bij mij langs geweest om te praten. Kijk nu even aan hoe het van het weekend gaat en eventueel andere stappen ondernemen. Lees het forum wel aandachtig maar heb momenteel weinig behoefte om te reageren. Volgende week maandag heb ik mijn echo, hoop dat het dan beter ga en dan zal ik hem ook plaatsen als alles goed gaat. groetjes
Oh frummel, balen zeg! Hoop dat ze haar mond houd! En leuk een nieuwe wagen! Ik heb vanmiddag ook een andere wagen gehaald, hij is echt nog als nieuw; een x adventure star! Loopt super, nu mijn mufst nog verkopen
Mijn wagen was maar 25 euro!! Daar hadden ze echt het 3 dubbele voor kunnen vragen. Hij is echt maar een paar x gebruikt, haha. Ben er echt blij mee frenzy; wat vervelend zeg!! Weet je waardoor het komt? Hoop dat ze je kunnen helpen! Ryanne; leuk dat gedichtje, die hadden wij voor onze 1e ook
Net bij de vk geweest. Ruim 45 min. binnen geweest. Veel gepraat over mijn vorige zwangerschappen etc. Brief mee gekregen voor de gyn dat ze graag frequent echo's wil tot de 20 weken ter controle. Bloedprikken gebeurd nu ook in het ziekenhuis ( na de echo van de 30ste ) . Moest op de weegschaal. 72 kg ! ( ben nu 12.5 kg kwijt sinds eind mei ) Kom bij haar weer op 4 januari. Ben dan 12 weken en tot die tijd kunnen ze toch niet veel meer doen aangezien ze dan pas echt het hartje kunnen horen. Frummel, ow wat vervelend zeg. Misschien een mailtje ofzo sturen dat je het fijn zou vinden als ze haar mond zou houden Wat voor wagen heb je ? Wupje, ik vind het een prima idee Frenzy, rustig aan meis.
Spannend kaatje! Iig super dat ze je extra in de gaten houden! Hier vanmiddag wezen shoppen, niet voor mezelf hoor, maar voor de kleine man! Die had echt wat truien nodig. Oh, ik hoor hem huilen, ga hem maar uit bedje halen!
Kaatje, Super dat ze je nu goed in de gaten houden! Frenzy, een hele stevige knuffel voor jou! Frummel, wat balen van dat oud klasgenootje, laten we hopen dat ze der mondje gesloten houdt! Boodschapjes gedaan en nu eten maken! Heb enorme honger..
frenzy, rustig aan meid en goed aan jezelf denken! hormonen kunnen een hoop losmaken!! wow een wagen voor 25 euro!! ik heb de bebeqo grismo had hem na 2 dagen thuis!! echt super, duwt wel iets zwaarder als de mutsy maar verder echt super klein en als hij is opgeklapt ook erg licht!!