Juli 2011 Mama's!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by ProudMum, Oct 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Ah meid toch!

Hier nog 1 hoor die al 2 maanden in de knoop zit, al gaat het nu echt een stuk beter. Het heeft zijn ups en downs, maar leuk is anders! Het is goed van je dat je actie onderneemt en zelf al aangeeft dat er een probleem is! Dit is echt de juiste stap in de goede richting.

Bij mij heeft het achteraf waarschijnlijk allemaal met me werk te maken en zit ik gewoon in een burn out! Het is nu genoeg geweest en laat me niet meer voor het karretje spannen en trek dus ook mijn mond open als me iets dwars zit!

Dikke knuff voor je en hoop dat je snel weer positief het leven tegemoet kan kijken!

2. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    Oei bellie, met een burn out moet je ook oppassen, vriendin van mij is er echt een jaar uit geweest, is heel heftig!

3. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0
    dag lieve meiden we hebben zooooo genoten er zit een heeeel mooi klein dondersteentje in mijn buik!!!!!!

oooooh wat lag het er mooi bij de placenta zit mooi aan de achterkant dus das ook fijn voldoende vruchtwater dooierzakje gezien en natuurlijk een flinke hartslag van 150 per minuut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

de tranen rolde over mn wangen zo gelukkig zijn we.
    ik ben zelfs een dag verder!

14 december gaan we voor de 12 weken echo en ze zei speciaal t ziet er heeeeel goed uit zoals t allemaal hoort te zijn dus genieten!!!!!

morgen ga ik proberen de echo te plaatsen!

bedankt voor jullie steun!!!

nieuwe meiden welkom en gefeliciteerd!!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Angie, wat super fijn voor jullie ! Gefeliciteerd met de goede echo.

5. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0
    dankjewel!!!!:D

6. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Angie, wat super meid! Gefeliciteerd met je goede echo!

7. bientje

bientje Actief lid

Nov 21, 2006
    255
    0
    0
    Was ik een paar dagen nog bang dat het niet goed zat met mijn zwangerschap, gisteren kreeg ik weer een hele fijne bevestiging. Toen ik op bed lag kwam een van onze katten op mijn buik liggen. Deze kat trekt normaal gesproken meer naar mijn man toe, maar ook tijdens de vorige zwangerschap kwam hij (nog voor de test) ineens 's avonds op mijn buik liggen. Hij begon ook meteen te spinnen.

Het is voor mensen misschien vreemd dat ik dit als bevestiging zie, maar ik kan jullie vertellen dat dit bij het karakter van deze kat heel bijzonder is.

Moest ik jullieweer ff vertellen.

8. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Bientje, vind het niet vreemd hoor. Hier merkte ik het bij mijn eerste zwangerschap ook aan een van mijn katten. Vanaf het eerste moment was hij al niet meer weg te slaan bij me. Hij ging zodra ik maar op de bank zat op mijn buik liggen en dan zachtjes spinnen en met zijn pootjes kneden. Jaimy reageerde daar toen, verder in de zwangerschap, op door zachtjes te schoppen en de kat begon dan nog harder te kneden en te spinnen.

Nu weet ik het niet, de kater van toendertijd heb ik helaas in moeten laten slapen, de een is aan de oude kant en slaapt heel veel de laatste tijd en de andere is nu 6 maanden en een loslopende stuiterbal af en toe :D Al wil ie nu wel vaker kroelen...

9. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Angie: gefeliciteerd met de goede echo!

Bientje: het is niet raar hoor, ik heb dit met mijn katten ook. Zijn helemaal geen schootkatjes, en nu komen ze om de haverklap bij me zitten!

10. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Ik zeg doen Frummel...heb het niet droog gehouden van je gedichtjes! Wat zijn ze mooi....

11. vive2

vive2 Fanatiek lid

Alle nieuwe zwangeren: Van harte en welkom!

Bientje: Mijn kat lijkt wat aardiger dan normaal en "praat" (mauwt) meer dan normaal. Toch wel heel bijzonder dat een kat zoiets aanvoelt!

Hier alles ok, nog helemaal geen kwaaltjes in tegenstelling tot vorige zwangerschappen, maargoed, wie weet hang ik over een week wel om het kwartier boven het toilet ;)

12. vive2

vive2 Fanatiek lid

Frummel: Wauww!! Heel erg mooi! Zeker doen!

13. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

Apr 7, 2008
    2,727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Juud Alvast gefeliciteerd met je dochter haar verjaardag, die is morgen jarig toch? (als ik dat goed heb gezien)
    Wij vieren morgen Jara haar verjaardag ook, al is ze de 30e pas jarig.

Frummel uhh, volgens mij ben ik zwanger: krijg tranen in mijn ogen van je gedichtjes!
    Jeetje heb je bij Declan vanaf de 18e week plat gelegen? Hoe heb je dat volgehouden zeg?! Toch bijzonder dat je met jou medische verleden enz toch zwanger bent geworden, en nu weer!

Bellie Ik vind het toch behoorlijk asosiaal als je tegen een zwangere (of wie dan ook) zegt: wat zijn jullie voor Tokkie's of kennen jullie geen voorbehoedsmiddelen!
    Dat vind ik echt raar. Ik zou me omdraaien en weglopen geloof ik...

Bailey Gefeliciteerd met je mooie echo!

Nieuwe meiden Welkom en gefeliciteerd!

Sushi Jara is ook dol op bouwen hoor!

Frenzy Sterkte meid! Rustig aan.....

Kaatje Fijn dat je een brief mee hebt gekregen voor de gyn! En fijn dat ze de tijd voor je had!

Angie Gefeliciteerd meid!! Fijn dat alles goed is!

Voel sinds anderhalf uur mijn buik gigantisch trekken.
    Kan het me niet herinneren van de vorige keer. Maar misschien heb ik ook wel gewoon te veel gegeten :)

Vanmorgen dus lekker vrij, maar vanmiddag moest ik wel aan het werk. Ik had wel 3 kinderen! Normaal hebben we er ongeveer 9, de rest was nu dus ziek.
    Heb wel een fijne middag gehad, heerlijk rustig (ze sliepen alle 3 tot ongeveer half 3 ;)) Heb lekker omgepielt en wat extra dingetjes gedaan.

Nu lekker voor *hoe heet het toch ook al weer.....* ohja, The Voice
    (kan soms niet op de simpelste dingen komen....)

14. jac

jac Fanatiek lid

Nov 12, 2010
    1,027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    hallo dames,
    ben er weer. Wat schrijven we toch veel. Is gewoon niet bij te houden. Als eerste alle nieuwe dames gefelciteerd.

Ik heb even teruggelezen. en er is 1 dingetje wat ik graag wil vertellen. Dat van pinda's eten in de zwangerschap. Dat mag! Alleen als je kans hebt op een kindje met allergieen (bijv in de familie) word het je afgeraden. Omdat je dan Kans hebt dat het een allergie ontwikkeld voor pinda's. Nadeel van een pinda allergie is dat kindjes er heel heftig op kunnen reageren.
    Uit eigen ervaring. Met een pindaallergie is goed te leven hoor begrijp mij niet verkeerd. maar is lastig. Dus ik ga deze zwangerschap geen!!!!!!! pinda's eten/snoepen.

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Marleen, hier ook dat trekkende gevoel in mijn buik hoor. Heel irritant maar ik herken het wel van Levi.

16. jac

jac Fanatiek lid

Nov 12, 2010
    1,027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    o ja frummel mooi gedichtje. Past super goed.
    en dames met een echo. wat super!

17. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

Apr 7, 2008
    2,727
    0
    0
    Friesland
    Kaatje Ah 'fijn' dat jij dat ook hebt! Maak me geen zorgen hoor, voelt alleen wat gek/tikkie vervelend.

Even wat anders...
    Gister nam een van mijn kindjes afscheid omdat hij dit weekend 4 word. Hebben we alle 3 een hele grote rode roos gekregen met een kaartje er aan.
    Zo lief! En wat een verschil tussen de ene ouder en de andere ouder. Sommigen doen helemaal niks, dat hoeft natuurlijk ook niet, maar anderen halen dan weer alles uit de kast zeg maar.
    Voel je je wel even extra gewaardeerd!

18. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Dat trekkende gevoel zijn je banden!

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Lief ! Werk je op een kinderdagverblijf ?

20. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

Apr 7, 2008
    2,727
    0
    0
    Friesland
    Bellie ja dat dacht ik wel ja. Maar vond t zo raar omdat ik het me van de vorige keer niet herinner.

Kaatje Ik werk inderdaad op een kinderdagverblijf. Vanaf half oktober tot aan 2 december gaan er wel 6 kindjes weg! Moet toch zeker bij de helft er om denken dat ik niet ga staan huilen als ze naar huis gaan! (nu scheelt het wel dat ik 9 van de 10 keer al naar huis ben als ze opgehaald worden, het zijn vaak late kindjes)

Share This Page