BB10 veel plezier Tuttie er even lekker tussenuit geweest dus. Merk wel dat mijn broeken al wat strakker komen te zitten. Bij Levi en Milou* paste in met 6 weken mijn broeken niet meer omdat ze begonnen te knellen dus ben benieuwd
Sushi O, meid wat jammer zeg! Heel veel sterkte! Kaatje Inderdaad leuk om het op hyves te zetten, heb al ruim 50 felicitaties! Zo lief, daar krijg ik dus tranen van he! Maar had liever nog een weekje gewacht, dan had ik het rustig aan op mijn werk kunnen vertellen Ach, het is niet anders MvN Gefeliciteerd met je neefje! Wanneer gaan jullie m bewonderen? Angie Ik had m ook ergens anders neergezet met zn filet hoor! BB10 Veel plezier, ze vind het vast geweldig!! Mijn pake (fries voor opa) had gister ook tranen in zijn ogen toen we het vertelden
heeft iemand een tip voor een stijve pijnlijke nek??? *ik kan me hoofd niet naar links draaien of die kant op bewegen...*
Kimm: warmte! Een sjaal dragen en een pittenzak oid ertegenaan houden. En als het aanhoudt naar de dokter! Vervelend hoor, hoop dat je er gauw vanaf bent. Sushi: Ik vind het heel erg voor je en ik wens je heel veel sterkte. Ik ben niet misselijk, maar ik heb hoofdpijn. Hoe kan dat nou? De vorige (voldragen) zwangerschappen was ik kotsmisselijk en nu niet. Is dan nou wel normaal? Ik heb normaalgesproken nooit hoofdpijn :x
Lieve meiden, Dank voor jullie lieve reacties ! Nogmaals lekker genieten jullie, en wie weet kan ik me over een tijdje bij een ander clubje aansluiten.... maar dat is vast niet zo gezellig als hier lieve groetjes
Het komt allemaal wel weer in orde Sushi! nogmaals sterkte en we hopen graag van je te horen als je weer nieuws hebt! @ vivelafete: Ik barst ook al 2 dagen van de hoofdpijn, misselijk ben ik nog niet geweest maar dit is mijn eerste zwangerschap dus ik weet ook nog niet echt wat ik kan verwachten ik hoop echter wel dat die hoofdpijn ook weer weg gaat...... @ Kimm, laat je door je vent eens goed masseren Verder idd goed warm houden, geen smeermiddeltjes gebuiken die het bloed wegtrekken. (perkinsol of tijgerbalsem) want juist een goede doorbloeding van je spieren is belangrijk.
Angie: maar ben je wel misselijk erbij? Paso: kijk, dan ben ik dus niet de enige. En onze zw.duur zit dicht bij elkaar dus mss heeft het daar ook wel wat mee te maken! Ik blijf het raar vinden, maarrrr: ik heb twee kereltjes, wie weet is dit wel een meisje! Dat zou erg leuk zijn natuurlijk!
Hoofdpijn is idd heel normaal in een zwangerschap> misschien begint de misselijkheid deze keer wat later ( of nog beter,komt het helemaal niet )
Kaatje: da's ook waar hoor! Ik moet er ook maar wat minder op letten, volgens mij zit ik mezelf alleen maar in de weg.
Bbrrrr, moet er niet aan denken, de hele dag misselijk... Maar wat niet is kan nog komen, al verheug ik me er niet op... Een van mijn collega's heeft ook de eerste 3 maanden aan een stuk door naar de wc moeten rennen. Dan liever hoodpijn
Moet zeggen dat ik hoofdpijn ook geen pretje vind hoor. Kan me daar iig op het werk slecht door concentreren en thuis weinig hebben. Misselijkheid is ook niets,maar toen ik éénmaal begon met overgeven ging het wel beter ( dat klinkt gek he ) Maar als ik het 'sochtends dan kwijt was lucht het wel op. Blijf je niet de hele tijd met zo'n draaiende maag rond lopen.
Sushi, heel veel sterkte meissie. Vreselijk om je kindje te moeten verliezen. Hopelijk komen jullie er samen goed uit. Knuffie!