Juli 2011 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ProudMum, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Sucre, veel plezier morgen bij de echo!!

Buikje: Tot nu toe nog niet zo heel veel te zien behalve een klein darmenbuikje.

2. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    kimmy naast de andere tips. helpt het bij mij nog wel eens om eerst een warme douche te nemen en dan voorzichtig de nek te bewegen (warme straal op de nek gericht.) en dan idd sjaal om, al moet ik zeggen dat die massage mij ook wel heel erg lekker klinkt.

sucre veel plezier met de echo morgen.

ik ga jullie weer even voor een paar daagjes laten. Moet weer naar boord en liggen weer in belgie dus een paar daagjes geen internet. succes allemaal tot later

3. Jeluna

Jeluna Bekend lid

27 aug 2008
    571
    0
    0
    Sushi, meid heel veel sterkte!! Bah wat is dat toch altijd naar een miskraam!

Hier de hele dag al duizelig wordt er langzamerhand gek van! Weet niet wat ik er aan moet doen, zelfs met de ogen dicht draai ik nog!
    Herken het wel van mijn vorige zwangerschap maar niet zo extreem!

Sucre, succes met de echo!

4. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede

Masseren klinkt inderdaad erg aantrekkelijk. Alleen erg jammer dat wanneer je met 1 vinger al zachtjes duwt dat ik al tegen de grond zit van de pijn...

De warme douche neem ik vanavond nog een keer en de hele dag al een sjaal om en kersenpitten zak... Nog niet echt beter maar hoop dat het snel over is en zeker morgen.

@ sucre
    Veel plezier morgen :)

@ iedereen
    Hoe was jullie weekend?

@mezelf....
    moet in de schoenen nemen om niet zenuwachtig te zijn voor morgen :S

5. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Jac, tot snel weer!

Kimm, we hadden een gezellig weekend en jullie?

Ohh ik heb de hik! En ik kom er niet vanaf..Vreselijk, vooral omdat ik net klaar ben met eten en vol zit. Krijg buikpijn ervan..

6. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    ja weekend ging hier goed. kinderen hebben eerst een nachtje bij s-ouders geslapen. en vandaag zijn we met ticho naar een voorstelling van sinterklaas gegaan in het theater in de buurt...

morgen weer tijd voor school :)

7. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ohh gezellig, kindjes bij opa en oma geslapen en papa en mama een aafje voor zichzelf ;)

Dat zal die wel leuk gevonden hebben, een voorstelling van Sinterklaas!
    Ja morgen begint school weer, en ook de werkweek. Moet er nu nog niet aan denken om morgen te gaan werken..Haha.

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Goedenavond allemaal!

Even geen puf om bij te lezen! Gisteravond mijn verjaardag gevierd, en het was reuzegezellig. Al was het wel laat (half 4) voor ik me bedje inging. Ben ik echt niet meer gewend sinds we Dinand hebben. Afijn, vandaag dus een brak dagje op de bank door gebracht.

Erg leuke reacties gehad op onze zwangerschap. Er waren ook mensen die het niet geloofde haha. Manlief had alcoholvrij bier gehaald en ik zat dus aan een biertje. Mensen dachten dat het gewoon bier was. Whahaha heb er wel om moeten lachen.

Kleine mannetje is vanmiddag terug gebracht door opa, en hij is weer wat ziekjes. Lang leve het leed dat tanden heet! Mja, het hoort er nu eenmaal bij! Net maar een zetpilletje gegeven, maar hij is het er nog niet zo mee eens!

Kga eens even een wasje opvouwen nu!

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Rothormonen ook. Krijg als ik zwanger ben een heel kort lontje. irriteer me overal aan etc. zit nu dus te huilen, alleen maar omdat mijn man praat :D Elk geluidje,manier van praten irriteerd me. arme jongen. loop contstant te roepen dat hij normaal moet doen.

Jeluna, kan idd door je zwangerschap komen. Heel vervelend en helaas weinig aan te doen. Misschien voor de zekerheid je bloeddruk even laten opmeten

10. vive2

vive2 Fanatiek lid

@Kaatje: niet leuk voor je, die rommelende hormoontjes. wel herkenbaar hoor, want kanonnenogaantoe wat zijn die kerels af en toe vervelend!! :p

Heeft iemand al een werknaampje voor haar baby bedacht?

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Levi was smurf
    Milou* was brusje
    En deze gaat denk ik Plurk worden :D

12. vive2

vive2 Fanatiek lid

Plurk, whaha! Klink goeddd 8)

13. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Hallo,

Ook ik zou ons na 2,5 jaar ellende(zie onderschrift) ook graag willen aanmelden.Als het goed is ben ik rond 02-07-2011 uitgerekend.
    We hebben met 5 weken en met 8 weken een echo gehad en hebben het hartje gehoord helemaal geweldig.
    Liefs
    Griekie

p.s het is onze eerste kindje, zijn er al andere die ook al een buikje hebben. Vooral 'savonds mag die van mij er best wezen(zie foto)

14. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0

hahahhahaha bereid je er maar op voor (hoopdat je dit mag overslaan)
    t voordeel is wel ik mag moet elke 2 uur wat eten en dat werkt wonderbaarlijk goed als je helemaal niks eet word je alleen maar beroerder maar ik kan tot nu toe niet spugen maar aan de ene kant beter anders kan ik straks ook nog naar t zh voor infuus

15. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0

oooooohhh spannend meissss veel successs

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Griekie, welkom en gefeliciteerd !

17. Frummel

Frummel Niet meer actief

*zwaaaaai*:D

Nog niets bijgelezen hoor dames.. druk, druk, druk weekend gehad:) nu ffies aan de patatjes en zo filmpje kijken met vriendlief! morgen ben ik er weer:)

LIEFS!

18. MvN

MvN Niet meer actief

Dag meiden!

Welkom nieuwe meiden

Kaatje: Jij ook al zo humeurig? Pfff ik jank om alles! Zelfs om familieportrer... En net weer toen ik t had over de bevalling van noelle. Man man man... mn hormonen zitten hoog haha!

Sucre: Ik duim voor je meis!

Misselijkheid: Hier de hele dag een rotgevoel.. zo voel je een uur niks.. en zo lijkt t alsof je moet overgeven... Gister las ik hier iets over oliebollen.. nou ik ging bijna over mn nek..

Ehm.. nog zoiets.. nou heb ik alles bijgelezen en ben alles kwijt.... sorry!

19. BB10

BB10 Niet meer actief

Wel bijgelezen maar er is weinig blijven hangen.

Oma was helemaal happy en gaat morgen wol halen om een babyvestje te breien hahaha.
    Wat minder nieuws, op de heenweg er naar toe hebben we een auto ongeluk gehad. Niet onze schuld en alleen blikschade maar de schrik zat er goed in. Ik stond te trillen op mijn benen en dat kan nooit goed zijn voor onze kleine kruimel denk ik. Zou het kwaad kunnen?

Verder iedereen een dikke knuf en veel plezier bij aankomende echo's! En nieuwe welkom.

Ik duik mijn bed in want ik ben kapot en moet morgen gewoon weer werken. *zwaai*

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    BB10. jeetje schrikken. Maar de kleine zit wel heel veilig hoor. Mocht je nu buikpijn krijgen zou ik even bellen naar een vk of hap.

Deel Deze Pagina