@Miffy: Nee, dan nog geen echo. Ben dan pas 8w1d. Denk dat ik dan een afspraak krijg voor eerste echo, want daar heb ik nu nog niets over gehoord. @Mermaid: Welkom en gefeliciteerd! Wat een enorme verrassing zo snel achter je dochtertje aan. Gaaf hoor! Hier was het ook in 1 ronde raak en stonden er ook even van te kijken... Haha... M'n geheugen is echt helemaal niks meer op het moment. Ik bedenk steeds dat ik van alles wil gaan typen, maar vergeet de helft dan ook weer. Bovendien heeft internet net een paar uur lopen spoken en steeds weg en dan weer ok. Om moe van te worden! *gaat nu ff wat aan het eten doen*
Er waren geloof ik dames die last hadden van puistjes, mijn tip: Koop Biotherm Biopur, pore reducer. Ik heb het gekocht bij de douglas, en het is een dagcreme. Helpt super bij mij! Ik heb het gevoel dat er een extra laagje op mijn huid komt, ik doe er dan nog een poeder overheen om te camoufleren, en mijn huid ziet er beter uit!
@ Mermaid: Gefeliciteerd! Leuk! @ vgg: spannend eerste afspraak vk. Ja daarna zal wel een echo afsrpaak worden gemaakt! @ frummel: haha was net een spookje foto maar de sluitertijd klinkt aannemelijker. @ angela: hoe gaat het stoppem vandaag? @ miffy: toch nog jonge eierstokjes! haha gelukkig niets om je druk over te maken. Ok even werk afmaken en dan lekker naar huis naar de kleine!
Ik heb 1 hijsje genomen, werd kotsmisselijk en duizelig, dus gelijk weer uitgemaakt. Het is gelukkig maar bij 1 hijsje gebleven.
Angela: Bedankt voor je tip van de dagcreme. Ga 'm van de week even halen... En wat fijn eigenlijk dat je helemaal niet lekker werd van dat ene hijsje. Dat maakt het stoppen verder misschien iets makkelijker?
Mermaid, wat gaaf, gewoon even testen op het werk. Gefeliciteerd! Ik ben ook erg benieuwd hoe mijn baas zal reageren. Werk er pas een half jaar en heb een jaarcontract, waarvan ik hoop dat die verlengd zal worden. Jannegie, klinkt goed, zo'n boerenbedrijf en jullie huis! Truus, dat is lang geleden! Ik kan me herinneren dat jullie al een tijdje bezig zijn, klopt dat? Angela, gelukkig beviel de sigaret niet zo. Hopelijk lukt het met volhouden! Wij zullen je zeker helpen! Onzekerheid, ja hier ook enorm. Echt net zo erg als eerst. Alleen nu wat meer afleiding en zekerheid dat ik wel gezonde kindjes kan maken.
@ Sucre: Toen ik van Ayla zwanger raakte werkte ik net 4 maanden bij mijn toenmalige werkgever en daar waren ze allemaal super enthousiast. Mijn contract werd helaas niet verlengd, maar dat had niks met mijn zwangerschap te maken en alles met een bedrijfsintegratie waardoor er gewoon geen plek meer voor mij was.
Ik ben eigenlijk nog aan het solliciteren. Ik werk nu nog bij mijn bijbaan in de horeca en blijf daar gewoon nog hangen zolang ik nog niets gevonden heb. Mocht ik iets vinden voor de eventuele zwangerschapsverlof: prima. Zo niet: ook prima, dan blijf ik hier nog even hangen en ga ik daarna iets anders zoeken. Tuurlijk, het was toen ik een half jaar geleden afstudeerde niet zo bedacht, maar dingen lopen zoals ze lopen, toch? Ik zit zo snel vol tijdens het avondeten. Hebben jullie dat ook??? Heb nu lekker m'n broekknoop los. Vandaag een strakke boek aan en dat zit eigenlijk nu al niet zo lekker meer, maar alleen 's avonds, da's het rare. Ach, het zal wel gewoon inbeelding zijn.
Jodie ja ik ben er bij deze tweede (of eigenlijk derde) zwangerschap ook weer net zoveel mee bezig en nu misschien nog wel meer omdat ik weet dat het ook fout kan gaan en er dus niks te zien is op de echo. Ik zei al tegen hubbie ben zo bang dat er straks weer geen hartje klopt Hopelijk maken we ons allebei druk om niks. Maar jee jij hebt het idd zwaar te verduren gehad tijdens de eerste zwangerschap. Die ging bij mij juist heel goed, echt een roze wolk. Frummel idd een vreemde waas over de foto. Maar wel een knap ventje! Mermaid wow meid gefeliciteerd! En super dat het nu zo snel raak is. Hoe reageerde jouw man / vriend? Jannegie ik werk dus bij het voormalige LASER! Het is nu met een fusie overgegaan in Dienst Regelingen maar was dus voorheen LASER, wat grappig! Angela hier ook erg veel puistjes, thanx voor de tip! Zwanger raken; ging bij Kyano eigenlijk nog voordat we serieus bezig waren, dus eigenlijk ronde nul . Op deze zwangerschap zijn we inmiddels al ruim een jaar aan het wachten; in juli 2009 gestopt met de pil, toen in juni 2010 pas raak en helaas een miskraam bij 8 weken. Dus ik hoop echt dat ik hier mag blijven tot juli! Werk: ik heb een vast contract gelukkig dus hoef nergens voor te vrezen. Alhoewel ik zelf op zoek ben naar een nieuwe uitdaging maar ik denk dat ik dat maar even uitstel. Pff ik ben nu al extreem moe , viel net tijdens GTST in slaap en dat is echt mijn favouriete tv-programma. Straks maar even de herhaling op RTL lounge kijken ** als ik dat red ** Voor op de lijst: ik ben 33 jaar, tweede kindje, zal in het ziekenhuis moeten bevallen ivm keizersnede bij Kyano, wil bv geven en heb nog geen idee van geslacht
heb het er bij gezet. Ik bedacht me net in 1x door iemand anders, dat er op de echo natuurlijk ook 2 hartjes gezien kunnen worden... Daar heb ik niet echt over na gedacht... Begin nu toch wel zenuwachtig te worden!!
Niet te druk om maken. Het leven gaat zoals het gaat... En hoe het ook is, het komt heus wel goed! En daarnaast: liever 2 dan 0 hartjes, toch?
Voor de Lijst: 5 Nov MvM Verder ben ik Roxanne, 25 jaar. Getrouwd en mama van Joey (29-01-2008) Werk 24 uur p/w bij Kruidvat en wij wonen in Utrecht!
*breekt ff in* Feli voor alle juli 2011 mama's in spe! Ik moest een juli 2010 mama worden maar het werd een juni 2010 kindje! Geniet er allemaal van! En vooral voor mermaid: WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH VAN HARTE GEFELICITEERD SCHATTEPETAT! *breekt terug uit!*
Ik ga naar bed meiden, morgen ben ik weer fris en fruitig en reageer ik weer op iedereen. oja, vanmorgen de wc geknuffeld. GETSIE!
Ho, dat moeten we niet gaan doen hoor dames!!!! Wc's zijn niet lief, die moeten niet geknuffeld worden! Ze zijn ook niet mooi, dus hoeven überhaupt niet van dichtbij bekeken te worden!
@ Wupje: Mijn man is ook hartstikke blij. We zijn vanavond ook gelijk naar mijn moeder en mijn vader en stiefmoeder gegaan om het te vertellen en die waren ook helemaal heppie-de-peppie . @ Truus: Hè gatsie, balen dat je een knuffelsessie met w.c. had. Hier gelukkig niet misselijk. Ben ik bij Ayla ook niet geweest, dus ik hoop dat ik het nu ook niet ga worden. Hebben jullie eigenlijk veel last van "kwaaltjes"? Ik helemaal niet. Heb alleen wat gevoelige tepels, maar verder niks. Ben ook nog niet echt moe, maar dat gaat vast nog komen. Heb ik bij Ayla wel heel erg gehad namelijk, maar dat kwam ook pas wat later. Dit is trouwens mijn test van vandaag: View attachment 103522 Best duidelijk al zeg ik het zelf .