Vivelafete: O jee dat is geen leuke fase nee.. kan je zelfs irriteren als je niet zwanger bent Miffy: wat vervelend dat julie zo spookt, zeker ook voor haarzelf.. ze zal inderdaad wel last hebben van haar sprongetje.. Sjantalle: ja maar is heel irritant Heb ooit een stagaire gehad die de feedback gewoon nam zoals het was en eventueel om verduidelijking vroeg. Ze deed ontzettend haar best om haar punten te verbeteren al lukte dat niet altijd MAAR zo deed haar best en stond open voor de feedback. Heb haar dan ook een top beoordeling gegeven!
goedemorgen dames Tesske heel veel sterkte! Diem ik vind t wel raar dat de vk dat zo zegt ze hoort je ten alle tijde serieus te nemen. en zeker met zoiets. ben benieuwd wat de ha ervan zegt. kan je niet naar een andere vk ? heir verder alles goed. niet misselijk. dochterlief staat te douchen met dr pop.. (was vergeten haar schoentje te vullen dus moest haar ff boven houden ) vandaag lekker vrij. zo ff boodschappies doen enzo (hoop dat t droog word) verder weinig plannen. krijg al wel een(darmen) buikje maar manlief ziet dat nog niet echt. En mijn telefoon is kapot :x hij laad niet goed meer op :x nou ik ga ff bij kleine meid kijken wat ze aan t doen is
Goedemorgen allemaal! @ Tesske, jeetje meid wat verschrikkelijk, zeker omdat je zelf niks door hebt gehad.Heel erg veel sterkte vandaag en de komende tijd! @ hier, Heeeerlijk geslapen. Oh ik had het zo nodig. Moet zo naar me werk toe, dus ben er vanmiddag/vanavond weer!
Tesske: Bah meid! Wat een klote nieuws! Veel sterkte voor vandaag en de komende tijd! Frummel: Ik heb alles gelezen over het eetprobleem van declan.. enige wat wij hebben gedaan bij noelle ( die wou niet veel flessen hebben ) ipv 5 flessen 180 4x 210 geven en daaar was ze tevre mee... maar bij jullie speelt er een heel ander probleem.. had je graag willne helpen! Wel fijn dat je mannetje het gisteravond heeft overgenomen.. Diem: Jemig wat een hork.. ik had mn auto gepakt en dr natoe gereden en in dr gezicht verteld wat er aan de hand was en gezegt hoe ik over dr dacht.. succes vanmiddag! Dochterlief is hier niet lekker.. heel verkouden dus zit ze lekker in de pyjama bij mij teletubbies te kijken.. dat vind ze geweldig!! Vooral het zonnetje hahaha! Hier is t bruinverlies opgehouden! heb nu helemaal geen afscheiding haha!
Wauwie Kaatje wat een lekkere knaller! Heb net een kijkje genomen op onze Hyves, leuk! Nu moet ik alleen weer alle goede namen bij de nicks leren, ben ik niet goed in ! Ik was al blij dat ik het nu hier allemaal een beetje op een rijtje had haha! Sucre, wat fijn dat je een mooie echo hebt gehad! Frummel, ja ik denk zeker een spongetje bij Julie, daar kun je de klok op gelijk zetten bij haar. Ze is ontzettend lief, maar heeft dan zo ineens haar kuren. Gisteren op het KDV was het super gegaan, hartstikke lief geweest, en vlak voordat we haar kwamen halen heeft ze een jongetje gebeten :x! Leidster was even bezig met een ander kindje en Julie slaat toe. Heeft ze nooit eerder gedaan. Een paar weken geleden is ze wel zelf in haar armpje gebeten (en flink) door een ander kindje.
@nina nee nog niet warm houden werkt een klein beetje... afwachten dus @sucre Wat super dat je een prachtige echo hebt gehad! @tesske Jemig meid... heel veel sterkte!
Goedemorgen meiden! Pff ik voelde me net een kat vanochtend die een haarbal kwijt moest Ik bleef maar overgeven maar er zat helemaal niks in maag. Kreeg nog niet de tijd om gauw iets te eten, uiteindelijk stopte het gelukkig. Nu moet ik steeds kleine beetjes eten anders begint het weer. ** sorry voor de details en nu klaagmodus uit ** Angiebaby fijn dat je zon leuke intake had! Tesske oh wat erg meid ! Ik weet precies hoe jij je nu voelt, heb ook exact hetzelfde gehad bij de vorige zwangerschap. Het is zo moeilijk te begrijpen. Je lichaam denkt dat je gewoon zwanger bent en geeft al deze signalen af maar toch leeft het vruchtje niet meer. Ontzettend veel sterkte vandaag!!! Kaatje leuke droom Super test!! Diem oh wat vervelend zeg steeds die pijn. En dan nog zon k*t opmerking, sommige hebben echt geen tact :x Ik duim voor je dat er niks ernstigs aan de hand is! Frummel oh wat fijn dat Declan weer wat gegeten heeft! Toch een fijn begin van de dag Sjantalle oef de eerste dagen / weken met een stagiaire zijn meestal wel zwaar. Ik heb ook een aantal malen een stagiaire gehad. De eerste meid beviel erg goed en zij werkte hard en pikte alles goed op. De tweede was echt een luie donder en wilde alleen maar internetten. Voorlopig hier bij mij even geen stagiaire. Jij succes!! Oh ik lees dat ze al bijna klaar is. Dan heeft ze er dus niet veel van begrepen? Vivelafete oef dat is idd lastig. Hopelijk voel jij je gauw weer beter! Sucre ik weet niet zeker of ik je nu al gefeliciteerd had met de goede echo en anders gewoon nog een keer Toppie een mooi knipperend hartje!
Ik vind het zo leuk het onderschrift van de banner te lezen als ik weer een week verder ben. Ons kleintje kan nu dus als schoppen Oh ik hoop zo dat we volgende week een goede echo hebben. Moet eerlijk zeggen dat deze tijd voor mij veel spannender is dan de eerste weken, bij de vorige zwangerschap stopte het hartje rond de 8 weken Hoop zo dat deze uk wel lekker doorgroeit. Ook om zo'n berichtje van Tesske te lezen, komt toch weer hard aan. Het gebeurd toch vaak dat je geen bloeding of iets krijgt maar het kindje toch niet meer leeft. Maar niet teveel bij stilstaan......
Hoi meiden, Alles goed hier, hebben de echo gehad. Hartje klopte, zo mooi weer..... Ze kon wel zien waar het bloed vandaan was gekomen en ik moet daarom rustig aan doen. Heb daarom ook een recept voor extra magnesium meegekregen.
zo kind ligt even lekker te tukken Miffy: misschien doet ze het wel omdat ze zelf is gebeten? beet ze toevallig ook dat ventje dan is het minder erg das gemeen van mij Bellie:wat fijn dat je zo heerlijk hebt geslapen, knap je zoooo van op! Mvn: beterschap voor de kleine meid. Wat super dat het bruinverlies is gestopt zeg! Kaatje: nu heb je toch nog je knaltest meid, gefeliciteerd! dat gunde ik je echt.. @hyves: er is een stukje wie is wie kimm: voelt je nek al wat beter meid? Wupje: hihi een kat ik had vanmorgen hetzelfde.. hing kokhalzend boven de wasbak terwijl ik Dex zijn pap aan het maken was, bah bah. hoop dat je je snel beter voelt! dat was het wel geloof ik voor wie ik ben vergeten, mi scusi! Jannegie: super, gefeliciteerd! Inderdaad aan jezelf denken
@tesske heel veel sterkte !! @sucre fijn dat je een goeie echo had! @kaatje mooie test! enne een drieling??haha dat had ik bij de eerste ook gedroomd gelukkig zat er toen maar 1 in .. @MVN fijn dat je geen bruinverlies meer heb . @all moet je altijd veel afscheiding hebben als je zwanger ben ??
Wupje: Ik ben maar met vlagen misselijk! Vooral als ik aan bepaalde dingen denk zoals fristi... dan krijg ik al kokhalsneigingen Spannend morgen! Janegie: Gefeliciteerd meid! Rustig aan doen!
@ tesske: Heel veel sterkte vandaag!!! @ mamavan: Goed dat de bloeding helemaal weg is nu! Hier in het begin ook weinig afscheiding gehad. is pas sinds een paar dagen. @ frummel: gelukkig wat pap naar binnen!! Goed gedaan. @ jannegie: gefeliciteerd met de mooie echo! altijd leuk om goed nieuws te lezen!! Ben vandaag aan het werk dus ga maar weer even door. Deze week 2 dagen achter elkaar werken dat heb ik een tijd niet meer gedaan!