Juli 2011 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ProudMum, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frummel

Frummel Niet meer actief

een vriendin van ons had dit:

Nog even genieten van mijn laatste maanden als de benjamin

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    geen idee
    ik baal dr flink van ! mn dochter heb wel lang gedouched vannochtend maar daar ken t nie aan liggen lijk mij.

3. Frummel

Frummel Niet meer actief

als het goed is zou het niet mogen liggen aan hoe lang je onder de douche staat nee.. maar ook door beton kan vocht heen komen hoor.. duurt alleen heel lang voordat je het gaat zien! knap klote in elk geval.. succes!

4. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Bulldog mooie test!
    Hier redelijk veel witte afscheiding.

Hier in elk geval geen tweeling. Daar heeft de gyn gelijk naar gekeken ;).

Kaatje ha ha die tekst is goed :D!!

MamaChantal ai dat is niet zo mooi :(

Zo ik ga even pauzeren. Hopelijk neemt door de frisse lucht de misselijkheid een beetje af. Pff meestal is het bij mij de ene dag super erg en de dag erna vaak veel minder last. Vandaag is dus een behoorlijk erge dag ;)

5. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Hoi Dames,

Sorry dat ik nog even inbreek na die lange tijd. Maar ik heb even een ego-vraagje: is ongi-pijn normaal? Ik heb al een aantal dagen zeurderige pijn in mijn onderbuik. Kan dat gewoon het groeien van de baarmoeder zijn? Als ik rustig even ga zitten/liggen, ebt het weg.

Morgenavond eindelijk de langverwachte echo, hopelijk zien we gewoon een prachtig knipperlichtje! En dan durf ik hier weer rustig mee te komen kletsen ;)

6. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    hey Konijn!
    ongi pijn is idd het groeien van je bm!
    Ik heb het nu eigenlijk helemaal niet, maar bij mijn zoon had ik het heel erg!
    Super zeg dat je bijna de echo hebt!

Tesske: wat erg zeg :( heel veel sterkte!

ik moet nu snel naar mijn werk, bah, moet 4 dagen deze week, beetje teveel eigenlijk :(
    ik lees daar wel even stiekem mee vanaf mijn Iphone!
    doeii

7. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    @ konijn: Als je gaat zitten en het gaat idd weg dan kan het geen kwaad!! waarschijnlijk groeien en wennen van het lichaam. Niets om je zorgen over te maken!

@ tweeling: ja daar heb ik over gedroomd, maar dat het een siamese tweeling was!!!! haha

@ wupje: helpt de frisse neus?

@ mamavanchantal: hmmm.. wat vervelend!!

Hier ook zo even lekker een broodje eten want heb me toch een honger!!

8. Lukatwo

Lukatwo Niet meer actief

Tesske, heel veel sterkte!

9. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    zijn jullie ook zo lui/moe ? heb echt werkelijk waar nergens min in. uk ligt te slapen (doet ze anders nooit)

10. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Bellie Wat grappig dat je collega het meteen zag! Ik heb een vriendin die zag het al toen we het zelf nog niet eens wisten!

Bollebuik Gefeliciteerd en welkom!

Sucre Gefeliciteerd met je mooie echo! En hoe reageerden ze op je werk?

Tesske Och meid wat vreselijk zeg! Heel veel sterkte!

Diem O jakkes zeg! Succes bij de dokter vanmiddag, ik ben benieuwd wat die er van maken kan. Misschien kun je je vk nog vertellen hoe je behandeld bent door degene aan de telefoon, vind dat echt niet kunnen hoor!

Frummel Als je een goeie stagiare hebt dan kun je er veel aan hebben. Helaas is dat met die van mij ook niet het geval ;)
    En ik begrijp dat je kleine mannetje niet zo lekker eet?
    (heb het niet meegekregen, sorry)
    Dat lijkt me echt heel vervelend, als moeder wil je toch dat je kind goed eet en zn vitamientjes binnen krijgt.
    Eet hij altijd al moeilijk of is het van de laatste tijd?

Wupje Ben je je haarbal ondertussen kwijt? ;)

Jannegie Gefeliciteerd met je mooie echo!

Gister heeft mijn collega ook aan de rest van de collega's verteld dat ze zwanger is. Haha, iedereen bijna in shock omdat we nog geen 2 weken na elkaar uitgerekend zijn :)

En vanmorgen maar weer eens misselijk, bah. Had ik bij Jara helemaal niet zo erg. Nou ja heel erg is het gelukkig niet, maar wel vervelend.

Vanmiddag naar Ikea voor t keukentje. Jara heeft genoeg centjes gekregen voor dr verjaardag!

11. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Ik zit naar jouw vrouw mijn vrouw te kijken.

Een gezin waarbij de kinderen diverse sporten doen.
    en
    Een gezin waarbij papa en zoon voornamelijk alleen computerspelletjes doen.

Ik vind beide echt extreem!!! jemig...

12. vive2

vive2 Fanatiek lid

Ja! :D

Ik ga zo de stad in om wat wijdere kleding te zoeken, ik barst ineens overal uit. Ik heb trouwens gisteren een knaltest gehad, jeuhh! Het lijntje was donkerder dan de controlestreep :)

13. Frummel

Frummel Niet meer actief

zo kind weer wakker:)

@wupje: is vanaf de geboorte al zo helaas.. maar goed verder is het gelukkig wel een heel vrolijk en vreselijk schattig ventje:D

Declan heeft de nieuwe tuitbeker van nuby door*vreugdesdansje* hij heeft er net helemaal zelf 90 cc uitgedronken:D zonder tegensputteren!

@lui/moe: vreselijk heb het idee alsof er geen energie in me zit! het andere moment barst ik weer van de energie.. denk ook dat het hier door het thuiszitten komt hoor. heb altijd heel veel gewerkt en ineens niets:S begin het ook flink zat te worden moet ik zeggen.. voel me echt zo'n huismus!(ben ik nog veels te jong voor:D)

@kimm: ik vind jouw vrouw mijn vrouw altijd wel extreem eigenlijk..

@konijn: *zwaai!* spannend meis de echo morgen!! mijn duimen draaien overuren;) die ongipijn heb ik ook, had ik bij dex ook..

@afscheiding(wat zijn we toch weer smakelijk bezig hihi) hier niets:)

14. Konijn

Konijn Niet meer actief

@ Konijn: toen ik zwanger was van Judith had ik dat ook heel veel en erg, maar het hoort er echt helemaal bij. Succes morgen! Denk aan je.

@ Tweelingen: ik ben er volledig van overtuigd dat het er twee zijn. Zozeer dat het afgang wordt als bij de eerste echo blijkt dat het er maar eentje is. ;)

@ Ego: over twee uurtjes voor het eerst naar de verloskundige! En mijn man gaat mee! Bij Judith wilde hij nooit mee...

@ Ego2: voor het eerst een dag echt wat minder misselijk... fantastisch. Ik heb emesafene en vandaag is de eerste dag dat ik denk dat het misschien toch een beetje helpt. Merk dat ik meteen het zwanger zijn een beetje leuk ga vinden.

Groetjes!

Esther

15. Konijn

Konijn Niet meer actief

Haha... Die van mij zouden acuut alle contact met ons verbreken denk ik... ;) Ze zouden in ieder geval niet de lol ervan inzien. 8) Ik vraag me trouwens af of mijn eigen ouders het wel zouden snappen. Dergelijke opmerkingen houden we dus maar wijselijk tussen ons tweetjes... ;)

16. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Hallo!

Ik wil me hier ook even aanmelden :) Ik hoop dat ik jullie kan bij houden.
    Ben op het moment 5 weken en 1 dag zwanger van ons tweede wondertje!

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Konijn, ongi pijn kan er zeker bij horen. heb het af en toe ook.

Afscheiding.hier ook de hele dag door witte.

mamaChantal. hier ook heel moe

18. Frummel

Frummel Niet meer actief

moonlight welkom!!

@tweelingen: bij declan was ik er heilig van overtuigt dat het er 2 waren.. ergens had ik ook gelijk want ik had een miskraam gehad die nog boven hem zat in mijn baarmoeder..

@konijn:hihi zie de reactie van je ouders dan al lichtelijk voor me:D Denk dat als ik zoiets zou dan dat het kwartje niet zou vallen..

19. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hi hi ik vind mijn werkdagen eigenlijk altijd wel heel relaxed, heb ik veel meer tijd om mee te kletsen :D.
    Thuis lukt me dat nooit want Kyano wil gelijk mee typen als hij mij op de pc ziet. En hij kent een aantal leuke filmpjes van you tube die wil hij dan gelijk zien.
    Ik heb in de pauze nog een leuke muts en das voor Kyano gekocht en een trui.

Konijn87 ik heb ook regelmatig wat ongi pijn.
    Ik ga heel hard voor je duimen, hoop zo op een goede echo!!!

Zonnebeertje succes!!

Nina hier is de misselijkheid gelukkig weer wat gezakt.

MamaChantal ja ik ben ook erg traag. Lekker toch als jouw meisje slaapt ook even rustig aan doen.

Marleen ha ha ik had de haarbal vanochtend al geloosd :D.
    Grappig jouw collega rond dezelfde termijn uitgerekend! Kan me voorstellen dat de andere collega’s even moesten slikken.
    Leuk keukentje kopen!

Kimm is idd altijd bij ‘jouw vrouw, mijn vrouw’ ze zoeken altijd 2 uitersten uit. Ik zou echt nooit meedoen aan zo’n programma. Moest er niet aandenken dat mijn zoontje een andere moeder had voor een bepaalde periode en mijn man een andere vrouw. Laat mij maar lekker burgerlijk bij mijn gezinnetje blijven

Konijn echt waar ben je overtuigd van een tweeling? Waar baseer je dat op? Of gewoon gevoel?
    Ik hoop voor je dan dat het gevoel klopt.

Moonlight gefeliciteerd en welkom!

20. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Oh ja Frummel gaat dus best goed met eten vandaag, super toch!

Deel Deze Pagina