Juli 2011 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ProudMum, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    BB10. dat is heel normaal. Dat is bandenpijn.
    Je zal het straks bv ook krijgen met opstaan op de wc etc ( ik heb het soms ook met hoesten,niezen etc )

2. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    @ BB10: je kan met een gerust hart lekker in je bad hoor!! het moet niet al te heet zijn maar idd je gaat niet met 40 graden in bad! Veel plezier in bad vanavond!

@ angie: niet meer aan die test denken. je hebt een super echo gehad en die is nog veel betrouwbaarder dan een test!!

@ frummel: leuk gebaar voor haar!!

Zo ik ga even de salade maken en de soep opwarmen en wat heb ik het koud zeg!!!

3. MamaMo

MamaMo Lid

14 jun 2008
    76
    0
    0
    @Tesske: Jeetje wat erg! Vind het echt heel erg voor je :( Heel veel sterkte.

@Tweeling: Als het de eerste zwangerschap zou zijn zou het mooi meegenomen zijn. Dan hoefde ik tenminste niet nog een keer die ellend van moe, misselijk en verstopt zijn mee te maken ;) Maar mochten het er 2 zijn is het natuurlijk nog steeds dubbel zo leuk!

@Kaatje85: Supershirt!!! Ik denk dat ik je ideetje ga pikken hoor :)

@testen: Wilde eigenlijk ook niet meer testen maar na het verhaal van Tesske wil ik het morgen denk ik toch nog wel een keer proberen. Mag pas de 30e naar de vk en dan pas maken we een afspraak voor een echo. Dat is echt nog lang!

Morgen lekker een vrije dag. Ik ga op zoek naar moonboots en een slee voor de kleine man, want als het sneeuwt durf ik natuuuuuuuuuuuuuurlijk niet te rijden naar m'n werk dus dan MOET ik wel verplicht buiten spelen met de kleine. Dus ehm... duimen jullie mee voor een pak sneeuw? Laten we zeggen ehm... vrijdag??

4. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @mamachantal
    Hier iemand die de hele dag door onwijs moe is! vreselijk moe!

@frummel
    vriendinnetje van je broertje? hoe jong als ik vragen mag?
    Hebben ze nog meer dingen nodig?

@angiebaby
    joehoe!!! de echo wat toch ook goed! Ga genieten van de zwangeschap!! Niet blijven testen joh! Genieten meid!!! :)
    jij hebt al een echo gehad... ik mag nog even 3 tot 5 weken wachten :(

@nina
    een warme douche nemen werkt meestal wel om het warm te krijgen :)

wie heeft er zin om te helpen met de traktatie van Ticho te maken? Die gaat morgen trakteren omdat we donderdag een fotoshoot hebben in Breda:)
    Ik hoef maar 12 taartpunten in elkaar te zetten geknipt is het al nu alleen nog plakken en vouwen :O pff... ben al moe word wel weer een latertje vandaag.... helaas...

5. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Angiebaby, super een goeie echo!! Genieten meid en niet meer testen!

Hebben jullie ook dat jullie humeur soms ineens omslaat? Vanmiddag op het werk deed iemand iets en ik was meteen op mijn tenen getrapt terwijl ik me er normaal niet zo druk om kan maken.

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    MamaMo. je doet maar hoor ;) Had de tekst zelf ook van internet ( en trouwens niet gebruikt )

Miracle, herkenbaar hoor. Op mijn werk kan ik het wel handelen, maar thuis gaat alle remmen los haha. Als Ferry ook maar iets zegt of doet op een moment dat ik het niet hebben kan wordt ik een partij geirriteerd

7. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    hebben jullie dingen die nu anders smaken als voorheen?

8. mamatien

mamatien Niet meer actief

Ik kom even langs zwaaien!!!

9. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    dank jullie wel meiden!!!!!!!!!!!!!!!ik probeer weer positief te gaan denkennnnnn ookal is t moeilijk

10. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Kaatje, ohh haha, hier gaat het thuis vaak ook zo. ( Zijn hubbies woorden ) Op mijn werk heb ik er nog geen last van gehad, op vanmiddag na. Ik was echt super geirriteerd..

* Zwaait naar Mamatien!*

11. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Mijn humeur is met het uur wisselend. Wel vervelend, want ik werk met kinderen, moet mezelf soms echt even een schop onder mijn kond geven, om te bedenken dat het kinderen zijn en geen volwassenen. Heb ik af en toe ook met mijn zoon, die zit op het moment in de "nee-fase" en haalt dus soms het bloed onder mijn nagels vandaan...alsof hij het aanvoelt.

Ben verder snip verkouden, had ik een neusspray gekocht, heel niet meer aangedacht dat ik die misschien niet mocht gebruiken. Staat er in de gebruiksaanwijzing dat het alleen in overleg met huisarts mag. Dus ik de huisarts bellen, belt die assistent me pas morgen tussen 11.00 en 12.00 uur terug.....nee daar heb ik vannacht wat aan *zucht*.

Voor de rest ben ik ook super moe, probeer het ook aan mijn vriend zijn verstand te peuteren, maar die verteld me toch doodleuk dat hij doorwerkt tot 20.15u...grrrr....
    Dus...ik ben blij dat kleine man op bed ligt en ik languit op de bank liggen met de laptop....

12. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo zo, wat een dag vandaag.
    Ik ben niet eens aan zwangerzijndenken toegekomen.
    Nu ff op de bank met de laptop.

@ angiebaby vertrouw in jezelf en hou dat beeld van de echo vast!

*zwaait terug naar mamatien*

@ mamamoo, nou laat die sneeuw maar komen ik ben vandaag nog bij de garage geweest om mijn velgen met winterbanden eronder te gooien.

@ BB10, ik zit elke avond in een lekker warm badje! ik heb ook nog maar 1 zwangerschapskwaaltje waar ik hinder van ondervind en dat is bandenpijn en dat warme badje en een kruikje mee naar bed helpt daar goed tegen.

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Goedenavond allemaal!

Meeen ben moe! Pfff zijn die eerste 12 weken al voorbij?

14. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL

Haha, jah geduld schijnt een schone zaak te zijn :D

Maar jouw 12 weken zijn sneller voorbij dan die van mij 8)

15. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Konijn een tweeling?? Zou je dat leuk vinden?
    Ik moet er persoonlijk niet aan denken, daar heb je echt heeeel veel werk van.
    Maar als het zo zou zijn dan leer je daar ook wel mee leven.

Frummel Dat is lief van die mevrouw zeg!! Daar dat vriendinnetje van je broertje vast blij mee zijn!!

BB10 ik zou een heleboel doen voor een heeeeerlijk warm bad! Helaas hebben wij er niet een... :(

Kimm succes met het maken van de taartpunten!

Miracle Ja, het humeur kan zomaar omslaan. En dan vooral hier thuis....

Ik heb vooral dat ik meer ruik. En ik hoef maar aan een vies geurtje te denken of ik ga over mijn nek.

Vanmiddag het keukentje gehaald voor Jara. Morgen mag Marcel m in elkaar zetten :)
    Lekker bij de mac gegeten en daarna snel op bed, man wat ben ik moe!
    Morgen de hele dag werken en 's avonds nog een vergadering.

16. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Tesske, heel veel sterkte de komende tijd. Wees lief voor jezelf en neem de tijd om bij te komen.

Truus, jaaaaaaaaaaaah, je testen worden duidelijker, dus het besef komt er steeds meer he. Super!! Ik zou wel gewoon naar de fertpoli gaan. Dan kunnen ze een echo maken. Als je 5 weken bent, kunnen ze wel zien of er iets in je baarmoeder zit. Een soort zwart gat. Zoals ik bij Lucas had toen.

Konijn, ik duim voor een mooi kloppend hartje voor jouw beeb morgen. Succes!!

Angie, ik deed ook een 3e test, die was ook veel lichter dan mijn andere tests, maar ook een dunner streepje. Ik heb me toen ook even flink onzeker gemaakt, maar.. nergens voor nodig. Gisteren een mooie echo en voel me ook superzwanger. Dus... vertrouw op je kleintje!!!

17. BB10

BB10 Niet meer actief

Ja Kaat ook herkenbaar met niezen of hoesten heb ik het ook. Scherpe steken zegmaar.

Ook alle anderen bedankt voor raad en advies. Ik kom net thuis van het werk en ik duik zo lekker mijn warme bad in;)

18. MvN

MvN Niet meer actief

even een vraagje...

Ik kan kiezen tussen 3 -10 of 17 dec. voor een echo.. wat zouden jullie doen? Ik ben dan 6.5wk ( de 3e dan )

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik krijg hem met 6 weken en 5 dagen.

Tot morgen :)

20. MvN

MvN Niet meer actief

dan wacht ik jouw bericht af haha! Succes!

Deel Deze Pagina