Juli 2011 Mama's!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by ProudMum, Oct 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    Pinkeltje, heel veel sterkte!!!

Ik heb vanmiddag de 1e echo... vind het toch weer spannend

2. Konijn

Konijn Niet meer actief

Tesske en Pinkeltje: wat rot zeg... sterkte.

@ Marleen: ik hoop dat het er maar één is. Weet ook niet zeker of mijn gevoel een voorgevoel is of angst dat het er twee zijn... Zwangerschap heeft me op zich namelijk al heel erg overvallen. ;)

Ik las dat er nog iemand heel ziek/beroerd is... Van de misselijkheid? Ik heb van de ha emesafene gekregen en het lijkt sinds vandaag een beetje te helpen. Misselijkheid lijkt iets af te nemen en eetlust toe. Wel nog black-outs van een paar weken bijna niets eten en drinken, maar dat zal ook vanzelf wel bijtrekken.

Ego: gisteren het eerste bezoek bij de vk. Die gaf aan dat ik eventueel vrijdag al voor een echo zou komen, maar dat als ik kon wachten het zinvoller was om het met 10 weken te doen (want dan is er meer te zien, heb je er meer aan, bla, bla, bla...). Wat zeg ik, ei dat ik ben: 'Ja... doe maar met 10 weken dan...'. Nu dus nog twee weken in de zenuwen, terwijl ik er eind deze week vanaf kon zijn. Ik voel me enorm verstandig, maar eigenlijk vooral een enorm ei... Ik wil namelijk helemaal niet wachten tot 10 weken. Ik wil het nu.

Tot zo ver... ;)

Groetjes!

3. MvN

MvN Niet meer actief

franka: T hoeft niks te zijn hea meid! ik heb maandag bruin bloed verloren.. dat was savonds weer over.. en vanochtend weer een beetje...

Hebben jullie trouwens ook dat je je baarmoeder echt voelt als je voorover bukt.. alsof er iets in de weg zit...

4. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

Nov 2, 2009
    3,644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem

5. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

Jan 4, 2009
    4,106
    624
    113
    groningen
    Hey Meiden,

@Pinkeltje, heel veel sterkte meid.

@Franka, zie mijn onderschrift. Vreselijk bloedverlies gehad. Afwisselend van bruin tot veel rood, 9 dagen lang. Leek wel te menstrueren. 17 nov echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien. Weet hoe onzeker je ervan word, maar hoop houden meid

6. nina1982

nina1982 Bekend lid

Dec 30, 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    He meiden,

Alles goed hier?

@ pinkeltje: Wat rot zeg!! Sterkte!!

@ bleodverlies: idd meestal onschuldig als het alleen bloed is en geen stolsel en krampen dus laat je niet gek maken!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hier aan het werk en idd ik voel me buik af en toe ook al echt zitten!! en wat pijn weer onderin de buik en bij mijn benen dat zal wel de bandenpijn weer zijn!!

7. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

Nov 2, 2009
    3,644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Ja, dat doe ik dan ook maar :) Zaten vanochtend 2 hele kleine stolseltjes bij, maar goed ook dat hoeft niets te zijn. Zou alleen nu het liefst voor een echo gaan. Wil zeker weten hoe het zit...Geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen :) Wel fijn om te lezen in je onderschrift dat het ook zo kan gaan! Super voor je!

8. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Je komt niet bitchie over hoor! Althans op mij niet! Ik heb ook maar 1 test gedaan, en heb het daar bij gelaten. Het zegt mij genoeg dat ik een posi test had en mijn menstruatie uitblijft, tot de 12 weken is het echt afwachten! Al heb ik dan mijn eerste echo al gehad en mag ik over 6 dagen voor de 2e echo! Dan ben je toch wel wat geruster!

9. Wupje

Wupje VIP lid

Jan 24, 2008
    6,406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Pinkeltje och meid wat een verdrietig bericht :(.
    Ontzettend veel sterkte gewenst!

Ryanne jij ook sterkte! Kun je de ha niet bellen voor een medicijn?

Jeluna wat leuk dat je zus ook zwanger is!

Franka ik hoop dat alles goed is met uk!!

Angela meid wat geweldig!! Gefeliciteerd met de goede echo!

Konijn tsja idd lastig. Klopt natuurlijk dat je bij 10 weken veel meer ziet maar net zoals jij zou ik dat geduld ook niet hebben. Zit nu al in de zenuwen voor dinsdag en moet dus nog een kleine week wachten. En dat terwijl ik al een echo gehad heb. De eerste weken zijn gewoon zenuwslopend en je wilt gewoon graag een bevestiging.
    Waarom niet heel sneaky opbellen en zeggen dat jullie nog een vakantie geboekt hebben en daarom de echo iets vervroegen? Hoef je niet meer zo heel lang te wachten ;).

Ik heb mijn overleg weer overleefd. Duurde toch nog van 10.30 tot 13 uur en de misselijkheid begon alweer op te komen, was blij dat we klaar waren. Op zo'n momenten is het echt moeilijk niks te zeggen maaar als alles goed is kan ik het woensdag gaan vertellen :)

10. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Ah nee meid, wat enorm rot! Huil het er maar lekker uit hoor! Heel veel sterkte!

11. @ wupje ga idd bellen. die misselijkheid is vreselijk. Ben drie kilo kwijt terwijl ik niet eens hoef over te geven. overal zie en ruik k eten bleh

@ belliebel ook dinsdag weer de echo, toevallig zeg.
    Was jij nu degene die t op de wc geschreven had? Heb teruggelezen maar t zijn zoveel pagina/s

12. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Ja klopt, wij hadden het op de wc geschreven! We hebben er enorm leuke reacties op gehad:D. Afijn, vanavond komt de rest van de familie het te weten. Ben namelijk jarig vandaag:D.

Ja vind het toch wel weer een beetje spannend hoor die echo aankomende dinsdag!

13. mamatien

mamatien Niet meer actief

ff ego berichtje :(

Pff meiden, ben misselijk!!!
    Blegh over 5 min. moet ik weer met een leerling spreken. Ik had net gesprek met een leerling maar kon me ook moeilijk concentreren door de misselijkheid :(

14. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

Jan 4, 2009
    4,106
    624
    113
    groningen
    Belliebel van harte gefeliciteerd met je verjaardag, een hele fijne dag gewenst, maar dat zal wel lukken denk ik ;)

Heb gisteren de mevrouw van moeders voor moeders over de vloer gehad. Heeft me alles even uitgelegd en de flessen met maatbeker afgeleverd. Ben nu druk met het opvangen.

Kreeg trouwens een hele mooie halsketting en een nachtlampje.

Vanmorgen aardig beroerd, gaat nu al de hele dag wat door. Zit nu achter twee beschuiten met kaas. Brood kan ik wel van gruwelen brrrrrrr.

15. Marlous

Marlous Fanatiek lid

Nov 19, 2010
    2,066
    0
    36
    Hoi allemaal,

Langzaam begin ik mijn draai hier op het forum een beetje te vinden. Maar bij dit topic zit ik zeker goed, we hebben gisteren te horen gekregen dat onze krummel 11 juli wordt verwacht!
    ben dus net zo lang zwanger als Mariska hier boven mij, wat een timing ;)

17 december hebben we de eerste afspraak bij de VK en krijgen we een echo. Als ik het hier zo lees, is dat vrij laat. Het mocht de 10e al, maar mijn vriend wil er graag bij zijn en die kan dan geen vrij krijgen. Ik moet dus nog wat geduld hebben...
    Al denk ik wel dat ik het dan pas echt geloof. De test kon niet missen hoor, maar ik heb zo weinig vreemde gevoelens dat ik het moeilijk kan geloven!

Nou dames, in plaats van alleen meelezen zal ik zoveel mogelijk proberen mee te kletsen.
    Liefs Marlous

16. MvN

MvN Niet meer actief

gefeliciteerd marlous!

Nou ik heb hier een oude positiebroek weer uit de kast getrokken! Pfff wat een verademing!

Vanmiddag naar de knippert geweest... lastig de moel dicht houden want ik ken iedereen daar haha! Ik ben van 15 cm over de schouders naar een korte schuine bob gegaan :p

17. diem

diem Actief lid

Oct 26, 2008
    203
    2
    18
    Female
    Zo mama van Noelle nu al positiekleding aan! Dat schiet al lekker op bij jou ;)

Ik heb een nieuwe banner gemaakt, eerst durfde ik nog niet goed, maar ach tot nu toe gaat het goed, dus ik moet er ook vetrouwen in hebben.

18. MIss X

MIss X Fanatiek lid

Dec 13, 2006
    2,956
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Hallo Moeders

Gisteren mijn eerste kostbeurt gehad brr, wat was ik misselijk.
    Net MvM geweest leuke armband gehad en voelt wel weer goed om mee te doen!

Ga eens een hoop teruglezen, jullie gaan supersnel allemaal met posten

19. Wupje

Wupje VIP lid

Jan 24, 2008
    6,406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Belliebel proficiat met je verjaardag!!

Mamatien knuff voor jou!

Marlous gefeliciteerd en welkom!

Positiekleding hier gelukkig nog niet nodig. Vanaf volgende week mag het.

Zo mijn werkdag zit erop, misschien tot vanaaf!!

20. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0
    ja dat is de combinatie test die gaan wij niet doen omdat hij niet waterdicht zit en wij willen ook geen vruchtwater punctie en als er zoveel % uitkomt bieden ze die dus als vervolg test aan nee wij wachten op de 20 weken echo en daarna gaan we pas de babykamer doen enz vroeg genoeg dan ook

Share This Page