Juli 2011 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ProudMum, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Oh ja en Angela mijn uitgerekende datum is 5 juli :)

Mermaid idd een duidelijke test!

Kwaaltjes wel al moe (maar dat ben ik eigenlijk altijd :)) en soms vlaagjes van misselijkheid maar nog niet hoeven overgeven. Bij Kyano was ik wel erg misselijk dus ben benieuwd hoe het verder gaat.

Zo welterusten allemaal!

2. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Getsie derrie... Dat moet je ook niet doen meis ;) Nee, das echt balen...

Ik heb er de vorige zw.schap geen last van gehad, hoop nu ook niet!

3. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Héél erg duidelijk!!

4. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Wupje, heb het erop gezet.

FF over de site, er zit ook een fotoboek bij, dus mocht je test foto's of al een echofoto hebben, stuur ze door, en ik open een speciale map voor je!

5. Frummel

Frummel Niet meer actief

goedemorgen dames:)

Mermaid welkom! nog iemand die zo kort op weer zwanger is:) voel ik me minder alleen;) leuke naam Ayla!

Ik knuffel al een halve week de wc de hele dag door.. 's avonds is mijn buik vreselijk opgezet, was bij dex ook. leuk die darmen:)

straks komt mijn beste vriendin en die ga ik toch maar wel vertellen dat ik zwanger ben:) gister een andere vriendin en die zei direct ooooh je bent zwanger! stom verbaasd als ik was kreeg ik direct een knal rood hoofd hahaha verraden!

6. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ Mermaid: mooie test meid! Daar is idd geen twijfel over mogelijk.

@ 'kwaaltjes': nog steeds erg weinig last van. Af en toe wat misselijk (vooral als ik in de auto zit), lichte krampjes in m'n onderbuik en borsten zijn wat gevoeliger. Bijna te verwaarlozen dus. Voel me echt top! Mijn huid ziet er nu zelfs beter uit dan normaal...........hahahaha.

7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Mermaid:
    Wat een mooie test! WOW, daar hoeft niemand aan te twijfelen.
    Qua kwaaltjes, hier een waslijst. Misselijk, zere opgezwollen borsten, zo ben ik vrolijk en zo weer een bitch, huilen om niets, heel de dag aan het gapen van de vermoeidheid. Lig bijvoorbeeld om half 8 al op de bank te snurken. haha

8. ProudMum

Mijn mijlpaal is gehaald: 5 WEKEN!!!

9. ProudMum

Wow Esje, jij mag zeker niet klagen!

10. Frummel

Frummel Niet meer actief

gefeliciteerd truus!!!!

11. Frummel

Frummel Niet meer actief

ik probeer een gips afdruk van dex zijn voet te maken grrrrr niet goed voor mijn humeur

12. ProudMum

Frummel, hier ook eens gedaan. Maar tijdens een fles en met 2 personen. en dan was het nog niet naar mn zin hoor haha

13. Frummel

Frummel Niet meer actief

laat maar.. heb een gips bol gemaakt haha(dat lukte wel) met een verf afdruk van zijn voetje

14. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ Truus: je hoort mij ook helemaal niet klagen. Heb van m'n moeder begrepen dat zij bij beide zwangerschappen helemaal nergens last van heeft gehad, dus ben benieuwd of ze die genen doorgegeven heeft........hahahaha. En als het wel komt, maakt me dat ook niet uit. Ik weet waar ik het voor doe. Gelukkig houdt mijn wc niet zo van knuffelen ;).

Gefeliciteerd met je 5 weken mijlpaal. Ik ben wel benieuwd hoe ver ik nu echt ben. Kan goed zijn dat ik een paar dagen verder ben, maar daar komen we met de echo wel achter. Voor mij komt de mijlpaal volgende week. Dan ben ik langer zwanger dan de vorige keer toen het mis ging (6+4).

Heb nu trouwens al 2 nachten gedroomd dat we een dochter krijgen. Ben benieuwd of het gaat kloppen. Degenen die het weten denken ook allemaal een meid (behalve m'n broertje). Over een week of 12 zullen we het weten.

Willen jullie trouwens weten wat het wordt of laten jullie je verrassen?

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Frummel: Jullie dus ook 2 kindjes kort op elkaar? Hoe oud is je oudste nu?

@ kwaaltjes: Oh ja, trouwens wel last van bitchy-gedrag als ik mijn man mag geloven, hahaha. En ik begin alweer met allerlei dingen verkeerd op te ruimen. Vanmorgen wilde ik de yoghurt in de kast waar de borden staan terug zetten ;).

@ Esje: Wij willen wel graag weten wat het wordt. Wisten we bij Ayla ook en ik vond het toch wel heel leuk om het kamertje echt meisjesachtig te maken en gericht te shoppen.

16. Frummel

Frummel Niet meer actief

onze zoon is bijna 6 maanden:) hij is van 3 mei! hier willen we ook weten wat het word hoor.. niet dat het uitmaakt maar inderdaad voor de kamer. vond het bij dex geweldig om alles helemaal stoer en jongens te maken en van die mini polo's te kopen:D als het een jongetje wordt heb ik boven tassen vol kleding liggen haha als het een meisje is mag ik gaan shoppen en heb ik voor de geïnteresseerde hier een tassen vol jongens kleertjes:)

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh, wat leuk zeg, bij jullie zit er straks dus ook 14 maanden tussen, net als bij ons.

18. ProudMum

Joey is 3,5 als de baby er is. Zelf vermoed ik een jongen, een meid is ook welkom hoor, en ben razend benieuwd naar het geslacht. lekker gericht shoppen!

19. vgg

vgg Bekend lid

8 okt 2010
    522
    21
    18
    NULL
    NULL
    Vroeger riep ik altijd dat ik niet zou willen weten wat het zou worden, maar mijn man wel en ondertussen ben ik overgehaald. Ik denk dat ik te nieuwsgierig ben om het niet te weten ook. ;)

@Truus: Hoe is het met de misselijkheid? Nog meer geknuffeld? :(

20. ProudMum

Vandaag nog niet Vgg, hopelijk blijft het zo!

Deel Deze Pagina