mamaNoelle. vervelend die onzekerheid. Bij mijn miskraam in feb. begon het dat ik snachts wakker werd met een heel zeurderig gevoel in mijn benen ( wat je normaal ook wel eens in je ongi hebt. ) die avond erna 'savonds ligt bloedverlies en snachts is het doorgebroken als een soort ongi. hield ook een paar dagen aan
Ik heb een bevallingslijst juli mama's 2011 geopend. Ik weet dat er ook een aparte site is maar ik moet hem telkens zoeken en zo kan iedereen hem makkelijk vinden. Ik denk dat ze best naast elkaar kunnen bestaan en deze lijst is voor iedereen aan te passen. Ook kun je er je afspraken op kwijt zodat het misschien wat makkelijker is om elkaar in de gaten te houden. Wie niet mee wil doen, even goede vrienden
pfff eindelijk bijgelezen... Wat wordt er toch gezellig veel gekletst op zo'n dag.. Vanavond MvM hier geweest. Ze schrok er zelf een beetje van dat ik een bekende ben en of ik het niet vervelend vond..Iedereen zijn beroepsgeheim toch? Maar iig een knaltest en maar direct begonnen. Ik heb de ketting gekozen. Ik vond de armband ook erg leuk maar mijn polsen zijn te dun. Dus dat standaard maatje past me niet. Nu maar weer naar bed. Morgen weer druk dagje. @stagiaire: heel wat pagina's terug had ik wat genoteerd over een 'tegenvallende' stagiaire: het kwartje is gevallen!! Vandaag een dag zonder irritaties gehad! Welterusten allemaal!
We willen een vlokkentest, omdat mijn dochter gehandicapt is, we weten hoe moeilijk het is voor haar en voor ons dus we willen geen herhaling.
Mogge. Brakke nacht gehad. Om 03.15 deden onze katten een poging elkaar te vermoorden. Levi wakker, ik kon niet echt meer slapen. Gelukkig vandaag maar 4 uurtjes werken en dan weekend. Net met moeite een halve boterham naar binnen gekregen,dus probeer zo nog maar een beetje ontbijtdrink. En ik haaaaattttt !!!! krabben :x Lijsten Kunnen idd naast elkaar staan. Voor degene die steeds moeten zoeken naar de lijst van Angela. Je kan hem ook opslaan in je favorieten
morguh dames*gaap* hier wel redelijk geslapen alleen damn wat is het koud! zoonlief ligt in de box met zijn tuitbeker te klooien volgens mij gaat de helft erlangs maar ik laat hem maar hij vind het leuk en hij 'drinkt', dat is al wonderbaarlijk! oeh kaatje: en toen had jij de neiging de katten te vermoorden?
morge dames, hier ook een slechte nacht. Zoonlief heeft een overactieve blaas. wat inhoud dat hij steeds naar de wc moet. ca elke 10 min.n hhhmmmm en dat de hele nacht door. heeft al pilletjes van de dokter. dus hopenlijk gaat het in de loop van de dag beter. Leuk die bevallingslijst hier. goed idee.. en kunnen toch prima naast elkaar bestaan.
Vind het eigenlijk best wel knap dat het me in één keer is gelukt mezelf toe te voegen aan de lijst... @ Miffy: is je afspraak echt 29 december? Niet 29 november? Eind december klinkt zo laat (dan ben je 15 weken zwanger)...
Goedemorgen allemaal! *gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap* Moest vanmorgen krabben. Zat echt een dikke laag ijs op de voorruit en de beeb dacht: Oh mama wat doe je nou toch? Je kan toch beter terug naar binnen gaan en lekker met de wc pot gaan knuffelen? Sja dat aanbod kon en mocht ik niet afslaan Was maar een half uur te laat goed he?
ik meld me hier af... Verlies nu heel veel helderrood bloed en ga er van uit dat dit niet goed zit! Fijne zwangerschap allemaal!