ik zei vroeger ook altijd dat ik het nooit wilde weten.. bij dex vroeg ik bij de positieve test mezelf al af of het een jongen of meisje zou zijn hahaha en ik baalde enorm toen ze bij de echo van 18 weken het geslacht niet konden zien.. te nieuwsgierig! truus: weet joey al dat hij grote broer wordt?
oo voor angela 24 november hebben wij de intake en mogelijk ook de eerste echo.. dat weet ik niet zeker Jeetje meis ik las op de gezamelijke site dat je bent ontslagen nav je miskraam.. wat een honden lopen er toch rond op deze wereld!
Truus super 5 weken! Mijn mijlpaal staat nu echt op een goede eerste echo, ik merk ook dat ik vandaag weer erg onzeker ben . Heb wat lage rugpijn en ook weer een beetje bruinverlies. Ik weet dat het niet erg is aangezien ik het bij Kyano ook gehad heb maar toch maakt het me erg onzeker. Geslacht: ik denk wel dat ik het nu ook wil weten, bij Kyano wisten we het ook en dat vond ik erg leuk. Alleen hebben wij het voor familie en vrienden wel als verassing gehouden. Wij hebben het Kyano niet verteld, hij snapt dat toch nog niet echt en de tijd duurt voor zo'n kleine zo ontzettend lang. Ik kijk wel wanneer we het uit gaan leggen.
Wupje, Joey en Kyano schelen al 9 maanden he. Ben van plan om hem overal erbij te betrekken en mee te nemen naar controles, echo enz
Hallo meiden, het gaat wel erg snel hier. Lees al veel kwaaltjes. Ik moet eerlijk zeggen... weinig last. Voel m´n borsten wel iets. Oja en dat m´n hartslag weer hoger is merk ik ook. Hoop dat m´n borsten snel weer lekker vol worden . En mn huid was vorige keer véél minder droog. Dat hoop ik nu ook. Wel last van haaruitval, hele kussen ligt vol. Vorige keer ook minder last gehad van haargroei in het gezicht. Hihi, was ook wel fijn, minder vaak harsen. Wupje, ooh wat grappig, voormalig Laser. Ik werkte ervoor tijdens de vogelpest in 2003. Denk dat ik dan ook weet in welke plaats je werkt. Begint met een D?
zoooo er is behoorlijk wat gekletst hier!! Frummel, heb het op de site gezet! Elke dag is voor mij een mijlpaal als ik geen bloed verloren heb. Dat was de vorige keer namelijk wel zo. Frummel, ik heb mij de vorige keer ziek gemeld toen ik de miskraam had, dat duurde langer, want het wilde niet komen. Toen het uiteindelijk weg was, ik denk na zo'n 2 weken, wilde ik weer aan de slag, dus had een afspraak met TM om planning door te spreken. Maar die zag het niet meer zitten met mij.. LEkker dan, en je kindje, én je baan kwijt...
Jannegie, krijgt Linde nog steeds BV? en wil je de 2e ook BV geven? Wat heb jij toen een tegenslag gehad met de BV bij Linde! Wil je dat weer zo doorzetten?
hallo meisjes Hier nog niet veel kwaaltjes er bij gelukkig Onze kids weten het nog niet, ik weet namelijk wel zeker dat mijn dochter het dan aan iedereen verteld, hihi. ik begin trouwens bij een nieuwe baan, wel binnen dezelfde organisatie, krijg per december ook een vats contract (had nu eerst jaarcontracten). zouden jullie het voor die tijd vertellen over de zwangerschap? die is natuurlijk nog heel pril? Ik moet wel echt op zoek denk ik naar wijde shirts/tuniekjes, anders valt het wel op oevr een paar weken denk ik. ik heb 16 nov mijn 1e echo in het zkh!
Zonnebeertje, als je het red tot de echo zou ik het erna vertellen. Mits ze niet al gaan gissen natuurlijk!
Zonnebeertje, ik zou ook nog even wachten meid! Je bent pas zo kort zwanger. heb afspraak erop gezet.
@ Zonnebeertje: Ik zou ook wachten met vertellen hoor. Ik zie er trouwens ook wel een beetje tegenop om het op mijn werk te gaan vertellen. Bij het bedrijf (notariskantoor) waar ik nu werk heb ik 1,5 jaar geleden ook al gewerkt, maar ik ben nu sinds 20 september weer in dienst. En dus na een maand al zwanger, hahaha, zullen ze wel blij met me zijn. Nou ja, jammer dan hoor, wij hadden ook niet verwacht dat het gelijk in de 1e ronde raak zou zijn...
idd jammer dan! Ik vertel het wel na de echo met 10 weken, die hebben we dan bij de vk. Dan heb ik iig mijn contract en ben ik nog ruim op tijd met vertellen.
Wat vinden jullie van deze hobbelbeesten? Zag ze zaterdag bij Babydump. Ik vind ze echt zo gaaf. Hobbeldier.nl - Dé leukste hobbelbeesten van Nederland Gratis bezorgd! @ vertellen op werk: denk dat ik het over 2 of 3 weken ga vertellen. Ze weten nu toch al dat we bezig zijn ivm mk 2 maanden terug. Baas is nu druk met herindelen van de afdeling en vind het ook niet fair om precies als hij klaar is met de mededeling te komen. Kan hij weer opnieuw beginnen. Vorige week al goed gesprek over gehad, maar natuurlijk niet gezegd dat het al zo ver is. @ Zonnebeertje: ik zou idd even wachten meis.
@ Esje: Die hobbelbeest vind ik echt SUPER leuk!!! Misschien dat wij voor de kerst voor Ayla wel zo'n ding kopen. Is vanaf 9 maanden zie ik staan en met de kerst is ze 8 maanden.
Truus ja precies als Joey het wel goed begrijpt is het heel leuk om hem erbij te betrekken. Jannegie nee niet in D maar in R Angela pff heftig zeg en je kindje verloren en ook nog je baan kwijt Esje super leuk die hobbelbeestjes! Ik denk dat ik vrijdag als ik thuis ben eens de gyn ga bellen, ben vandaag als het goed is precies 4 weken zwanger en mag dus over 4 weken voor een echo komen, gauw een afspraak maken
dag dames wat een leuke hobbeldieren! ik ben vandaag rond wezen kijken voor een tweelingwagen.. conclusie: er komt GEEN tweeling wagen.. wat een walgelijke dingen zeg. korte uitleg de tandem: Met dex voorin kan ik dus geen stoepen op: is onwijs zwaar omdat het gewicht meer naa voren hangt.. zo'n 1 naast elkaar vind ik niet echt praktisch.. nu heb ik de ultieme oplossing gevonden(vind ik dan) kun je gewoon aan elke kinderwagen vastmaken en inklappen als je kleintje wilt lopen! plus als dex geen buggy meer nodig heeft haal ik hem er gewoon vanaf.. simple as that de buggypod