Ik ben weer terug. Baarmoeder mond is gesloten, verdikt slijmvlies. Er zat nog wel wat in de baarmoeder, maar ze kon niet zeggen wat.. ze dacht wel dat ze een vruchtzakje zag, maar das ook niet zeker. T kan vriezen t kan dooien. Ze zag wel wat vocht in de baarmoeder zitten. T was volgens haar nog te vroeg om wat te zien. Want misschien was de innesteling later... ( weet 100% zeker dat ik op 1 nov mn ei heb gehad. )
mvn ik hoop dat je dan toch nog snel een duidelijke uitslag krijgt. Voorlopig duim ik dan nog wel even voor je.
mielenl: heel veel sterkte meid Mvn: hoop dat je binnenkort meer duidelijkheid heb meis.. maar wat je hebt gezien was wel redelijk positief toch? het wijst niet direct erop dat het is misgegaan..
Ik heb vorige maand net een nieuwe winterjas gekocht, en was niet van plan er nog één te kopen. Nog even zien hoe ik de winter door kom
ik kan niet meer doen dan afwachten... dinsdag krijg ik een echo bij de vk ( heb niet gezegt dat ik naar de gyn moest voor een echo *bloos* )en int zkh krijg ik 6 dec nog een echo
Mielenl. sterkte meis MvN. nog steeds onzekerheid dus Vind het toch altijd wel weer confronterend hoor al die miskramen
mielienl heeel veel sterkteee mvn ooooh wat spannend meis hoop echt dat er nog een wondertje zitttt meiden nu echt stoppen met die bloedingen enge verhalen en miskramen hoor
@ mielenl: wat jammer zeg! ik wens je veel sterkte en succes! @ mvn: hmm nog even afwachten dus. Hoop zo dat dinsdag meer duidelijkheid kan bieden!
Mielenl: heel veel sterkte MVN: ik blijf echt voor je duimen, het kan nog steeds ok zijn. @ alle WC pot knuffellaars, veel beterschap met de misselijkheid! Auto staat nog steeds bij de garage, ik ga zo maar eens bellen hoe het zit. Nu even een hapje koken en vanavond kom ik hier weer ff buurten!
MvN, als 1 november je ei was, zou je nu 5 1/2 week zwanger moeten zijn toch? Mogelijk is er dan nog weinig te zien. Ik kan mijn echo met 5 wkn nog goed herinneren, zag alleen een vruchtzak, nog niets erin. Veel sterkte en hopelijk groeit er toch een klein wondertje!
Ze wist niet eens zeker of ze een vruchtzakje zag en die had ze toch echt wel moeten zien lijkt mij..
hmm misschien was je ei op 1 november maar je innesteling pas later.. heb weleens gehoord(op mijn werk toen) dat de eicel soms(bevrucht en wel) een paar dagen stil kan blijven staan in de eileider. de ontwikkeling blijft dan ook een aantal dagen stil staan en hierdoor kun je korter zwanger zijn enz enz enz maar goed we lopen nu allemaal te gissen en zekerheid is er natuurlijk pas na een volgende echo.. hoop voor je dat die goed is meid!!