Juli 2011 Mama's!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by ProudMum, Oct 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. paso

paso Fanatiek lid

Nov 20, 2010
    1,115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames geniet nog van de avond! Ik ga in een warm badje duiken en dan lekker mijn bedje in. ;) En een fijn weekend!

2. Sucre

Sucre Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    4,877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Zonnebeertje, wat erg voor je vriendinnen!!

3. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    Miele, heel veel sterkte!!!

MvN, jij ook meid... weer die onzekerheid.

Hier ook 2 collega's zwanger, 24 en 14 weken ongeveer... maar moeilijker vind ik 2 hele directe collega's waarvan er 1 al helemaal uitbehandeld is en bij de ander lukt het ook niet....

4. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

Apr 7, 2008
    2,727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Zonnebeertje O jakkes wat naar nieuws zeg! Zet je wel weer even met beide benen op de grond he?

Bij mij op de groep zijn 4 moeders zwanger en mijn collega en ik ;) Het lijkt bij ons wel besmettelijk te zijn!

Voor iedereen die m kan gebruiken: Dikke knuffel!!!

Nog mooie echo's voorbijgekomen de afgelopen dagen?

Heb verder niet bijgelezen (ruim 30 pagina's)
    Heb het druk gehad met werk en zo en ben gister en vandaag ziek. Griepje gok ik, maar aangezien alle invalkrachten al aan het werk waren ivm ziekte moest ik toch aan het werk....

5. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    zo, net de kraamzorg geregeld... ook weer gedaan

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Paso. Nee het liep nou eenmaal zo. Wachten al heel lang op een broertje/zusje voor Levi en wilde het niet weer uitstellen om een reden als werk etc.
    Het is op zich een vrouw vriendelijk bedrijf. werken veel moeders/zwangeren en parttime is ook geen probleem.
    Mocht het wel zo zijn dat hierdoor niet kan blijven dan is dat jammer. maar mijn wens voor een gezinnetje staat torenhoog boven werk etc

Zonnebeertje, jeetje wat een heftig nieuws zeg :(

7. Sjantalle

Sjantalle Actief lid

Feb 17, 2010
    375
    0
    0
    leerkracht bo
    Op dit moment even in de knoop met mijn emo en wat misselijk..

ik hou het maar even bij mijn eigen ik..

@allen die in onzekerheid zitten: sterkte!!

8. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Paso, leuk ook een zwangere collega. Hier ben ik de enige op mijn werk, ga het ze na de eerste echo vertellen.

Zonnebeertje, jeetje wat naar nieuws van je vriendinnen zeg :(

Weekendplannen: Ik ga morgen met mijn zusje, moeder, vriendin en haar zoontje naar Venlo naar het Change The World Event, tussendoor shoppen voor nieuwe kerstspullen en zondag overdag lekker thuis hangen en zondag avond ga ik naar de bios met me nichtje, haar vriend, me neefje en mijn vader.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Sjantalle. rustig aan meis.

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ik val om van vermoeidheid dus ik duik mijn bedje in. truste

11. Wupje

Wupje VIP lid

Jan 24, 2008
    6,406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Goedemorgen :)

Ha ha het is niet te filmen.....beide mannetjes slapen nog :D! Zou Kyano dan toch een uitslaper worden? Komt goed uit want vanmiddag begint het sinterklaasfeest om 14.15 uur en zo hoeft hij geen middagslaapje te doen.

MvN hopelijk gauw meer duidelijkheid voor jou! Ik duim door!

BB10 shop ze!

Paso jee dat was idd ontzettend vroeg, eigenlijk midden in de nacht!!
    Lekker even paardrijden vandaag. Ik heb dat vroeger ook gedaan maar sinds een jaar of 5 mee gestop. Denk er nog steeds vaak over om weer te beginnen.
    Hi hi die reactie van je baas!

Zonnebeertje ai wat een heftig bericht :(

Miracle hey je bent in de buurt vandaag! Veel plezier!

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Redelijk geslapen. Helaas werd Levi om 05.00 huilend wakker want hij was ottie ( knuffel ) kwijt. Daarna heeft hij gelukkig nog wel even geslapen.
    Lekker ontbeten op bed en gedoucht.net een kwartiertje beneden

Wupje, ow lekker zo'n uitslaper. hoop dat Levi dat ook ooit weer gaat doen ( en niet pas als hij 15 is ;) )

13. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,125
    0
    0
    Enschede
    hallo iedereen,

heb wel alles bijgelezen... weinig onthouden.

@winterjas
    Heb er 1 maar denk dat er nog wel 1 bij komt die wat warmer is en een rits heeft:p

@mielenl
    sterkte

@mvn
    Sterkte met de onzekere tijd

Ik kom meedelen dat ik een nieuwe vriend heb. Hij heeft me veel voldoening en zorgt dat ik me altijd wel iets opgeluchter voel. We hebben al een hele sterke band samen en ik geniet ook erg in zijn bijzijn.

mag ik jullie voorstellen aan mijn wc? had gehoopt dat ik hem niet zo vaak meer hoefte te zien maar helaas...

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Kim, balen he die knuffel momenten met de wc pot :(

15. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,125
    0
    0
    Enschede
    het ergste was dat ik onderweg naar de winkel was om boodschappen te doen voor morgen en de rest van de week.

dat ik in de auto al zoiets had van pfff ik voel me steeds misselijker worden ik snel naar huis ben gegaan en op de bank ben gaan liggen en het nu dus 2 uur later is en ik nog niks heb gedaan terwijl ik een strakke planning had vandaag.... bleehhhh

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
  17. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Hey meiden!

Wupje, ohh lekker uitgeslapen hebben de mannen zie ik!
    Echt waar, ben ik bij jou in de buurt? Tnxs!

Kaatje, ah die ga ik ook een bestellen.. Wel een andere want Anne geddes heb ik al gehad bij jaimy ;)

Nu ga ik me verder klaarmaken want over een half uurtje worden we opgehaald ( ik en mijn zusje).

18. jac

jac Fanatiek lid

Nov 12, 2010
    1,027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    ha dames.
    hier net al mijn zussen (2) en mijn broer (1) verteld. Ze reageerden allemaal heel positief. Alleen vroegen ze allemaal of dit nu echt de laatste was. hihi ze geloven ons toch niet als we wat zeggen. (hebben al 2x gezegd dat het de laatste was)

dames die een knuffelrelatie hebben met de wc, beterschap.

Bij de andere vier had ik ook een anne geddes dagboek erg leuk. Lees er nog wel eens in terug. Grappig om te zien hoe je "vroeger" over dingen dacht.

19. Jeluna

Jeluna Bekend lid

Aug 27, 2008
    571
    0
    0
    Hey meiden,

Hier gelukkig geen misselijkheid! Wel de hele dag een weeig gevoel in de onderbuik. Hebben jullie daar ook last van? Het zal wel het groeien van de baarmoeder zijn maar vindt het een beetje een 'eng' gevoel!

Verder heb ik alweer lichte ischiaspijn in mijn rechterbil, dit lijkt me wel erg vroeg! Vorige zwangerschap vanaf 12 weken last van gehad!
    Wat denken jullie kan dat al of zou het wat anders zijn?

Sorry lekker ego maar weet even niet meer wat ik precies allemaal gelezen heb!

20. Frummel

Frummel Niet meer actief

*zwaai* *gaap* vvoor mijn gevoel is het nog ochtend hihi. vriendlief heeft vanmorgen dex uit bed geplukt, eten gegeven en gespeeld. Rond half 10 werd hij terug in bed gedropt voor zijn ochtend dutje.. ik maar slapen:D haha zo lief! toen ik beneden kwam was heel de woonkamer en keuken schoongemaakt, stofzuigen was gedaan en het dweilen ook! wat een schat hem ik toch:D hij doet steeds meer omdat ik zo onwijs moe ben en misselijk.. echt zo liefffff
    *zwijmel modus uit*

@kimm: men ik schrok van de eerste zin over je nieuwe vriend hahaha tot ik wc las:p!

wupje: wat heerlijk zeg!

@kaatje: fijn dat Levi nog lekker heeft geslapen

@sjantelle: rustig aan meid!

edit
    Jeluna: kan nu al helaas:( gaat bij een tweede sneller.. ik heb soms ookal het gevoel dat ik last van mijn bekken begin te krijgen! zo vervelend! hoop voor je dat het niet doorzet of dat het toch nog even duurt!

Share This Page