Juli 2011 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ProudMum, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Kimm Haha, ik moest ook even 2x lezen voor ik begreep dat je de wc bedoelde! Maar wel balen.

Frummel Goh wat fijn zeg, dat je vriend het hele huis al schoon had! Heerlijk!

Ik ben vandaag lekker alleen thuis. Heb jara vanmorgen naar mijn zusje gebracht, die wilde haar graag een dagje hebben.
    Marcel is zwarte piet aan het spelen.
    Vanmorgen al de stad in geweest en straks boodschappen doen. Had in de planning om nu even een tukje te doen, maar ik kan niet in slaap komen.... Had er best even zin in gehad.

2. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
  3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik voel sinds gister ook mijn schaambot heel erg. zo begon bij Levi en Milou* de bekkeninstabiliteit. hoop dat het me deze keer bespaard blijft. Begon toen met 10 weken en met 20 weken werkte ik halve dagen.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Marleen. Lief !

5. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    marleen, wat is je meisje leuk aan het spelen met het keukentje wat schattig.

Frummel. Wat een ontzettende lieve vent heb je. aaarrrggghhh ben jaloers hihi

6. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @ frummel
    Wat ene lieve kerel heb je toch ! :)

ach de wc voelt echt als mijn nieuwe vriendje:p(A) moet zeggen dat het nu wel redelijk gaat:)

@mezelf...
    kom op van de bank en ga poetsen :)

7. Frummel

Frummel Niet meer actief

@marleen: wat een schatje zeg! leuk keukentje!!

@kaatje: hoop dat je bekkeninstabiliteit dit x uitblijft!

@jac: hihi ja lief he:D het is ook echt een poetsmuts hoor.. is eigenlijk pas sinds de kleine er is. sinds declan is geboren moet alles continu schoon, schoon, schoon zijn:D ik ben ook wel van netjes en schoonhouden maar ik laat wat meer achter me kont slingeren:p. Sinds ik weer zo misselijk ben doet hij heel veel en dat vind ik echt heel fijn moet ik zeggen.. op dit moment zijn mijn 2 mannen samen boven aan het douchen:) doen ze altijd samen op zaterdag.. is een heel ritueel en duurt echt eeeeeuwen:D kind word van top tot teen in de zeep gezet en daarna uitgebreid spelen met het water in zijn badje:) zo lief om te zien altijd!

@wc knuffelen.. hier net weer, bah! vind het echt horror moet ik zeggen! nooit een fan van kotsen geweest maar als je maag leeg is en je blijft misselijk en kokhalzen dat vind ik echt het ergste:(

8. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @frummel
    ja ik ken het gevoel....
    over de c1000 ik ging er dus vandaag boodschappen doen.... en ja hoor weer de veleiding niet weerstaan de 1+1 gratis met optimel bosvruchten en sinsappel... was even vergeten dat ik hier kots misselijk door word... en de rest hier lust het ook niet... zucht... hoezo hollander

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Net Levi wakker gemaakt en gaan zo richting mijn werk. feest begon om 15.00 uur maar de sint komt pas om 16.00 uur dus heb hem nog even lekker laten liggen

Tot later :)

10. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    veel plezier kaatje:)

11. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    goedemiddag dames morgen nog een dagje werken en dan heb ik 30 uur gewerkt en dan lekker 5 dagen vrij heeerlijk.

ik zit lekker aan de oliebollen en eindelijk vanmorgen na 2 weken normaal weer ontlasting gehad niet normaal he

12. MvN

MvN Niet meer actief

Hoi dames!

Heb niet terug gelezen, maar gaat alles goed hier? Zag wel een schitterende keuken voorbij komen! GAAF!

Hier is sinds vanochtend mn afscheiding spier wit :( nu snap ik er niks meer van.. Tieten auw. en de hele dag misselijk..

T maakt me alleen maar onzekerder haha! Vandaag ff wezen shoppen en zo feest van mn vriend zn werk... niet zo'n zin maargoed:)

13. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    ik ga zo de taart van ticho maken voor morgen... moet eerlijk zeggen dat ik nog geen inspiratie heb gevonden wat ik precies zal maken. heb gelijk een bestelling voor donderdag gekregen om cupcakejes te maken 20 stuks. Moet zeggen erg leuk maar heb geen idee wat ik precies zal maken...

eerst de taart voor ticho maken. Word een ronde bol taart... (mijn eerste:p)

14. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.552
    3.057
    113
    waar heb je dat keukentje vandaan? en hoe oud is je dochter?

ben nl ook opzoek naar keukentje maar ben bang dat alles zo laag is..

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Sinterklaasfeest op het werk was leuk geregelt. Toen Levi naar de Sint moest vond hij het wel een beetje eng,maar eenmaal daar gaf hij netjes antwoord en een handje.
    Helaas komen we er net achter dat zijn cadeau niet compleet is,dus Levi in tranen. Maandag even terug naar de sint dus.
    Daarna door naar de mac. Achteraf spijt want nu pijn in mijn buik ( darmen ? )

Kimm succes met je taart maken !

16. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    kaatje
    gut nu krijg ik ook zin in de mc :|

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Instappen en wegwezen dus :D

18. kom alleen ff aanzwaaien en ga op de bank. Drukke dag gehad en nu moehoe.

@ keukentje volgens mij is t van ikea

19. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    ik wou dat, dat kon kaatje. kinderen zijn weer thuis en wederhelft is terug naar zijn ouders *auto staat bij de garage die is stuk:(*

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dan toch maar wat gezonds eten dus

Deel Deze Pagina