Juli 2011 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ProudMum, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vive2

vive2 Fanatiek lid

O trouwens: Sjan: leuk, ik ga eens kijken in de winkel, we zoeken nog een leuk spelletje voor 5 december! Hoe ist op school trouwens? Welke groep heb je?

Ik ben wegg! Daahaag!!

2. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    *Zwaait*

Al zal iedereen lekker in bedje liggen ;) Deze mama kruipt lekker met zusje op de bank na een lange maar gezellige dag!

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Navond meiden!

Kom even snel hoiii zeggen! Hele leuke maar vermoeiende dag gehad. Ik ben eindelijk tante geworden! Mijn zus is vannacht om half 1 bevallen van een zoon genaamd Tonnie. We zijn vanmiddag meteen daarheen gescheurd. Mja, het is dik 1,5 uur rijden, dus we waren pas ook laat weer terug. Maar wat een mooi manneke zeg!

4. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo zo, ik snap vandaag ook even niet waar de energie vandaag komt bij mij. (zat vanmorgen om 8:30 al op de fiets naar t peerd)
    paardrijden klinkt inderdaad vermoeiend maar ik klaar er zo enorm van op. Als ik flink hoofdpijn heb en ik ga een uurtje rijden kom ik bijna als herboren thuis.
    Ik heb op mn werk best veel druk en het is een kantoorbaan waarbij je toch de hele tijd naar dat scherm zit te staren. Tussendoor ff internetten is er niet bij want dat is geblokkeerd :x Ik ben dus erg blij als ik thuis kom en me lichamelijk even kan uitleven om mijn hoofd leeg te maken. Zo ook in het weekend dus!

@ kaatje, knap dat je er zo mee om leert gaan! Je kunt je echt niet voorstellen hoe iemand zich dan voelt tenzij je het zelf hebt meegemaakt! Mijn vriend heeft dat voor een jaar of 8 geleden ook gehad toen hij overspannen was. Hij zegt altijd "zo'n gevoel wens je niemand"

@ sjantalle, dat is inderdaad ook een genant probleem PDS noemen ze dat toch?

@ franka, duimen voor een sprankje hoop!

Slaap lekker allemaal.

5. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    Morge dames,
    ppfft wat tikken jullie toch altijd veel. Maar wel altijd heel leuk.

@kaatje. Wat knap van je. Hoop dat het steeds beter met je gaat, en dat je straks een keer kan zeggen ben er overheen.

@Franka. Je hebt groot gelijk hoor. Gewoon doen. We duimen voor je dat je maandag positieve test hebt en dat er dinsdag een mooi hartje klopt.

@belliebel. Gefeliciteerd tante.

@Paso. "vroeger" voordat ik ben gaan varen zat ik ook op paardrijden heerlijk gewoon. Kon ook altijd mijn energie in kwijt. Eigen paard dat ging helaas niet. Maar dat ene uurtje in de week was gewoon lekker. Fijn dat jij er ook zo lekker van opknapt.

Gisteren weer een vriendin verteld. Nu nog mijn sbroer. en dan mag het de wereld in. haha Al geloof ik dat het de wereld al ingaat. mijn moeder heeft het al aan mijn tante verteld. Dus veel mensen zullen het nu wel weten haha

6. bapsie

bapsie Niet meer actief

goedemorgen dames,

zie nu ineens dat ik me bij t verkeerde juli 2011 topic had aangesloten, daarom hier nog maar eens :)

ben volgens eigen berekening 30 juli uitgerekend, komende vrijdag vk afspraak!

7. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    gefeliciteerd babsie en welkom

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Tante Belliebel, gefeliciteerd!!!

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113

gefeliciteerd!!!

10. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Goede morgen,

Wil iemand ook een stukje taart? Hihi

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Gister in bed een film afgekeken dus ging om 23.30 slapen.
    Werd pas om 08.00 wakker van Levi. lekker. Weer ontbijt op bed en net beneden

Belliebel. Gefeliciteerd met je neefje. Idd een heerlijk mannetje

Paso Nee idd. merk zelf ook dat ik er meer last van heb als ik vermoeid ben of spanningen heb. Is toch wel fijn om te weten dat veel mensen er mee rond lopen.

Bapsie, welkom en gefeliciteerd

Kim, nou lekker :D Nog gefeliciteerd met Ticho ( dacht dat hij vandaag jarig was. zie nu dat het de 25ste al was )

12. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @ kaatje
    Je bent welkom hoor:p moet je wel naar enschede

Klopt hij was de 25e jarig. Hij viert het vandaag nog heel even voor de mensen die doordeweeks niet konden.

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    erg leuk gemaakt !

14. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Goeiemorgen meiden!

Belliebel, gefeliciteerd met je neefje!!

Bapsie, Welkom en gefeliciteerd!!

Kimm, leuke taart joh!

Nu gaat ik even mijn foto;s uitzoeken van gistere :D

15. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Goeiemorgen, hihi
    ik mocht uitslapen, ben net een uurtje mijn bed uit :)

Kaatje: wat naar zeg paniekaanvallen!
    Ik heb dus precies hetzelfde gehad als Sjantalle :(
    Ik had het dus altijd in de auto onderweg naar het werk.
    Had ook altijd wel iets bij me waar ik het in kwijt kon mocht het nodig zijn, en ja, dat gebeurde regelmatig. Ook in winkels had ik het, dan wordt je helemaal duizelig, ga je zweten en wil je zsm weg.
    Ik heb het nu niet meer, alleen nog als ik ga winkelen, voor ik in de stad ben, moet ik eerst snel een wc zoeken, maar dan is het ook over.

hier verder alles goed!

Franka: wat een onzekerheid nog, hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!

16. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Bellie: gefeliciteerd met je tante worden, leuk!

Kimm: nog gefeliciteerd met Ticho

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zonnebeertje, gelukkig heb je het nu onder controle.

18. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag!
    Oh heerlijk dat uitslapen op zondag :D

Net 't hele huis even aangevallen met de stofzuiger en 't bed afgehaald en alles in de wasmachine gemikt.

@ belliebel en Bapsie PROFICIAT en welkom.

Ik ga vanavond op "kraamvisite" bij een nestje jonge cavia's, ik vind mijn kleine pluis toch echt te zielig zo alleen zonder vriendje.

19. Sinaasappeltje

Sinaasappeltje Actief lid

17 nov 2010
    282
    0
    16
    Zeeland
    Hallo allemaal,

Van harte allemaal met jullie zwangerschap! Ik voeg me bij jullie; Ik ben rond 14 of 21 juli uitgerekend,omdat mijn cyclus altijd 35 dagen is. Maandag 6 dec moet ik naar de verloskundige; dan hoor ik hoelang ik zwanger ben.
    Leuk dat er meerdere in juli uitgerekend zijn. Hoe voelen jullie je? Last van kwaaltjes of niet?
    Groetjes!

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Sinaasappeltje, welkom en gefeliciteerd. als het de 21ste wordt loop je gelijk met mij.

Hier vooral last van misselijkheid ( vandaag gelukkig niet, even afkloppen ) gevoelige borsten en kort lontje.

Vandaag voor het eerst een positiebroek aan. andere broeken knelden al

Deel Deze Pagina