Juli 2011 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ProudMum, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frummel

Frummel Niet meer actief

@ truus: wat leuk dat Joey het weet! apetrots zeker:D

2. vgg

vgg Bekend lid

8 okt 2010
    522
    21
    18
    NULL
    NULL
    De hobbeldieren zijn geweldig! Ben er nog niet uit welke ik het leukst vind, want ik vind ze allemaal geweldig. :p

@Frummel: Zit Dex daar wel lekker en goed in dan? Zo ja, superhandig!

Hier niet veel te melden. Nog steeds praktisch geen kwaaltjes en merk er dus ook eigenlijk niks van dat ik zwanger ben... Twijfel of ik nog een test zal doen, maar dat zou dan alleen zijn als bevestiging voor mezelf en dat vind ik dan weer 'vreemd' ofzo...

3. Frummel

Frummel Niet meer actief

ik heb hier nog zo'n 'kleine' buggy voor als we echt met zijn alle een dagje weggaan.. voor kleine stukjes en kinderboerderij enzo lijkt dit me echt super handig.. hij zat er nu eigenlijk al goed in! ff getest bij de babyzaak haha

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Frummel: Ik wil eigenlijk een iCandy, maar die zijn zo ontzetten DUUR! Dat wordt echt heel hard sparen als we die toch echt willen. En anders is de Phil&Teds Vibe nog een optie, maar ik vind de iCandy veel hipper :D.

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hier gewoon de wagen die ik bij Joey had!

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, da's dan wel makkelijk hè, dat ze wat meer in leeftijd verschillen. Wat voor wagen is dat?

7. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Nou meiden ik heb mijn eerste opmerking al binnen :D
    Mijn collega vroeg aan mij of ik zwanger was :$.........uhhh??
    Ik heb toch nog maar ontkend :D Zo maf dat het dan toch te zien is op de een of andere manier.

Frummel ziet er idd handig uit!
    Ik denk dat wij voor een plankje gaan (kiddyboard geloof ik?) Kyano is dan al bijna 3 dus kan in principe alle stukken lopen.
    Laatst zag ik een vrouw met een MC lopen en die had haar eerste kindje op een soort stoeltje zitten dat omhoog geschoven kon worden dus het eerste kindje zat op gelijke hoogte met haar broertje of zusje! Zag erg leuk uit, daar wil ik ook nog naar kijken.

8. ProudMum

Mermaid, wij hebben een FirstWheels, model 2008
    Nu maar half compleet, moeten een nieuw onderstel bestellen.

Wupje, nu al!

9. vgg

vgg Bekend lid

8 okt 2010
    522
    21
    18
    NULL
    NULL
    Dat lijkt me zó moeilijk! Ik vier zondag mijn verjaardag en ik ben heel bang dat het op gaat vallen dat ik bijvoorbeeld niet lekker een glaasje wijn neem en ben me dus ook al een beetje aan het voorbereiden op vragen. Heb alleen nog niet bedacht hoe ik moet reageren. Wat zouden jullie doen? Gewoon ontkennen als mensen het vragen?

10. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Wauw wupje, dat is snel, die opmerking!

11. ProudMum

Kan je niet zeggen dat je last hebt van je hoofd/buik? en daarom liever niet drinkt?

12. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Ja, morgen ben ik als het goed is 6 weken. Mag ook donderdag starten, maar alle beetjes zijn meegenomen.

13. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Of je hebt blaasontsteking, en slikt antibiotica. Is ook verklaring voor het vele plassen!

14. Frummel

Frummel Niet meer actief

ik heb toen gezegd dat ik aan de anti biotica zat en geen alcohol mocht.. blaasontsteking:)

15. ProudMum

Angela, hadden ze bij MvM dat serviesje nog als kado? Die had ik bij Joey namelijk ook + de DVD.
    En het boek had mijn moeder nog liggen

16. vgg

vgg Bekend lid

8 okt 2010
    522
    21
    18
    NULL
    NULL
    Denk dat ik het maar ga houden op veel last van m'n buik en eventueel medicijnen weer begonnen faken. Mag wel medicijnen daarbij, maar dat is wel voor iedereen in m'n omgeving een logische verklaring, omdat ik dan echt niet lekker in m'n vel zit...

Hoe lang na aanmelding werden jullie gebeld door MVM?

17. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht

Nee, in het begin krijg je of een armbandje of ketting, en later een fotolijstje.

18. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht

Ik heb 's ochtends aangemeld via website, en werd rond 7 uur 's avonds gebeld. Had zelf aangegeven alleen 's avonds bereikbaar te zijn.

19. Frummel

Frummel Niet meer actief

;)ik werd ook 's avonds direct gebeld:) ik heb 10 november de intake door MvM.. 11 november mag ik in potjes gaan plassen

20. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht

10 nov heb ik me echo al.... echt snel :D

Deel Deze Pagina