De hobbeldieren zijn geweldig! Ben er nog niet uit welke ik het leukst vind, want ik vind ze allemaal geweldig. @Frummel: Zit Dex daar wel lekker en goed in dan? Zo ja, superhandig! Hier niet veel te melden. Nog steeds praktisch geen kwaaltjes en merk er dus ook eigenlijk niks van dat ik zwanger ben... Twijfel of ik nog een test zal doen, maar dat zou dan alleen zijn als bevestiging voor mezelf en dat vind ik dan weer 'vreemd' ofzo...
ik heb hier nog zo'n 'kleine' buggy voor als we echt met zijn alle een dagje weggaan.. voor kleine stukjes en kinderboerderij enzo lijkt dit me echt super handig.. hij zat er nu eigenlijk al goed in! ff getest bij de babyzaak haha
@ Frummel: Ik wil eigenlijk een iCandy, maar die zijn zo ontzetten DUUR! Dat wordt echt heel hard sparen als we die toch echt willen. En anders is de Phil&Teds Vibe nog een optie, maar ik vind de iCandy veel hipper .
Nou meiden ik heb mijn eerste opmerking al binnen Mijn collega vroeg aan mij of ik zwanger was .........uhhh?? Ik heb toch nog maar ontkend Zo maf dat het dan toch te zien is op de een of andere manier. Frummel ziet er idd handig uit! Ik denk dat wij voor een plankje gaan (kiddyboard geloof ik?) Kyano is dan al bijna 3 dus kan in principe alle stukken lopen. Laatst zag ik een vrouw met een MC lopen en die had haar eerste kindje op een soort stoeltje zitten dat omhoog geschoven kon worden dus het eerste kindje zat op gelijke hoogte met haar broertje of zusje! Zag erg leuk uit, daar wil ik ook nog naar kijken.
Mermaid, wij hebben een FirstWheels, model 2008 Nu maar half compleet, moeten een nieuw onderstel bestellen. Wupje, nu al!
Dat lijkt me zó moeilijk! Ik vier zondag mijn verjaardag en ik ben heel bang dat het op gaat vallen dat ik bijvoorbeeld niet lekker een glaasje wijn neem en ben me dus ook al een beetje aan het voorbereiden op vragen. Heb alleen nog niet bedacht hoe ik moet reageren. Wat zouden jullie doen? Gewoon ontkennen als mensen het vragen?
Ja, morgen ben ik als het goed is 6 weken. Mag ook donderdag starten, maar alle beetjes zijn meegenomen.
Angela, hadden ze bij MvM dat serviesje nog als kado? Die had ik bij Joey namelijk ook + de DVD. En het boek had mijn moeder nog liggen
Denk dat ik het maar ga houden op veel last van m'n buik en eventueel medicijnen weer begonnen faken. Mag wel medicijnen daarbij, maar dat is wel voor iedereen in m'n omgeving een logische verklaring, omdat ik dan echt niet lekker in m'n vel zit... Hoe lang na aanmelding werden jullie gebeld door MVM?
Ik heb 's ochtends aangemeld via website, en werd rond 7 uur 's avonds gebeld. Had zelf aangegeven alleen 's avonds bereikbaar te zijn.
ik werd ook 's avonds direct gebeld ik heb 10 november de intake door MvM.. 11 november mag ik in potjes gaan plassen