@ Kaatje ik was 25 november 2005 uitgerekent. was die dag bij me moeder. Me moeder ging 's ochtends naar de tandarts en het sneeuwde behoorlijk al. om lang verhaal kort te houden. het ziekenhuis waar ik zou bevallen kon ik niet redden er stond geen auto in de buurt verloskundige zat vast in de sneeuw en de andere stond met auto pecht bij huis ambulance is gekomen en heeft bevalling gedaan. verloskundige is met politieauto hierheen gekomen en de brandweer stond op de hoek te wachten om de ambulance te helpen. @ Kelly beterschap! @miffy wat een mooie echo
goeiemorgen meiden ben ik ook weer , weekend weg geweest heerlijk ben alleen zo misselijk geweest dat ik geen eten naar binnen kon werken . weet niet of het een buikgriep virus is mn zoontje en man hebben het ook..die hebben ook diarree erbij, ik niet ik wou juist dat ik maar eens kon.. heb niet terug gelezen is me iets te veel. @degene met een mooie echo gefeliciteerd!! @degene die vandaag een echo hebben veel plezier! @mvn hoe is het met jou ? heb je nog bloedverlies gehad?
denk da tik het morgen ga vertellen op mn werk, werk in een slagerij dus moet veel bukken tillen en sjouwen. begin een buik te krijgen dus denk dat ze het wel gaan zien aangezien we van die strakke kleding hebben. sta er van te kijken dat ik een buik heb met deze termijn
Jeee wat een bevalling! Nee die vergeet niemand meer hahah! Frummel:Bah idd klote avond! logisch dat je het je zo aantrekt! Je kent ze goed! Ik heb de echo vandaag om half 4. Ik voel me nogsteeds hardstikke zwanger dus ben benieuwd
haha Kimm, dat gaat je in juli in ieder geval niet nog een keer lukken! Ik snap wel dat jouw verhaal bekend en berucht is geworden! MvN, heel veel succes vanmiddag, ik duim voor je! Ik ben vandaag heel erg kribbig, naar mijn vriend, naar mijn collega's. Ik denk dat ik maar rustig in mijn hoekje blijf zitten, want ik heb GEEN GEDULD EN GEEN BEGRIP!!! Heb ik de afkickverschijnselen van het stoppen met roken achter de rug (juli gestopt), komen de hormonen de hoek om zeilen... Ik vrees dat mijn omgeving wel last van me heeft...
@ marlous: haha gezelligheid alom!! Komt hier wel bekend voor! @ frummel: sneu voor ze! @ echo meiden: veel plezier vandaag en hopen op een mooie echo! @ bapsie: goed zo!! verzamelen maar!! @ bulldog: hou je het werk nog wel vol qua geur enzo? Hier een ziekig meisje thuis. Tandjes en erg huilerig. ga nu even de boodschapjes met haar doen en de rest van de dag blijven we wel lekker binnen tv kijken!
Ligt het aan mij of vertellen een hoop dames het wel heel vroeg op hun werk, maar niet aan hun directe omgeving (familie, vrienden)??? Bij mij weet echt iedereen het al, behalve op mijn werk! Ik durf ook echt niet... zit momenteel op een half jaar contract in afwachting van een vast contract en ik werk bij een klein bedrijf met niet zoveel geld en ik denk dat ze het echt heeeeeeeeel erg vinden als ik volgend jaar een maand of 4 (liefst 6) niet op kantoor ben. Durf dus ook geen risico te nemen door het te vertellen voor ik mijn vaste contract heb getekend. Ondertussen zie ik ze wel een beetje staren naar mijn buik, maar denk dat iedereen denkt "zo die is aangekomen". Ook niet leuk, maar beter dan ze weten dat ik zwanger ben.
Ha Juud, Bij mij weten ze het op mijn werk ook al, maar dat kwam meer door slechte timing. Ik wilde het alleen mijn bazin vertellen, maar toen kwamen er twee collega's binnenstormen op het moment dat ik "zwanger" zei... Dat vond ik niet zo erg, had meer moeite met het vertellen aan mijn bazin, ze is niet zo van de kinderen... Ik heb al een vast contract, maar wilde haar direct op de hoogte stellen om volgend jaar die 4 maanden in te vullen. Nu hoeven ze in ieder geval niet te denken dat ik te dik ben, en weten ze vandaag ook dat ze om me heen moeten lopen... Als ik jou was, zou ik ook even mijn contract afwachten, dan ben je ook de 12 weken door. @Nina, lekker binnen blijven vandaag, de kachel opstoken en je meisje verwennen! Ik ga maar eens lunch halen, hebben de mensen om me heen ook even rust...
we hebben op zich wel een leuke periode uitgezocht om te bevallen vlak voor of in de zomer vakantie scheelt weer met vakantie aan te vragen
hier weten ze het nog niet op mijn werk, ik krijg alleen gene vrij voor mijn echo Heb gezegd dat ik naar het ziekenhuis moet, maar krijg geen reactie... Ik zal dus de kinderen van mijn werk mee moeten nemen :S Dat is dus 45 km heen en weer terug.. Baal daar flink van, je moet toch gewoon vrij krijgen voor dat soort dingen? Bij ons maken ze alleen maar echo's op woensdagavond, en anders wordt het pas me 15 weken of later.. ik heb vanaf morgen mijn vaste conract, ik ga dus morgen vertellen dat ik zwanger ben aan de roosteraars, dan moeten ze me wel vrij geven voor de echo! Gisteren hebben w emijn broertje opgehaald na een jaar wereldreis!! Hij is echt een jaar niet naar de kapper geweest en heeft een lange baard, haha. Miffy: wat een mooie echo zeg!! wel balen van de cuses zeg! hoop dat ze vanzelf verdwijnen! nina: ook gefeli met je goede echo!! Kelly: wat een ellende zeg! hoop echt dat je je over een paar weken weer wat beter voelt! Angela: hoop dat jij je ook snel beter voelt!!
@Kim, ja heerlijk he! Ik kijk er ook echt naar uit, een zomerkindje en lekker vanaf half mei en dan de heeeeele zomer lekker thuis in de tuin knuffelen met de baby. @Marlous; hihi ja daar heb je ook weer een punt. Bij mij denken ze wel dat ik gewoon teveel kroketten eet. Ik zou het wel graag willen vertellen hoor, maar ik denk ook dat het beter is om te wachten tot het vaste contract, bovendien is het ook heel normaal om de 12 weken eerst af te wachten, dus het zou gek zijn als ze me dat achteraf kwalijk zouden nemen.
Ola allemaal! Ik kom even snel laten weten dat mijn echo er tippie toppie uit zag. De uitgerekende datum is geworden the fourth of july 2011 (independenceday hihi). Zal vanmiddag even een fotootje komen showen! moet eerst werken nu!
Hoi meiden, heb alles wel wat bijgelezen maar niet gereageerd. Ben de laatste 2 dagen ook aardig misselijk blehh Op mijn werk weten de meesten het ook al, aangezien ik al vanaf januari soms dagelijks en wekelijks naar het ziekenuis moest voor hormoonbehnadeling en echo's, puncties etc Daar kom je niet onderuit omdat mensen zich afvragen waarom ik iedere keer steeds vrij moest. Toen ik vertelde waarom kreeg ik veel begrip en ruimte om vrij te nemen. maar iedereen wist ook precies wanneer ik een terugplaatsing had van een embryo en vroeg dan hoe het afgelopen was tja en dat was dit keer een succes, kon het ook niet voor me houden, iedereen was zo begaan. Heb wel gevraagd of ze het onder elkaar willen houden en niet naarbuiten willen brengen. dat wil ik graag zelf doen Trouwens, ik heb mij aangemeld voor een fietsspaarplan en wil graag een mammafiets. Hebben jullie tips en ervaringen, ben er niet in thuis. Super Beliebel, ben benieuwd. Werkse. ik mag morgen voor een echo, vind het weer zo spannend. hoop dat alles nog goed is
*zwaai* hier ligt het vol sneeuw en het is spiegelglad! net boodschappen gedaan en de kinderwagen als verijdelde rollator gebruikt zodra dex een sneeuwvlok op zijn toet kreeg trok hij een ves vies gezicht hahaha echt zo van 'GA WEG!!! KOUD:x'! zo grappig om te zien Kimm: hihi wat een bevalling mijn verhaal is hier vooral bekend omdat ik vanaf 18 weken met voorweeën liep en bij 23 weken echt de bevalling begon. alles is uit de kast getrokken om het te remmen.. toen de weeën opnieuw begonnen met 37 weken kreeg ik geen ontsluiting!! toen hebben ze na 3 dagen alles uit de kast getrokken om hem te laten komen hihi. toen ze uit eindelijk mijn vliezen braken heb ik in 45 min 8 cm ontsluiting erbij gekregen en na 3 minuten persen was hij er bellie: gefeliciteerd met je mooie echo!! ben benieuwd naar de foto! Wupje: jee meid wat rot zeg dat ze zo moeilijk doen! maar als je zeg dat je enkel die datum naar het ziekenhuis kunt dan mogen ze daar toch niet moeilijk over doen?? @de rest die zich niet lekker/misselijk voelt, hoop dat het snel over is!! @vrienden die uit elkaar gaan.. ik probeer het mezelf niet al te veel aan te trekken maar 2 jaar geleden ging ook ineens iedereen uit elkaar rond de feestdagen. ik krijg dan altijd een lichtelijke paniek aanval hihi. word dan enorm bang dan vriendlief ook de benen neemt.. wat er gisteravond in resulteerde dat ik avondeten heb gemaakt voor vandaag om mee te nemen voor hem(hij moet overwerken) flensjes met ijs en een scheut drank voor hem als toetje haha en pannenkoeken als lunch voor op zijn werk. koffie zetten, hem laten zitten enz.. ineens had hij het door en zei hij, lieverd ik ga heus niet bij je weg hoor dan voel ik me zoooo enorm stom haha. maar dan slaat echt de angst toe!
@nina ik ben 2 weken verkouden geweest en ben nu net een paar dagen vrij geweest, dus ben benieuwd morgenof ik misselijk word..hoop het niet. @belllie fijn dat alles goed was met de echo. @vertellen op het werk heb ik vorige keer oo kgedaan met 6 weken mede door het bukken en tillen. ben alleen bang dat mn baas het niet zo leuk ga vinden omdat het midde in de vakantie valt , maarja niks aan te doen.
een teken van leven van mijn kant. druk druk en afgelopen dagen flink ziek geweest. Buikgriep wat heb ik me beroerd gevoeld. Nog niet helemaal over maar houdt weer wat binnen. Vanavond naar Lady Gaga in Ahoy. heb er zin in. Vanochtend echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien @ belliebel mooie datum Mijn dochter is ook van 4/7