Juli 2011 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ProudMum, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Nou mezelf kennende zal deze ook wel te vroeg geboren worden. Dinand die werd met 37 weken geboren. Al hoop ik wel dat deze toch tot een week of 38 blijft zitten! We zullen het zien. Zolang het maar niet op 26,28 of 30 junu is dat hij/zij geboren wordt! 26 juni schoonmoeder, 28 juni mijn zusje en 30 juni trouwdag van mijn ouders! Ik vind 24 juni wel een mooie datum hihi:p.

2. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Ha dames, nou ik ben op dit moment ook erg misselijk. maar dat komt eerder door die enorme punt slagroomtaart... bleegh! Hij leek zo lekker... :p

@Bellie, ik ben ook nieuwsgierig!!
    @Frummel: wat ben je schattig! Al herken ik die verlatingsangst ook wel hoor! Helemaal als ik een paar dagen zo aardig ben geweest als vandaag, dan denk ik spontaan dat ie me verlaat?! Dat is dan niet zo gelukkig, maar ineens slaat de angst om je hart...

@Bulldog, je hoeft niet misselijk te worden, kan ook gewoon aan je voorbij gaan. Dat hoop ik wel voor je, want zo tussen het vlees is dat niet ideaal.

Nou, ik ga weer eens verder met werken. Ben ongelooflijk traag vandaag...

3. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Frummel He jakkes wat een naar bericht zeg! Kan me voorstellen dat je er even van slag van bent.

Kimm Jeetje wat een verhaal zeg! Ben je niet bang geweest bij de bevalling?
    Ach, je hebt nu wel een bijzonder vehaal om te vertellen!

Nina Beterschap voor je kleine meid!

Zonnebeertje Dat lijkt me fijn zeg, om hem na zo'n lange tijd weer te zien! Heeft ie het leuk gehad?

Bellie Gefeliciteerd met je mooie echo!!

Ryanne jij ook gefeliciteerd met je mooie echo!

Mijn kleine meid is vandaag jarig. 2 jaar al weer! Weet nog als de dag van gister hoe het 2 jaar geleden in het ziekenhuis ging.

Verder ben ik zo verkouden dat ik amper een woord uit mijn keel krijg. Klinkt echt nergens naar en mijn man loopt me constant te klieren. ;)

4. Frummel

Frummel Niet meer actief

marleen:gefeliciteeeerd!!!

Marlous: ik kan echt een secreet zijn hoor haha;) maar soms ook wel lief:)

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Frummel toch... zo je best gedaan. Je man boft maar ;)

Bellie, super dat de echo goed was!!!

@vertellen, hier weten 2 collega's het, waarbij het helaas niet lukt en niet gelukt is, om zwanger te worden. Binnenkort de rest maar eens op de hoogte brengen :)

6. Frummel

Frummel Niet meer actief

waar blijven de mooie echo´s:D

7. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Beliebel, 24 juni is een hele mooie dag;) dat is mijn geboortedatum:D En ook een hele vruchtbare dag, ik moet mijn plekje op de kalender namelijk met nog twee van de familie delen, das minder handig trouwens:)

Marleen gefeliciteerd met je kleine meisje:)

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    in de zomer bevallen... dit wordt de 3e keer ;)
    wij zijn zelf ook in juni en juli jarig, dus straks alle verjaardagen in juni-juli en augustus

9. MvN

MvN Niet meer actief

bellie: Super dat je echo goed was!!

misselijkheid: CHECK! blurgh, word er niet goed van!

Ik ben aant zenuwpikken.. over een uur moet ik er zijn!

10. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    heel veel succes straks Mvn;)

11. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    nou spannend allemaal hoor die echos bellibel gefeliciteerd!!!
    over mn werk nee ik vertel t pas na mn 2de echo t is nog veelste vroeg,alleen de hele naaste mensen weten t en de rest van familie en vrienden weten t ook nog niet waarom zo vroeg ik heb ook zwaar werk maar doe het in stapjes en geef dit wel bij de gezinnen aan....

12. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

Hoi

ik kom hier ook even een berichtje plaatsen heb wel meegelezen maar nog niets gepost maar jullie kletsen veel zeg:D

Ik heb 7 dec mn eerste afspraak bij de verloskundige.
    Ik weet ook nog niet waar in juli ergens ik uitgerekend ben aangezien ik een hele lange cyclus had.

Ik ben wel misselijk en moe. gisteren bleef het helaas niet meer alleen bij kokhalzen:)

Ik zie op tegen morgen omdat ik dan mn wortelkanaalbehandeling nog moet die afspraak is al 3 keer verzet. dus ik moet gewoon morgen gaan. maar ben zo bang dat ik moet kokhalzen en dat kan ik niet tegenhouden..hoop dat t mee gaat vallen..

@mvn: suc6 met de echo vanmiddag!
    @marleen: gefeliciteerd!

groetjes!

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hallo :D
    Na een slopende tijd wachten in de wachtkamer eindelijk de echo. En een kloppend hartje ! Dacht even dat het er twee waren maar volgens de gyn was dat andere dat ik zag echt de eidooier ( kan me van Levi alleen niet herrinneren dat ikd at gezien heb )
    Nu iedere 3 weken een echo ter controle

Juud, je hebt iig een contract ;) ik ben 2 weken geleden daar begonnen met werken.

Zonnebeertje, je hoort gewoon vrij te krijgen voor huisarts en ziekenhuis hoor. Is toch te gek dat je kinderen mee moet gaan nemen.
    Nee hoor gewoon zeggen ik moet naar het ziekenhuis en gaan

Belliebel. gefeliciteerd !

Marleen, gefeliciteerd met Jara !

vertellen op werk Ga ik morgen doen. vind het wel spannend aangezien dit mijn 3de werkweek is.
    Maar ja kan het anders niet op hyves zetten want heb 2 collega's in mijn lijst. Vind het tegenover mijn werkgever niet netjes als die het via via hoort.

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hier issie dan, kleine spruit nummer 2:D.

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ohja, en dat uitstulpinkje aan de linkerkant boven is een voetje *smelt*

16. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    @Fightforlove, ja je moet snel zijn om alles bij te houden. Lukt me ook nog niet helemaal...! Wel spannend, 7 dec je eerste afspraak. Ik moet nog even geduld hebben.

Ik lees veel dames die misselijk zijn en voel me steeds prettiger dat ik dat niet heb. Ik eet eerder iedereen de oren van de kop! Maar goed, mijn stralende humeur geeft wel aan dat ik toch ook gierende hormonen heb... :p

@MvN Heel veel succes, het is bijna zo ver!!! Ik zal het morgen pas lezen, maar zal zeker voor je duimen.

@Angiebaby. Ik zou wel willen, maar ik val overal door de mand! Op mijn werk ging dus per ongeluk heel onhandig en toen wist iedereen het. En mijn familie zag het gewoon. Alleen opa/oma weet het nog niet, want die maken zich anders veel te druk. ;)
    En tja, vriendinnen vragen het direct als ik aan een frisje zit, in plaats van een wijntje bij het eten!!

@ 24 juni, een mooie dag. Mijn vader is dan jarig :)

Ik ben ook nieuwsgierig naar de mooie echo's!

17. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Wauw Belliebel, wat een prachtige echo en dat voetje is idd erg schattig.
    Geniet ervan,;)

18. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Ooooh Belliebel wat ontzettend gaaf! Had het scherm te lang open staan, dus nu zie ik het pas.
    En wat is het een knapperd! Echt geweldig!!

19. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @marlous ik weet da tik niet persee misselijk hoef te worden ben ik bij mn zoon ook nietgeweest,
    alleen nu ben ik wel misselijk wat ik totaal niet herken van de 1e zwangerschap.

@marleen gefeliciteerd!

20. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    wauwwwww belliebel wat een mooierd!!!

Deel Deze Pagina