Juli 2011 Mama's!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by ProudMum, Oct 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Umizoomi

Umizoomi Lid

Aug 26, 2010
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga weer een meeschrijfpoging wagen voor dit topic. Op de Hyves had ik al aangegeven een langzame forumstarter te zijn ;) Ik lees wel bijna iedere dag en ik leef met jullie allemaal mee. Bij de nov2007 mama's had ik dat ook. Maar wanneer ik eenmaal goed op gang ben, dan blijf ik wel trouw … Ik post nog steeds regelmatig bij 'mijn' novembervriendinnen! Alweer bijna 4 jaar lief & leed.

@miskramen, allereerst een dikke knuffel voor alle meiden waar het mis mee is gegaan :(

@MvN jij maakt het wel heeel spannend zeg. Ik duim voor je.

@mooie echo's, ik heb een paar hele mooie plaatjes voorbij zien komen! KwilookKwilook!!

@Marlous, dat heb ik nou ook….als ik geen wijntje drink bij uit eten gaan, dan zal ik *dus* wel zwanger zijn. En als ik 'geen trek heb' in sushi, dan ook. Nu vind ik het ook niet heel erg om het te vertellen aan familie & vrienden. Ik heb alleen liever niet dat het daarbuiten al te bekend raakt. Mocht het onverhoopt misgaan, dan deel ik het graag met mijn familie & vrienden, maar liever niet met iedereen die ik tegenkom in de supermarkt.

@frummel, zo das irritant dat foutje van het oude kdv.

@Wupje, beterschap met Kyano. Heeft hij erg hoge koorts?

@potjekroelen, hier een paar dagen gehad en erg duizelig erbij. Nu alleen vaag misselijk met soms kokhalzen en wanneer het maagje leeg raakt, moet er snel een cracker in oid. Ik hoop maar dat het een griepje was ofzo.

Hier is MvM vandaag geweest en ik mag direct starten. Gelukkig een knaltest gehad! Volgende week dinsdag intake bij de vlos. Ben benieuwd wanneer ik voor een echo mag.

2. MvN

MvN Niet meer actief

echo gehad en nog niet veel wijzer.

Eerst 5 min inwendig, en toen zeid ze nou ik zie niks zitten dus t zit niet goed. Voor de zekerheid nog uitwendig en daar zag je een vruchtzakje van 11mm en een vruchtje. Alleen geen hartactie. Dus nu weten we nog niks.. Afgelopen vrijdag dacht de gyn een vruchtzakje te zien maar wist t niet zeker.. ze zag heel weinig op de echo en nu dus wel een vruchtzakje en vruchtje..

weer afwachten..

3. BB10

BB10 Niet meer actief

MvN, wat raar dat ze uitwendig meer zagen dan inwendig?
    Maar heel vervelend dat je nu nog niets weet. Wanneer mocht je terug naar de gyn?

4. jac

jac Fanatiek lid

Nov 12, 2010
    1,027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    Wupje fijn zo'n mooie echo gefeliciteerd.

5. jac

jac Fanatiek lid

Nov 12, 2010
    1,027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    Wat vervelend voor je dat je nog niks weet. Lijkt me slopend. Maar we duimen verder voor je. Sterkte

6. Frummel

Frummel Niet meer actief

@mvn: oo meid wat rot! MAAR er groeit wel iets.. hoop dat je binnenkort meer duidelijkheid hebt:( want dit moet echt slopend zijn!

@umizoomi: maakt toch niet uit meid! gefeliciteerd met je knaltest!

@wupje: jeeeeh! gefeliciteerd! beterschap met de kleine man:(

@eetprobleem hier: is weg!!! hihi even uitleg:D declan staat al sinds hij 2 maanden oud is op een heel strak dagprogramma van het ziekenhuis. dit word ook telkens door hen aangepast e.d. vorige week hebben we de stoute schoenen aangetrokken en hem hiervan afgehaald. onze reden hiervoor was dat hij steeds moe was als hij moest eten enzo en dit in het ziekenhuis niet serieus werd genomen.. erger kon het toch niet worden! heel zijn schema omgegooid in 1x en op ons eigen gevoel en koers gaan varen. en o wat wilde ik dit al lang zeg! met als resultaat; hij eet! en hoe! alles gaat erin! net een heel potje groente op, lachend aan tafel en ik kon tussendoor ook nog rustig eten:D ben zo trots op hem:D en stiekem ook een beetje op onszelf:p

7. Frummel

Frummel Niet meer actief

o nog even een edit op mijn vorige berichtje: we geven hem nu ook om de 3 uur voeding ipv 4 uur. dit omdat we merkten dat zodra zijn maagje leeg begon te raken hij heel veel maagzuur ging spugen. dit is nu ook veeel minder tot helemaal weg op sommige dagen!

Net mezelf verwend op een mega schaal met sla, gorgonzola, noten mix, manderijntjes en pijnboompitjes:D vind ik zoooo lekker:D

8. Umizoomi

Umizoomi Lid

Aug 26, 2010
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    @frummel, fijn zeg dat Declan lekker eten heeft ontdekt :D

@MvN tjee zeg de spanning houd dus nog aan voor je. Hoe nu verder?

9. Umizoomi

Umizoomi Lid

Aug 26, 2010
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Over eten gesproken....het is bijna klaar hier. Lekker pasta! En vanavond maar weer eens kijken op de sportschool. Ben benieuwd of het een beetje gaat. Ben zooooo moe. Hoop dat ik er wat energie van ga krijgen.

Fijne avond, meiden!

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Wupje, jij ook gefeliciteerd :D Hoe gaat het met Kyano ?

Umizoomi, haha 37 berichten in 4 jaar tijd.. idd een langzame starter ;) Gaan we in dit topic wel even verandering voor je inbrengen

MVN. jeetje wat vervelend die onzekerheid. Maar 11 mm zou wel groot zijn voor 6 weken volgens mij.
    Levi was toen met 7 weken 9 mm. En idd raar dat ze uitwendig meer zagen als inwendig
    Wanneer moet je terug ?

Frummel. ow wat super zeg dat Declan zo lekker gegeten heeft

Eten Wij hadden vandaag Kies&Kook van de Ah.

Heb vanavond eigenlijk BBB. maar ik ben moe, heb er geen zin in en mijn sportmaatje heeft ook afgezegt dus blijf vandaag ook lekker thuis.
    Vanavond wat goede vrienden bellen om het nieuws te vertellen en dan lekker vroeg tv kijken in ed.

11. MvN

MvN Niet meer actief

kaatje: volg maandag terug komen. 11 mm was het vruchtzakje hea ;) dooierzakje was niet opgemeten

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    ow sorry.dacht het vruchtje zelf. :D Duim voor je maandag.

13. Frummel

Frummel Niet meer actief

oh ik ben ineens zo zenuwachtig voor de echo morgen:S

14. paso

paso Fanatiek lid

Nov 20, 2010
    1,115
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ alle mooie echo's....tikkeltje jaloers aangezien ik nog moet wachten tot 30 dec.... maar ik gun ze iedereen van harte!

@mvn, vervelend zeg dat je nu nog niet heel veel wijzer bent. Blijven duimen tot maandag!

@eten, net nog een bord macaroni op, en ik begin ook te merken dat ik toch vaker kleine porties moet gaan eten. Maagzuur meld zich anders rap, en vandaag had ik na mijn iets te enthousiast geportioneerde lunch spontaan een misselijk gevoel.

@frummel, succes morgen!

Voor iedereen die ik gemist heb, sorry, ik weet het niet meer :)
    Heb weer een vierkant hoofd vandaag maar paardrijden is er niet bij in de sneeuw....dus ik ga even wat andere afleiding zoeken dan iets waar ik over na moet denken :(

Meiden een fijne avond, misschien zet ik 'm straks weer even aan.

15. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

Jan 11, 2010
    2,855
    0
    36
    hier ook geen goed nieuws.
    had vandaag een echo gehad en het vruchtje heeft de grootte van 5.6 week en geen hartactie.
    moet maandag opnieuw voor de echo maar weet zelf zeker dat het niet goed zit.
    ben altijd regelmatig ongesteld en weet zeker wanneer ik mijn eisprong heb gehad.
    mijn grote angst is waarheid geworden

16. BB10

BB10 Niet meer actief

Hè Tuttie wat een verdrietig nieuws veel sterkte!

17. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    Heel veel sterkte Tuttie

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Frummel. erg he die zenuwen voor de echo.

Paso, alles goed ?

Tuttie, ahh nee :( Sterkte meis

19. MvN

MvN Niet meer actief

sterkte tuttie :(

Weet iemand trouwens hoe groot jullie vruchtzakjes waren met 5 tot 6 weken?

20. Frummel

Frummel Niet meer actief

tuttie heel veel sterkte meis:(

phoe mvn geen idee! heb even boven gekeken maar het staat helaas niet op de echo's van declan

kaatje: ja echt slopend.. ik herken het wel van declan hoor. voelde me continu goed tot de dag voor de echo:) dan werd ik rete zenuwachtig en ging ik me allerlei dingen in me hoofd halen! dat probeer ik dit x dus niet te doen;)

Share This Page