Pff ik word ook echt gekker dan gek nu hoor... ik trek dit niet meer. Als t dan mis gaat dan maar gelijk.. en niet zoveel onzekerheid. Ik snap al helemaal niet waarom het inwendig niet te zien was en uitwendig juist wel! Mn blaas was leeg en normaal heb je dan uitwendig ook minder zicht.. en nou zag ik nog eerder dan de vk het vruchtzakje..
Tutti sterkte meid. mvn Nee sorry ik durf het je niet te zeggen. bij mij hebben ze ook altijd het vruchtje opgemeten. frummel succes morgen. Komt vast goed.
Mvn: bij mij was het 9mm met 7 weken. Balen dat je nog niks weet!!! Tuttie: sterkte!! Mijn leidinggevende was hier net, die heeft meegegeten, ben aan t werk nu. Niks gezegd, nog 4 uur en dan heb ik mijn vaste contract! Joepie!!
mvn: ik vind dit echt zo vreselijk voor je! wij kunnen ook niets zeggen op dit moment waardoor het beter wordt. het kan 2 kanten opgaan.. het is wel positief dat er nu iets te zien was en vorige x niets! dan is er toch duidelijk iets gegroeid! kan het niet zijn dat je gewoon echt korter zwanger ben als dat je dacht? voor declan had ik altijd een mega regelmatige cyclus en wist dus ook zeker wanneer ik uitgerekend zou zijn.. bij de miskraam zat ik er toch goed naast hoor! ruim een week dit ging overigens pas later mis en was waarschijnlijk een aanleg fout bij het kindje.. edit: Zonnebeetje! nog ffies en hij is binnen gaaf!
@ TUTTIE:sterkte meis wat een naar nieuws @ frummel: leuk hoor de echo morgen!! niet zenuwachtig zijn! @ zonnebeertje: spannend vast contract! @ mvn: jeetje wat vervelend dat je nu alsnog moet afwachten! Hier lekker de kleine verwend vandaag en veel geslapen dus deed ik lekker mee. morgen Sint op mijn werk dat wordt gezellig. Nu lekker tv kijken op de bank!
Aaah tutti nee, wat enorm rot! Sterkte de komende tijd! MvN: De eerste echo van Dinand had ik met 5 weken en 4 dagen, maar er was nog geen vruchtje te zien, alleen een dooierzakje. Ik mocht toen pas 4 (slopende) weken later voor een 2e echo! @ hier: men o men wat een dag! Heb het nu ook maar op mijn hyves gezet, ik word gewoon plat gesmst! Bizar, dat had ik bij Dinand niet. Maar ach, wel enorm leuk. Zo even lekker douchen, ben ik aan toe!
Belliebel. leuk is dat he morgen vertel ik het op het werk, mijn man moet het zijn broer nog even vertellen ( hoort het dus als één van de laatste ) en dan gaat het op hyves !
Tuttie, meis, wat een vreselijk berichtje. Ik wens je veel sterkte. Neem je tijd om dit te verwerken, hele dikke knuffel! MvN, met 5 weken had ik een hele grote vruchtzak al. Ongeveer 3x zo groot als die op jouw foto. Zagen ze bij jou al wel een zwanerschapsring? Of alleen de zak/blaas?
MvN, ik las net je andere berichtjes ook. Vreemd dat ze uitwendig wel iets zag en inwendig niet. Maar ze zagen nu dus ook een vruchtje? Dat klinkt dan toch positief? Ik ga heel hard voor je duimen dat alles goed zit en dat jouw kleine kruimel gewoon even wat trager groeit... Echo's, prachtig zeg, die minimensjes!!
Meiden met mooie echo's: gefeliciteerd, wat een mooie plaatjes! Tuttie, sterkte meid... MvN: mijn hemel wat een onzekerheid! Krijg je nu 3 dec je volgende echo? Er is in ieder geval iets gegroeid wat er de vorige keer niet was, dus mogelijk toch korter zwanger? Misschien heeft het vruchtje even stilgestaan in je eileider? Ik duim voor je! Zonnebeer, heerlijk een vast contract! En dan kun je het lekker vertellen! Frummel, succes met je echo morgen! Ego: pfff ik heb teveel van mijn zelfgemaakte pizza gegeten, die was TE lekker gewoon! Morgen moet ik weer met mijn "gewone" werk beginnen, na 3 maanden vrij relaxed wetenschappelijk onderzoek te hebben gedaan. Zal wel weer even wennen zijn, lange dagen en diensten . Ik zie er best wel tegenop... Ze weten het ook nog niet op mijn werk, maar ik ga het wel snel vertellen. Vanaf 12 weken hoeven wij namelijk geen nachtdiensten meer te doen, alleen avonddiensten tot 23:00 zodat je als zwangere verzekerd bent van wat nachtrust (als je er 's nachts uitmoet, moet je 's ochtends toch gewoon weer vroeg naar je werk, daar krijg je geen tijdscompensatie voor. En meestal moet je er wel uit ). Ze zullen wel niet blij zijn op m'n werk, we hebben net een hele golf zwangerschaps- en adoptieverloven gehad...
Goedenavond meiden! Na een heerlijk weekendje Barcelona ben ik weer terug! Heb niets bij kunnen lezen... Gaat alles goed met julllie? Ik merk nu toch duidelijk dat ik zwanger ben! In vlagen de hele dag door msiselijk, erg moe en vooral savonds kan ik weinig hebben!
Ja, hier ook geen nacht/ slaapdiensten meer, maar op de groep waar ik nu werk hebben ze een wakende nachtdienst. Lekker makkelijk!
* Zwaai Zwaai* Zag mooie echo's voorbij komen en wil de meiden feliciteren met hun mooie echo's!!! De rest niet gelezen, heb er echt geen fut voor vandaag...
mamatien: geweldig dat barca leuk was! goed weer gehad? miffy: oeh zelfgemaakte pizza! je brengt me op ideeën ik maakte met mijn kleine nichtje altijd zelfgemaakte pizza's haha nou ja pizza.. pitabroodje in 2en en dat belegen met van alles! dat vond ze leuker als zo'n mega ding van deeg maken..al vind ik dat lekkerder!! pff zoonlief van slag.. papa voor het eerst overwerken en hij zat heel de tijd heel zielig naar de deur te kijken wilde ook echt niet slapen! hij is net pas in slaap gevallen, het hummeltje. nadat ik vriendlief had gebeld en de telefoon bij zijn oortje had gehouden was het goed! eigenlijk wel heel lief he vriendlief is nu naar die vriend toe waar ik over vertelde(koppel dat uit elkaar ging) want die stond op instorten in zulke tijden moet je er gewoon onvoorwaardelijk voor je vrienden zijn! toen ik nog werkte toen heb ik tot 16 weken nachtdiensten gedaan pff wat was dat slopend zeg! weten jullie nog dat ik over die vriendin vertelde die zwanger was, niets gebruikt, dacht aan abortus en uiteindelijk bleek het buiten baarmoederlijk?? blijkt dus niet buitenbaarmoederlijk te zijn! dat had ze zelf verzonnen omdat er op de echo (nog) niets te zien was! pff ben er echt klaar mee hoor! dat zijn geen dingen om mee te spotten! las op nu.nl dat de gevoelstemp morgen -15 is en ik heb om 8.40 al die echo mag kindlief wel dik aankleden! ik wilde heel graag sneeuw maar het ligt er nu 2 dagen en ik heb nu alweer zoiets van 'kom maar op met die zomer'
mamatien. Zomaar even een weekendje naar Barcelona ? Lekker ! Frummel, jeetje zeg bij die "vriendin" van jou zit echt een steekje los kou morgen ben ik echt niet blij mee. zag net al dat de autodeuren dicht gevroren zitten, en heb geen passende truien/vesten meer en de verwarming op het werk is kapot. Wordt dus werken met mijn jas aan haha. tot morgen
Oh miffy, geloof je meteen dat je er een beetje tegenop ziet! Maargoed, een werkgever kan niet bepalen wanneer iemand een kindje krijgt! Doet me denken aan Dinand zijn zwangerschap. we hebben sinds een 1,5 jaar een nieuwe chef, en daar hadden alle collega's op een gegeven moment een gesprek mee. Er werd gevraagd of je al nadacht over een gezin. Ik zei meteen nee. Ooit wel, maar voorlopig nog niet, dacht ik toen! Tja dat was niet heel lang daarna dat ik moest gaan vertellen dat ik in verwachting was. Ze reageerde overigens wel heel erg leuk hoor.
Tuttie: Sterkte meis! MvN: Spannend, spannend allemaal! Ik hoop uiteraard op een positieve afloop van dat verhaal. Zonneb. en Miffy: Gelukkig hoeven jullie geen nachtdiensten meer te draaien! Erg fijn! Mijn man werkt in JZ en gelukkig zijn op zijn groep nachtwachten. Heel af en toe overnacht hij op de groep maar het lijkt mij al niets om hem een nachtje te missen terwijl er een kindje op komst is, laat staan dat je als zwangere moet overnachten daar... Hier: MvM is geweest, dus ik plas ook in een maatbeker (tot grote ontsteltenis van mijn oudste zoon die plompverloren de badkamer binnenwandelde terwijl ik echt overtuigd was de deur op slot te hebben gedaan: 'Mama wat doe je nou? Papaaaaaa, mama plast niet op de w.c!' Kleine verraaier dat -ie d'r is, hij experimenteert zelf nogal eens met plashoudingen op de w.c dus hij zal wel gedacht hebben; dat moet papa zien, ben mooi niet de enige!), maar wat ruikt dat conserveringsmiddel VIES!! Zie er tegenop om te gaan plassen vanwege die vieze lucht...
Welkom bij de club hihi. Gelukkig duurt het allemaal niet de hele zwangerschap! Tenminste bij de meeste dan hihi.